به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۲۲۷۳۷۱

فاطمه گودرزی: با ویروس کرونا می سازیم

فاطمه گودرزی: با ویروس کرونا می سازیم
گروه فرهنگی: فاطمه گودرزی درباره زندگی با کرونا می گوید: با کرونا می سازیم. چاره ای نیست باید زندگی کرد. وقتی بازی می کنیم نمی توانیم ماسک بزنیم. ناچارا مجبور به تحمل کرونا هستیم.به گزارش ایسنا، این بازیگر درباره فعالیت های اخیرش گفت: بخش هایی از سریال «ایل دا» که قبل از کرونا در خرمشهر کار می کردیم باقی مانده است. دوستان شروع به ضبط کرده اند تا نوبت به بخش های من برسد. اما قبل از آن مشغول بازی در کار آقای احمد کاوری به نام «شرم» هستم.او درباره نقاط مختلف ایران که در آنها به ایفای نقش پرداخته است، گفت: در شهرهای زیادی برای ضبط کار حضور داشته ام اما ایران آنقدر بزرگ است که قطعا بخش هایی دارد که من آنجا کار نکرده ام. این دومین بار است در لرستان کار کرده ام.گودرزی در پاسخ به اینکه آیا تا به حال کسی مسیر زندگی تان را تغییر داده است، تصریح کرد: بله شروع کار من اینطور بود. زندگی خیلی معمولی داشتم و وقتی وارد این حرفه شدم خیلی چیزها یاد گرفتم. پدر بچه هایم باعث شد من به این حرفه وارد شوم. دوستان خیلی مشتاق به کار من بودند. با هنرمندان زیادی آشنا شدم و مسیرهای زیادی را رفتم. گاهی اوقات نقاشی یا موسیقی کار می کنم. همه هم به هم ربط دارد.او همچنین در پاسخ به اینکه تا به حال به شهری رفته اید که دلتان بخواهد برای همیشه آنجا بمانید، گفت: شمال کشور را خیلی دوست دارم. فکر می کنم در دوران بازنشستگی جای خوب و دنجی برای زندگی باشد.
وی یادآور شد: پیش آمده است کسی را ببینم و متوجه شوم چقدر تغییر کرده است. بهتر است اینطور بگویم که گاهی اوقات زمانه شرایط سختی برای آدم ها به وجود می آورد. باید خود را محک بزنند و اجازه ندهند شرایط سخت روی آنها تاثیر بگذارد. باید ذهن و قلبشان آماده باشد.گودرزی درباره اینکه آیا حاضر است شغلش را عوض کند، تاکید کرد: فکر کردن به شغلی که در حیطه هنر و تفکر نباشد خیلی سخت است. هنر دنیای بزرگی است. هرچقدر در آن شنا می کنی باز جا دارد. اما شاید شغل های دیگر به غیر از کارهای علمی انتها دارند. اما از زمانی که با هنر آشنا شده ام دوست دارم در همه حوزه هایش سرک بکشم. به هر سمت رفته ام از دکلمه گرفته تا دوبله همیشه لذت برده ام.این بازیگر که شب گذشته قسمت جدید «شام ایرانی» با میزبانی او منتشر شد، در پایان گفت: در رادیو خیلی کم کار کرده ام. همیشه مشتاق بوده ام. مرحوم صدرالدین شجره خیلی به حضور من در رادیو مشتاق بود.
گفت وگوی فاطمه گودرزی در قالب برنامه «پنجشنبه جمعه» از رادیو ایران پخش شد. این برنامه با اجرای منصور ضابطیان هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲ همزمان با پخش صوتی به صورت تصویری نیز از سایت رادیو ایران پخش می شود.
برچسب ها: ویروس کرونا