به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۲۲۷۵۸۴

تعمیرگاه پارسینا سرویس: نمایندگی تعمیرات ال‌جی در کرج

گروه کسب و کار: در این مطلب قصد داریم به معرفی مرکز تعمیرات لوازم خانگی پارسینا سرویس کرج بعنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در کرج و ویژگی های این مرکز بپردازیم.
تعمیرگاه پارسینا سرویس: نمایندگی تعمیرات ال‌جی در کرج
نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج
نمایندگی ال جی پارسینا سرویس کرج، آماده ارائه خدمات به شما شهروندان عزیز استان البرز در کوتاه­ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت می­باشد. تعمیرات انواع لوازم خانگی خود شامل یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، ماشین لباس­شویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، مایکروفر، جارو برقی و کولر گازی را به ما بسپارید.
مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج
ما از مشتریان خود درباره دلایلی که پارسینا سرویس، نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج  را برای تعمیر لوازم خانگی خود انتخاب کرده‌­اند، پرسیده‌­ایم. در ادامه برخی از پاسخ­های آن­ها را برای شما آورده‌ایم.
•    تعمیرکاران تخصصی و حرفه‌ای در این تعمیرگاه مجاز ال جی در کرج حضور دارند که آشنایی کاملی با انواع لوازم خانگی برند ال جی، قطعات به کار رفته در هر دستگاه و نحوه کار آن‌ها و همچنین عیب‌هایی که ممکن است برای آن‌ها پیش بیاید، دارند. حضور چنین سرویس‌کارهایی باعث شده است که روند یافتن عیب‌ها و تعمیر لوازم خانگی شما سریع‌تر صورت بگیرد.
•    این نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج علاوه بر امکان تعمیر لوازم خانگی در محل تعمیرگاه، امکان ارسال تعمیرکار به خانه، محل کار و یا تعمیرگاه را برای شما فراهم کرده است. اعزام تعمیرکار مجرب برای تعمیر لوازم خانگی شما به دورترین نقاط و اماکن در کمتر از 2 ساعت انجام می‌شود.
•    هزینه های تعمیر لوازم خانگی شما در این نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج، با خدماتی که به شما ارائه شده است، متناسب می‌باشد. هیچ دغدغه‌ای درباره هزینه‌ها نداشته باشید زیرا هزینه‌های اضافی از مشتریان دریافت نمی‌شود.
•    رضایت مشتریان مهم‌ترین شرط و اصلی‌ترین اولویت پارسینا سرویس است، به همین دلیل مراحل عیب‌یابی و تعمیر لوازم خانگی بعد از تایید مشتریان انجام می‌گیرد.
•    از بابت یافتن قطعات یدکی برای دستگاه خود نگرانی نداشته باشید، نیازی نیست که وقت زیادی را برای یافتن قطعات یدکی مورد نیاز خود صرف کنید زیرا این تعمیرگاه مجاز ال جی در کرج، از قطعات اورجینال و دارای ضمانت برای تعمیرات خود بهره می‌برد.
•    مشاورین پارسینا سرویس آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما هستند. شما می‌توانید در مورد استفاده از لوازم خانگی، نگهداری و رفع برخی از عیب‌های احتمالی از مشاورین این نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج به صورت رایگان راهنمایی بگیرید. با این امکان شما می‌توانید بسیاری از ایرادات ساده را بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی و کمک یک تعمیرکار، خودتان برطرف نمایید. در بسیاری از موارد ممکن است نیازی به استفاده از خدمات یک تعمیرکار وجود نداشته باشد و این تصمیم‌گیری بر عهده شما خواهد بود. همچنین می‌توانید با مشورت گرفتن از مشاورین، تشخیص دهید که آیا تعمیر دستگاه شما صرفه اقتصادی دارد یا بهتر است دستگاهی نو خریداری کنید.

تعمیر لوازم خانگی شما در محل
در پارسینا سرویس، ارسال سرویس­کار به تمام نقاط استان البرز صورت می­گیرد و به همین دلیل از بابت حمل و نقل لوازم خانگی خود و امکان آسیب دیدن آن در مسیر نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج، نگرانی نداشته باشید.

گارانتی سرویس و تعمیرات
اگر شما پیش از این تعمیر لوازم خانگی خود را به پارسینا سرویس سپرده­اید و حال پس از گذشت کمتر از 6 الی 12 ماه (وابسته به نوع خدمات ارائه شده و گارانتی) از ارا ئه خدمات به شما، لوازم خانگی شما مجددا دچار همان مشکل شده است، بر اساس گارانتی پارسینا سرویس، عیب­یابی و تعمیر دستگاه شما به صورت رایگان انجام می‌شود.

تعیین زمان ارائه خدمات توسط مشتریان
پس از تماس شما با پارسینا سرویس و ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی شما، تعمیرکارهای ما در کوتاه‌­ترین زمان با شما تماس می‌­گیرند و پس از انجام هماهنگی­‌های لازم با شما در زمانی که شما مشخص می­‌کنید برای ارائه خدمات در محل حاضر می‌­شوند.

تعمیر در سریع­ترین زمان
زمان تعمیر لوازم خانگی شما، با توجه به نوع عیب و خرابی آن متغیر است. با این حال پارسینا سرویس به شما اطمینان می­‌دهد که عیب­‌یابی و تعمیر دستگاه شما در کوتاه­ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات ال جی در تمام نقاط کرج
پارسینا سرویس، نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج با داشتن شعب خدمات پس از فروش در تمامی نقاط استان البرز، آماده ارائه خدمات به مشتریان در کوتاه­ترین زمان ممکن، با کیفیت بالا و هزینه مناسب می‌­باشد. خدماتی که ما در کرج به شما ارائه می‌­کنیم از این جمله است: نمایندگی تعمیرات ماشین لباس­‌شویی ال جی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید، کولر گازی اسپلیت ال جی، جارو برقی ال جی و نمایندگی تعمیرات مایکروفر ال جی. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تعمیرگاه پارسینا سرویس کرج می‌توانید به وب سایت این مرکز به آدرس www.parsinaservice.ir مراجعه نمایید.