به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۲۲۷۷۴۶
عده‌ای به لحاظ مالی و گروهی به لحاظ دینی وضعیت خوبی ندارند

مردم این روزها شدیداً گرفتارند

مردم این روزها شدیداً گرفتارند
گروه سیاسی: در انتخابات ۱۴۰۰ چه میزان رأی به صندوق‌ها ریخته می‌شود؟ این سوالی است که از فردای انتخاباتِ سرد مجلس یازدهم به یک دغدغه‌ جدی تبدیل شده است. به هر حال در شرایطی که نظام بین‌الملل بنای تقابلی جدی با جمهوری ‌اسلامی دارد، میزان رأی‌ بالا در انتخابات ۱۴۰۰ می‌تواند برگ برنده‌ای مهم به شمار رود.
محمدتقی ‌رهبر، فعال سیاسی اصولگرا، در این‌ باره اظهار داشت: مردم ایران این روزها شدیداً گرفتارند و مشکلات زیادی دارند. شرایط طوری است که بعضی‌ها حتی در رفع احتیاجات اصلی‌شان هم مانده‌اند. البته نارضایتی همیشه بوده و عده‌ای به لحاظ مالی و گروهی به لحاظ دینی وضعیت خوبی ندارند.عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه گفت: این گرفتاری‌ها در حالی جامعه را درگیر کرده است که می‌شد کشور را بهتر اداره کرد تا در دولت‌های مختلف مردم به چه‌کنم‌ چه‌کنم نیفتند. اما متاسفانه تکرار سوءمدیریت‌ها و همچنین اصرار به تصمیم‌گیری‌های غلط وضعیت را به گونه‌ای درآورده که نارضایتی در جامعه پررنگ است.او تصریح کرد: با وجود همه شرایط سخت و تنگناها، بسیاری از مردمی که گرفتار هستند به تکلیف شرعی عمل می‌کنند و در انتخابات رأی می‌دهند تا از شادی و رضایت دشمنان جلوگیری کنند چون پشت کردن مردم به نظام دشمنان قسم‌خورده را ذوق‌زده خواهد کرد. البته کرونا باعث شده کار و کاسبی بسیاری از مردم تعطیل شود و گرفتارهای کشور بیش از پیش شود. به عنوان کسی که دغدغه نظام را دارد، به همه‌ آنها توصیه می‌کنم پشت نظام را خالی نکنند و در انتخابات پای صندوق بیایند و رأی بدهند.
امام‌جمعه موقت اصفهان در ادامه توضیح داد: نظام اسلامی بر اساس توجه به مردم روی کار آمده است و از همان اول هم قرارمان این بوده که آسایش و آرامش آنها را اولویت خودمان بدانیم. اما برخی از ندانم‌کاری‌ها و سوءاستفاده‌ها نگذاشت کشور به خوبی اداره شود و در نتیجه، دست مردم خالی شد که همه می‌دانند خالی بودن دست پیامدهای بسیار نگران‌کننده‌ای دارد.محمدتقی رهبر در پایان گفت: در این ۱۰ ماهی که به انتخابات ریاست‌جمهوری مانده است‌ همه باید تلاش‌مان را به کار بگیریم تا خدای نکرده با مشارکت کم دشمن‌شاد نشویم.

 
مرجع : اعتمادآنلاین
برچسب ها: مردم ایران