به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۶ ساعت ۰۱:۱۹
کد مطلب : ۲۲۷۷۵
چند خبر از فوتبال ايران

دیدار پرسپولیس و میلان برگزار می‌شود

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم ملاک AFC در انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا چه بود، چرا که نکونام همه امتیازهای لازم را برای رسیدن به این عنوان داشت.
دیدار پرسپولیس و میلان برگزار می‌شود
به نقل از سایت باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی در خصوص انتخاب نشدن جواد نکونام به عنوان مرد سال آسیا اظهار داشت: نمی‌دانم ملاک AFC در انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا چه بود، چرا که نکونام همه امتیازهای لازم را برای رسیدن به این عنوان داشت، اما به آنچه حقش بود نرسید. سرمربی استقلال ادامه داد: از اینکه نکونام به عنوان بازیکن سال ‌آسیا انتخاب نشد خیلی ناراحت شدم چرا که حق او دریافت این عنوان بود. با شناختی که از جواد دارم،‌ می‌دانم او به هیچ‌وجه انگیزه‌اش را از دست نمی‌دهد و با انگیزه‌ و روحیه‌ای بالاتر به ایران برمی‌گردد تا تاثیرگذارترین بازی‌ها را برای تیم‌‌ملی و استقلال انجام دهد. قلعه‌نویی تصریح کرد: نکونام در صعود ایران به جام‌جهانی و موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تاثیرگذار بود و اگر ملاک AFC تاثیرگذاری یک بازیکن بود او باید به عنوان مرد سال آسیا انتخاب می‌شد، اما به هر حال این اتفاق چیزی از شایستگی‌های این بازیکن کم نمی‌کند و او حتماً با آمادگی و روحیه‌ای بالاتر در خدمت تیم‌‌ملی و استقلال خواهد بود.

در پایان نشست کمیته اضطرار آلودگی هوا اعلام شد:
دیدار پرسپولیس و میلان برگزار می‌شود
 استاندار تهران گفت: بازی پرسپولیس و میلان برگزار می‌شود.  بعد از جلسه 2 ساعته کمیته اضطرار آلودگی هوا، هاشمی استاندار تهران درباره بازی پرسپولیس و میلان اظهار داشت: برگزارکنندگان بازی پرسپولیس و میلان درخواستی برای لغو بازی نداشتند و در این جلسه تصمیمی مبنی بر لغو مسابقه تیم‌های پرسپولیس و میلان اتخاذ نشد و به این ترتیب این بازی در زمان مقرر برگزار می‌شود. دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان ساعت 15 پنج‌شنبه 7 آذر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

پروین: در این چند روز شاهد صحنه‌هایی زیبا در کارگران بودیم
 سرمربی تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، از این به بعد دیگر بازیکنان پیشین پرسپولیس با هم قهر نکنند. علی پروین در مورد بازی تیم‌های پرسپولیس و میلان اعلام کرد: باید در این بازی نتیجه لازم را به دست بیاوریم، چون ما پرسپولیس هستیم و هواداران زیادی داریم. اگر خدا بخواهد پنجشنبه سربلند می‌شویم و با یک بازی خود میلان را شکست می‌دهیم. وی ادامه داد: در این بازی سعی خواهیم کرد هم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و هم از بازیکنان پا به سن گذاشته. اگر خدای نکرده به مشکل خوردیم آن وقت تصمیم دیگری می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چه زمانی لیست نهایی این تیم برای بازی با میلان مشخص می‌شود، گفت: انشاءالله فردا (چهارشنبه) صبح لیست نهایی را اعلام می‌کنیم تا بازیکنان منتخب به اردو بروند. پروین با بیان اینکه تیم پیشکسوتان پرسپولیس باعث ایجاد صحنه‌های قشنگی شده است، گفت: در این چند روز لحظات زیبایی را در ورزشگاه کارگردان گذراندیم. امیدواریم در آینده پیشکسوتان پرسپولیس با هم قهر نباشند و در کنار هم زندگی خوبی داشته باشند.
مرجع : تسنیم

۱۳۹۲/۰۹/۰۶ ۱۰:۲۷
حداقل خبر اول را بر اساس تیتر یعنی بازی پرسپولیس مینوشتید یا اینکه عکس پروین را نداشتید!؟ (178906)