به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : ۲۲۶۸۹۸

سفارش ساخت گران‌ترین ماسک جهان

سفارش ساخت گران‌ترین ماسک جهان
گروه جامعه: یک ماسک طلا با ۳۶۰۰ نگین برلیان به ارزش یک و نیم میلیون دلار در حال ساخت است. این ماسک سفارش یک تاجر چینی به یک جواهرفروشی اسرائیلی است.ماسک محافظ دهان و بینی که از آن برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جهان استفاده می‌شود، دیگر تنها یک وسیله بهداشتی نیست، بلکه در حال تبدیل شدن به کالایی لوکس در صنعت مد است.در هفته مد لندن که در فوریه برگزار شد، نمایش مدل‌های فشن ماسک، بخشی از این برنامه بود.حالا یک تاجر چینی از شانگهای قصد کرده تا از این وسیله بهداشتی، نمادی برای نمایش ثروت خود بسازد. یک جواهرفروشی در اسرائیل در حال ساخت ماسک سفارشی این تاجر چینی است که یک و نیم میلیون دلار ارزش دارد. به گفته این جواهرفروشی، این گران‌ترین ماسکی است که تا کنون در جهان ساخته شده است.
 این ماسک از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و حدود ۳۶۰۰ قطعه الماس در آن به کار رفته است. همچنین برای کار بر روی این ماسک ۲۵ جواهرساز و متخصص الماس با هم همکاری می‌کنند.
 تاجر چینی سه خواسته داشته است: ماسک باید گران‌ترین ماسک دنیا باشد، ساخت‌اش باید تا ۳۱ دسامبر تمام شود و نیز استانداردهای لازم برای یک ماسک را داشته باشد.ماسک مورد نظر دارای فیلتر قابل تعویض مدل N99 است که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توصیه شده است.
برچسب ها: ماسک کرونا