به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۲۲۶۶۶۵

خرید بهترین سردخانه زیر صفر، سردخانه میوه و گوشت

گروه کسب و کار:
شرکت اندیشه سبز با بیش از 3 دهه سابقه فعالیت و تولید ماشین آلات صنعتی مختلف، به صورت تخصصی و حرفه ای انواع تجهیزات برودتی و سرمایشی نیز طراحی و تولید میکند. از این قبیل محصولات اندیشه سبز می‌توان انواع سردخانه را نام برد. مهمترین مدل‌های سردخانه ساخت اندیشه سبز شامل انواع سردخانه زیر صفر و بالای صفر برای نگه داری سبزی و میوه،گوشت، لبنیات و سردخانه جنازه و میت می‌باشند.
سردخانه ساخت شرکت اندیشه سبز در انواع ثابت و سیار و به صورت کانکسی، اتاقکی و ثابت و با توجه به نیاز مشتری در ظرفیت‌های مختلف قابل سفارش و راه اندازی می‌باشد. در ادامه این نوشتار به معرفی انواع سردخانه اندیشه سبز پرداخته شده است.



سردخانه زیر صفر و بالای صفر ساخت اندیشه سبز
سردخانه‌ها به طور کلی در دو مدل سردخانه زیر صفر و بالای صفر طراحی و تولید میشوند. سردخانه ساخت اندیشه سبز نیز با توجه به محدوده دمایی در دو مدل اصلی زیر صفر و بالای صفر تولید شده که شامل انواع سردخانه سبزی و میوه، سردخانه گوشت، سردخانه لبنی، بستنی و غیره می‌باشد. افزون بر این طراحی تمامی این نوع سردخانه‌ها با توجه به سفارش مشتری در انواع کانکسی، اتاقکی و یا صنعتی و ثابت قابل اجرا می‌باشند.
سردخانه‌ها از جمله پرکاربرد ترین تجهیزات سرمایشی برای نگهداری طولانی مدت انواع مواد پروتئینی همچون گوشت قرمز و ماهی و یا لبنیات و بستنی و همچنین نگهداری سبزی و میوه می‌باشند. با توجه به اینکه این نوع مواد غذایی به صورت انبوه و روزانه مصرف میشوند، برای تنظیم بازار عرضه و تقاضا و ارائه محصول در تمامی فصل‌ها، سردخانه‌ها به شکل وسیع مورد استفاده قرار میگیرند.

لذا شرکت اندیشه سبز به جهت پوشش نیاز صنایع و مشاغل وابسته به تجهیزات برودتی، با کادری مجرب و مهندسین حرفه ای و با بکارگیری تجهیزات برودتی پیشرفته اقدام به طراحی و ساخت انواع سردخانه نموده است.
سردخانه‌های تولیدی شرکت اندیشه سبز با توجه به نوع آن با قطعات بسیار مرغوب و کمپرسورهای قدرتمند و با رعایت استانداردهای مربوطه طراحی و پیاده سازی میگردد. همچنین بدنه سردخانه‌های کانکسی اندیشه سبز با استفاده از ساندویچ پنل ضخیم ساخته میشوند. سیکل تبرید این نوع تجهیزات برودتی نیز با توجه به سفارش مشتری و نوع سردخانه توسط کمپرسورهای بسیار با کیفیت اروپایی و برندهای معروف همچون بیتزر، دانفوس و ... قابل طراحی میباشد.
لازم به ذکر است که سردخانه ساخت اندیشه سبز با توجه به نیاز و مکان مشتری در ابعاد و تناژهای مختلف و به صورت تک فاز و یا 3 فاز تولید میشوند.

سردخانه میوه ساخت اندیشه سبز



سردخانه میوه ساخت اندیشه سبز به صورت کانکسی، اتاقکی و یا ثابت قابل طراحی است. مدار سرمایشی در سردخانه میوه اندیشه سبز به صورت حرفه ای با تجهیزات پیشرفته همچون کمپرسورهای دانفوس، بیتزر و یا DWM پیاده سازی میگردد. از آنجایی که میوه‌ها در دماهای خنک و بالای صفر نیاز به نگه داری دارند، سردخانه میوه نیز بیشتر در نوع بالای صفر طراحی میشود. در سردخانه میوه با توجه به نوع محصول دما باید بین صفر الی 15 درجه سانتی گراد تنظیم شود. البته در کنار دما، رطوبت داخل سردخانه نیز باید به دقت تنظیم گردد تا کیفیت و طعم و ظاهر میوه حفظ شود. تابلو برق‌های نصب شده بر روی سردخانه ساخت اندیشه سبز دارای کنترلرهای لازم برای تنظیم دما و رطوبت داخل کابین می‌باشد.
سردخانه میوه اندیشه سبز نیز همانند دیگر سردخانه‌های تولیدی این کارخانه با توجه به نوع و ظرفیت و تناژ آن و با توجه به قطعات سفارشی به کار رفته در ساخت آن قیمت متفاوتی دارد.

سردخانه گوشت ساخت اندیشه سبز
گوشت دام‌های مختلف و گوشت ماهی و مرغ باید در دماهای پایین نگه داری شود در غیر اینصورت گوشت قرمز و یا سفید در مدت زمان بسیار کوتاه فاسد خواهد شد. سردخانه گوشت اندیشه سبز در هر دو مدل بالای صفر و زیر صفر قابل طراحی است.
در سردخانه گوشت بالای صفر، گوشت برای مدت کوتاه (حداکثر 7 روز)  در دمای صفر الی 10 درجه سانتی گراد نگهداری میشود. سردخانه گوشت بالای صفر معمولا در مکانهایی مورد استفاده قرار میگیرد که گوشت و مواد پروتئینی همچون سوسیس و کالباس در آن سریع مصرف میشوند. در سردخانه گوشت زیر صفر نیز با انجماد نمودن گوشت حیوان در دماهای منفی 20 الی منفی 25 درجه می‌توان این ماده غذایی با ارزش را برای مدت طولانی (حداکثر 360 روز) ذخیره و انبار نمود.

سردخانه کانکسی ساخت اندیشه سبز
در گذشته سردخانه‌ها به شکل ثابت طراحی می‌شدند. اما امروزه به لطف تکنولوژی و پیشرفت علم، سردخانه‌ها به صورت کانکسی و قابل حمل نیز طراحی میشوند که این امر باعث شده در مکان‌های مختلف به راحتی بتوان از این نوع سیستم‌های برودتی بهره برد. سردخانه‌های تولیدی اندیشه سبز نیز در مدل‌های سیار و کانکسی قابل طراحی هستند. این نوع سردخانه‌ها به دلیل حمل آسان و هزینه تولید پایین بیشتر مورد پسند بازار می‌باشند. سردخانه‌های کانکسی نیز در هر دو مدل زیر صفر و بالای صفر طراحی شده و برای نگهداری انواع مواد غذایی همچون گوشت، لبنیات، بستنی، سبزی، گل، مواد شیمیایی، داروهای پزشکی و ... قابل استفاده می‌باشند.

سردخانه جنازه
علاوه بر مدل‌های گفته شده، شرکت اندیشه سبز انواع سردخانه میت نیز در مدل‌های مختلف تک کابین، دوکابین و ... طراحی و تولید میکند. همان طور که می‌دانید بدن انسان بعد از مرگ به سرعت دستخوش واکنش‌های شیمیایی شده و تجزیه میشود. پزشکان با استفاده از سردخانه جسد فرصت لازم برای آزمایش و یا کالبد شکافی میت را پیدا میکنند. سردخانه‌های جسد در غسلخانه‌ها و قبرستان‌ها و مساجد و بیمارستان‌ها و پزشک قانونی‌ها مورد استفاده قرار میگیرند. لازم است بدانید که سردخانه جنازه فقط در مدل بالای صفر طراحی میشود. مهمترین ویژگی سردخانه جسد ساخت اندیشه سبز شامل بدنه ضد زنگ و قابل شست شو، قابلیت تنظیم دمای داخل کابین، موتور بسیار قوی خارجی، برانکارد جداگانه در هر کابین و عایق بندی بسیار کامل بدنه می‌باشد.



جمع بندی
شرکت اندیشه سبز با بیش از سه دهه سابقه تولید موفق، یکی از مهمترین تولیدکنندگان تجهیزات برودتی بوده که نیاز صنایع و مشاغل مختلف را پاسخگو می‌باشد. تمامی دستگاه‌ها و محصولات تولیدی این کارخانه از 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردار می‌باشند. اندیشه سبز هم اکنون بیش از 100 نمایندگی فعال در سرتاسر ایران دارد.کارشناسان بخش فروش کارخانه اندیشه سبز نیز با ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید تمامی اطلاعات و راهنمایی‌های لازم را در اختیار کاربران قرار میدهند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز مراجعه نماید که تمامی محصولات این کارخانه را شامل می‌باشد.