به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۲۲۶۸۲۸

گنجه هاست: بهترین شرکت هاستینگ در ایران!

گروه دانش:
از مهمترین چک لیستی که یک وبسایت نیاز به راه اندازی دارد، "خرید هاست باکیفیت" است. انتخاب یک شرکت هاستینگ معتبر که خدمات و پشتیبانی مناسبی داشته باشد، کار سختی نیست. اما سوال اینجاست که کدام هاستینگ، بهترین خدمات را ارائه میکند؟ کدام هاستینگ بهترین پشتیبانی را به مشتریان خود ارائه می دهد؟
گنجه هاست: بهترین شرکت هاستینگ در ایران!امروز قصد داریم بهترین شرکت برای خرید هاست را به شما معرفی کنیم. گنجه هاست، بهترین شرکت برای خرید هاست، ثبت دامنه، خرید سرور مجازی(VPS)، خرید سرور اختصاصی، خرید SSL و ... است. شما می توانید از خدمات این شرکت در لوکیشن سرور های ایران و اروپا استفاده کنید.
کیفیت و پشتیبانی گنجه هاست
یکی از دغدغه هایی که خیلی از وبسایت ها و کسب و کارهای اینترنتی دارند، میزبانی وبسایت و هاستینگ است. اهمیت کیفیت خدمات رسانی در شرکت های هاستینگ، اخیرا به قدری بالا رفته که بسیاری از مدیران وبسایت ها، دیگر به "قیمت خدمات هاست" اهمیت چندانی نمیدهند و بیشتر کیفیت خدمت رسانی را به عنوان مهمترین ویژگی برای خرید هاست خود در نظر می گیرند.
گنجه هاست از اطلاعات مشتریان خود، مثل گنجینه باارزش مراقبت کند و بهترین خدمات را ارائه دهد. همچنین با استفاده از پشتیبانی 24 ساعته واقعی، کیفیت هاست خود را افزایش داده است! در ادامه قصد داریم انواع خدمات گنجه هاست را به شما معرفی کنیم.

خدمات گنجه هاست
خدمات گنجه هاست، فقط به هاست، سرور اختصاصی، سرور مجازی (VPS)، ثبت دامنه و ... محدود نمی شود! در ادامه قصد داریم تمامی خدمات این شرکت هاستینگ را به شما معرفی کنیم.

هاست اشتراکی و میزبانی وب
اگر قصد خرید هاست را دارید و به دنبال بهترین شرکت هاستینگ برای میزبانی وبسایت خود هستید، ما به شما گنجه هاست را پیشنهاد میکنیم! بهترین خدمات گنجه، مطمئنا هاست و میزبانی وب اشتراکی است. انواع هاست های گنجه شامل:
•    هاست ووکامرس
•    هاست وردپرس
•    هاست لینوکس حرفه ای
•    
هاست لینوکس (هاست ارزان)
•    هاست دانلود


این نوع تفکیک، بهترین نوع از نحوه تفکیک خدمات هاست برای خریداران است. ارائه Ram، IO، CPU، اختصاصی، یکی از مواردی است که گنجه هاست برای کاربران خود در نظر دارد. اگر قصد دارید از خدمات گنجه هاست استفاده کنید، میتوانید با مراجعه به وبسایت گنجه، خرید هاست خود رو انجام دهید.
ثبت دامنه
شما برای راه اندازی یک وبسایت، قبل از خرید هاست و هر فعالیت دیگری، نیاز به ثبت دامنه دارید! شما میتوانید دامنه خود را از طریق گنجه هاست ثبت کنید یا به گنجه هاست انتقال دهید و تمدید کنید! این امکان برای شما وجود دارد که دامنه های خود را رزرو کنید یا حتی نمایندگی ثبت دامنه را دریافت کنید. قیمت دامنه های گنجه، معمولا ارزان قیمت ترین بین شرکت های ثبت کننده دامنه است!
در گنجه هاست، ثبت انواع دامنه های مختلف، امکان پذیر است، مثل:
•    ثبت دامنه ir و ایرانی
•    ثبت دامنه بین المللی (.com .net .org .co و ...)
•    ثبت دامنه با حروف فارسی


سرور مجازی یا VPS
انتخاب یک سرور مجازی (VPS) متناسب با بازدید و منابع مورد نیاز وبسایت شما، نیاز به بررسی دارد. همچنین به دلیل اهمیت زیادی که سرورهای مجازی نسبت به هاست های اشتراکی دارند، پشتیبانی مناسب، یکی از مهمترین ویژگی هایی است که شرکت ارائه دهنده باید داشته باشد. گنجه هاست، یکی از بهترین ارائه دهندگان سرور مجازی (VPS) ایران و اروپا است. همچنین امکان خرید سرور مجازی NVME نیز وجود دارد. برای خرید سرور مجازی (VPS) میتوانید به وسایت گنجه هاست مراجعه کنید.

سرور اختصاصی یا Dedicated Server
اگر قصد خرید یک سرور اختصاصی را دارید، یعنی وبسایت شما بازدید بالایی دارد یا منابع بسیار زیادی رو مصرف میکند. نحوه کانفیگ سرور اختصاصی، یکی از مواردی است که تاثیر بسیاری در کیفیت خدمت رسانی دارد. یکی دیگر از مواردی که در خرید سرور اختصاصی اهمیت دارد، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته است! آن هم پشتیبانی اختصاصی، ویژه سرور های اختصاصی! از آنجایی که شرکت های بزرگ معمولا از سرور اختصاصی استفاده میکنند و در طول روز، امکان دارد با مشکلاتی روبرو شوند، نیاز دارند تا در تمام روز با یک پشتیبان متخصص در ارتباط باشند. گنجه هاست، با ارائه تمامی این موارد، بهترین انتخاب شما برای خرید سرور اختصاصی است.
در کنار کیفیت بسیار عالی که گنجه هاست برای سرور های اختصاصی ارائه میدهد، قیمت های بسیار خوبی را نیز ارائه میدهد! اگر قصد خرید سرور اختصاصی ایران و اروپا را دارید، میتوانید به وبسایت گنجه هاست مراجعه کنید.

گواهینامه SSL
گواهینامه امنیتی SSL، یکی از مواردی است که بسیاری از شرکت های هاستینگ ارائه میدهند. خرید گواهینامه SSL، تنها موردی است که کیفیت و پشتیبانی در آن اهمیت ندارد! معمولا مهمترین فاکتور در خرید SSL، قیمت آن است! زیرا اکثر شرکت ها، از گواهینامه Certum و Comodo استفاده میکنند. به همین دلیل است که فقط قیمت گواهینامه SSL اهمیت دارد، زیرا تمامی شرکت های هاستینگ، از خدمات Certum و Comodo استفاده میکنند. انواع گواهینامه SSL که گنجه ارائه میکند، را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:
•    OV SSL
•    DV SSL
•    EV SSL

کولوکیشن یا Co-Location در ایران
احتمالا شما هم به این فکر کرده اید که به جای دریافت تمامی خدمات از شرکت های هاستینگ، سرورهای خود را به صورت جداگانه خریداری کنید و مدیریت و پشتیبانی سرورها را به شرکت های هاستینگ بسپارید! دریافت خدمات کولوکیشن ایران، هزینه های شما را خیلی کاهش می دهد و میتواند قیمت های تمام شده را برای میزبانی وبسایت شما کاهش دهد. اگر تصمیم به استفاده از خدمات کولوکیشن را دارید، گنجه هاست، این خدمات را به شما ارائه میدهد.

آموزش مدیریت هاست و وبسایت (گنجه بلاگ)
احتمالا شما هم با مشکلاتی در مدیریت کنترل پنل و هاست خود داشته اید یا با ارورهای متعدد سرور، هاست، وردپرس و ... مواجه شده اید. بسیاری از کاربران نیز با مدیریت کنترل پنل cPanel و DirectAdmin مشکل دارند و نیاز به منبع آموزشی دارند. بدون شک، یکی از بهترین منابع آموزشی در این زمینه، گنجه بلاگ است! شما میتوانید در گنجه بلاگ، این موارد را مطالعه کنید:
•    آموزش کار با cPanel
•    آموزش کار با DirectAdmin
•    آموزش نصب SSL (در cPanel و DirectAdmin)
•    آموزش ریدایرکت دامنه (در cPanel و DirectAdmin)
•    بهترین کترل پنل هاست (cPanel یا DirectAdmin)
•    سرور مجازی (VPS) چیست؟
•    انتخاب سرور مجازی یا هاست اشتراکی
•    سرور اختصاصی چیست؟
•    و ...

انتخاب بهترین هاستینگ
احتمالا شما از شرکت های زیادی خدمات هاست و دامنه دریافت کرده باشید و تجربه استفاده سرویس های آنها را دارید. اما انتخاب اینکه کدام هاستینگ بهترین است، کار دشواری است. همچنین ارائه خدمات مناسب در کنار پشتیبانی حرفه ای، مورد دیگری است که باید به آن توجه داشت.
خدماتی که گنجه هاست به بهترین نحو ارائه می دهد شامل: خرید هاست، خرید سرور مجازی (VPS)، خرید SSL، خرید سرور اختصاصی، کولوکیشن و ... است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و لیست قیمت این محصولات، به وبسایت گنجه هاست به نشانی ganje.host مراجعه کنید و پس از بررسی، خرید خود را انجام دهید.