به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۲۲۶۹۰۷

استقلال بدون ستارگانش، سپاهان را حذف کرد

استقلال بدون ستارگانش، سپاهان را حذف کرد
گروه ورزشی: تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که شاگردان فرهاد مجیدی با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست یافتند و راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.وریا غفوری (۵+۴۵ - پنالتی) و علی کریمی (۶۱) زننده گل‌های استقلال بودند. امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در بین دو نیمه به دلیل اعتراض به داور اخراج شد و ادامه بازی را روی سکو‌ها نظاره‌گر بود.تیم استقلال در حالی پیروز شد که شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و تنها مهدی قائدی در خط حمله به میدان رفت.
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، عارف غلامی، علی کریمی، مسعود ریگی، هرویه میلیچ (۷۳ - میلاد زکی‌پور)، آرش رضاوند (۸۸ - سینا خادم‌پور) و مهدی قائدی.
ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، شایان مصلح (۴۶ - محمدرضا حسینی)، محمدطیبی، مهدی ترکمان (۵۶ - سعید آقایی)، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی (۸۴ - رسول نویدکیا)، رضا میرزایی، محمد محبی و کی‌روش استنلی.
داور: موعود بنیادی‌فر
نیمه اول
دقیقه ۶: تکل محمد طیبی روی مهدی قائدی باعث سرنگونی مهاجم استقلال در محوطه جریمه سپاهان شد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
دقیقه ۱۱: پاسکاری ترکیبی وریا غفوری و علی کریمی می‌رفت به گل تبدیل شود، اما ضربه علی کریمی را پیام نیازمند گرفت.
دقیقه ۱۶: باز هم قائدی به محوطه جریمه سپاهان نفوذ کرد و پس از عبور از یک بازیکن اقدام به ضربه زدن کرد که توپش در چهارچوب دروازه نبود.
دقیقه ۲۲: شوت محمد محبی را سیدحسین حسینی در آغوش گرفت.
دقیقه ۲۸: نفوذ وریا غفوری می‌رفت تا موقعیت خطرناکی برای استقلال ایجاد کند، اما مدافع سپاهان توپ را از کاپیتان آبی‌پوشان گرفت.
دقیقه ۲۸: مسعود ریگی به دلیل خطا روی بازیکن سپاهان با کارت زرد جریمه شد.
دقیقه ۳۳: شایان مصلح با تکل خطرناک روی آرش رضاوند از داور کارت زرد گرفت.
دقیقه ۴۰: کی‌روش استنلی مهاجم سپاهان نیز با خطای خشن روی محمد دانشگر دیگر بازیکنی بود که با کارت زرد موعود بنیادی‌فر جریمه شد.
دقیقه ۴+۴۵: داور برخورد شایان مصلح با مهدی قائدی در محوطه جریمه سپاهان را پنالتی دانست و در سوت خود دمید. نکته قابل توجه اینکه، مصلح در بازی هفته بیست‌وهفتم این دو تیم یک پنالتی داد و گل دوم استقلال نیز با برخورد به او راهی دروازه سپاهان شد.
دقیقه ۵+۴۵: وریا غفوری ضربه پنالتی استقلالی‌ها را تبدیل به گل اول این تیم کرد.
نیمه دوم
دقیقه ۵۷: ضربه ایستگاهی محمدرضا حسینی را دروازه‌بان استقلال راهی کرنر کرد.
دقیقه ۶۱: پاسکاری استقلالی‌ها در نهایت باعث شد تا میلیچ پاس خوبی به علی کریمی بدهد و این بازیکن در موقعیت تک به تک گل دوم استقلال را به ثمر برساند.
دقیقه ۶۷: حسینی، دروازه‌بان استقلال از سوی داور به دلیل تلف کردن وقت بازی کارت زرد گرفت.
دقیقه ۸۳: مهدی قائدی باز هم صاحب موقعیت شد و می‌توانست گل سوم را به ثمر برساند که نیازمند اجازه این کار را نداد.
دقیقه ۸۵: وریا غفوری پاس خوبی به میلاد زکی‌پور داد که تازه وارد زمین شده بود، اما این بازیکن به توپ نرسید.
دقیقه ۲+۹۰: محمد بلبلی به جای مهدی قائدی وارد زمین شد و امیرحسین خدامرادی به جای وریا غفوری.
دقیقه ۳+۹۰: محمدرضا حسینی به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.
 
برچسب ها: استقلال