به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۲۲۸۲۴۷

خرید انواع مدل مانتو ارزان قیمت، شیک و مجلسی از فروشگاه دونیک (Donikk)

گروه کسب و کار:

احتمالا شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای خرید مانتو وسواس زیادی به خرج می‌دهید. خانم‌ها به دنبال مانتو‌های شیک، مدل روز، رنگ سال، ارزان قیمت می‌باشند. قدم اولی که معمولا خانم‌ها برای خرید مانتو بر می‌دارند نوع و مکان استفاده مانتو را مشخص می‌کنند و سپس در اینستاگرام و سایت‌های اینترنتی به دنبال مدل مورد علاقه خود می‌گردند. پس از اینکه مدل مورد نظر خود را انتخاب کردند به دنبال فروشگاهی برای خرید آن مدل مانتو می‌گردند. فروشگاهی که بتوانند خرید مانتو ارزان از آن داشته باشند چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری و در این بین فروشگاه دونیک (  Donikk) یکی از فروشگاه‌های معتبر در  زمینه فروش مانتو و انواع لباس زنانه می‌باشد که با عرضه با کیفیت ترین مانتو‌ها در بین خریداران جایگاه خوبی دارد.
در این فروشگاه علاوه بر فروش پوشاک، بخشی به عنوان مجله دونیک قرار دارد که مطالب کارآمدی در زمینه پوشاک قرار داده می‌شود که کمک زیادی به شما در انتخاب لباس مناسب به خریداران می‌کند.
مانتو‌ها به چند مدل تقسیم می‌شوند.

مدل مانتو مجلسی
مانتو مجلسی‌، رقبت سختی برای لباس شب شیک بانوان است. چرا که در مکان‌هایی که امکان استفاده از لباس شب وجود ندارد، تنها ابزار بانوان مشکل پسند لاکچری گرد برای ارائه مد و لباس خوش سلیقه خود، مانتو‌های مجلسی شیک و رویایی بوده که بعضا قیمتی گران تر از لباس‌های شب شیک متوسط دارند. برخی از مانتو‌های مجلسی امروز که در مزون‌های فوق لوکس تهران تهیه و تولید می‌شود، گیپور دوزی و مروارید دوزی شده بوده و برای دوخت آن‌ها بعضا ده‌ها ساعت وقت صرف می‌شود.
بانوان شیک پوش همیشه خود را همراه با ترند‌ها می‌کنند تا در جریان جدید ترین طرح‌ها و رنگ‌های سال قرار بگیرند. مانتو مجلسی در بهار و تابستان، با سبک و سیاق مانتو مجلسی در پاییز و زمستان متفاوت است. مدل مانتو‌های مجلسی کوتاه و بلند، امروزه در فرش قرمز برخی از اکران‌های اختصاصی سینمای ایران توسط سینماگران مشاهده می‌شود که الگوهای خوبی برای بانوان شیک پوش جوان است. مدل‌هایی که در این گفتار مشاهده می‌کنید، دست کمی از لباس مجلسی نداشته و اکسسوری و طرح دوخت آن‌ها، بعضا همتراز لباس‌های شیک گران قیمت است.
برای هر نوع مهمانی و مجلسی مدل و رنگ خاصی از مانتو را باید انتخاب کرد. مهمانی‌های پر زرق و برق باید از مدل مانتو‌های مجلسی استفاده کرد. زیرا که همگان در پی نمایش زیبایی خود هستند و شیک بودن مانتو تاثیر زیادی بر این هدف دارند. قطعا جنس مانتو برای شما خیلی مهم می‌باشد که خوب و با کیفیت باشد. پارچه مانتو باید نخی باشد و بعد از شستشو رنگ پس ندهد.
 
مدل مانتو اسپرت
واژه «اسپرت» معمولا برای آیتم‌های ورزشی به کار گرفته می‌شود، پس مانتوهای ورزشی، بی چون و چرا پایه ثابت این دسته بندی هستند. این مانتوها جنس لطیف و سبکی دارند و معمولا در جلو با زیپ بسته می‌شوند. این نوع مانتو ظاهر فیتی دارد و در برندهای مشهور، اغلب به رنگ‌های تیره (مشکی یا سرمه‌ای) دیده می‌شود و برای ورزش‌های خارج از سالن مثل کوه‌نوردی یا پیاده‌روی بسیار مناسب است. پیشنهاد می‌شود مانتو ورزشی را با لگ ورزشی و کفش هم‌رنگ همراه کنید و از چندرنگ و چندطرح کردن استایل ورزشی بپرهیزید. مدل مانتو اسپرت برای گردش در طبیعت و کارهای روزمره استفاده می‌شود زیرا باید در آن راحت باشید.
برای مشاهده دیگر مدل‌های مانتو به سایت دونیک به ادرس https://donikk.com مراجعه بفرمایید.