به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۶
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۶ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۲۲۸۷۰

گوشی اندرویدی با دوربين 16مگاپيکسلي

گروه علمي وفناوري: گوشی Elife E7 شامل دوربین دیجیتالی 16 مگاپیکسلی است که با کیفیت بالاتر از 1.34 پیکومتر ساخته شده و دوربین جلویی آن برای برقراری تماس‌های تصویری با کیفیت 8 مگاپیکسل ارایه شده است.
گوشی اندرویدی با دوربين 16مگاپيکسلي
شرکت چینی Gionee بهترین گوشی هوشمند خود را با نام Elife E7 عرضه کرد و توضیح داد که این محصول بهترین گوشی اندرویدی دوربین‌دار جهان محسوب می‌شود. گوشی هوشمند Elife E7 نمایشگر لمسی 5.5 اینچی از نوع JDI دارد که تصاویر در آن با کیفیت 1920 در 1080 پیکسل به نمایش درمی‌آید. این نمایشگر تصاویر را با تراکم 401 پیکسل در هر اینچ مربع(401ppi) به نمایش می‌گذارد شفافیت تصویر در آن از تمامی استانداردهای تعریف شده بالاتر است. روی این نمایشگر سطح محافظ Gorilla Glass 3 نیز کشیده شده است. گوشی چینی جدید به پردازنده چهار هسته‌ای Krait 400 مجهز شده است که هر هسته پردازشگر با توان 2.2 گیگاهرتز فعالیت می‌کند.

برای این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G LTE نیز در نظر گرفته شده است و این محصول نخستین گوشی در جهان محسوب می‌شود که روی آن از پردازنده مرکزی 2.5 گیگاهرتزی Krait 400 CPU استفاده شده است. گوشی E7 با حافظه داخلی 16 گیگابایتی و رم 2 گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد که البته مدل 32 گیگابایتی آن به همراه رم 3 گیگابایتی داخلی نیز ساخته شده است. گوشی Elife E7 شامل دوربین دیجیتالی 16 مگاپیکسلی می‌شود که با کیفیت بالاتر از 1.34 پیکومتر ساخته شده است و دوربین جلویی آن برای برقراری تماس‌های تصویری با کیفیت 8 مگاپیکسل ارایه شده است. لنز اول این گوشی هوشمند مبتنی بر فناوری Largan M8 ساخته شده است و تصاویر را با کیفیت بسیار بالا تولید می‌کند.
مرجع : فارس