کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تفاوت قیمت کرکره برقی مغازه و درب اتوماتیک پارکینگ

2 شهريور 1399 ساعت 11:34

گروه کسب و کار: در این مقاله می خواهیم تفاوت کرکره برقی مغازه و پارکینگ را از نظر فنی ، ظاهری و قیمتی مورد بررسی قرار دهیم تا اینکه دوستانی که قصد خردی این دو نوع کرکره برقی را دارند با دانش کامل خرید خود را انجام دهند تا اینکه هم از نظر مهندسی و فنی خرید درستی انجام دهند و هم از نقطه نظر اقتصادی هزینه اضافی نپردازند.


اکثر افرادی که قصد خرید کرکره برقی دارند ابتدا می پرسند ، قیمت کرکره برقی چند است ؟ ولی اصلاً به این نکته توجه نمی کنند که نوع جنس با جنس متفاوت است و ابتدا باید نوع و کاربرد کرکره مورد نظر خود را خوب بشناسند و سپس به دنبال قیمت آن باشند.
 در ادامه ابتدا به صورت فنی ابتدا به شرح کامل کرکره پارکنگ و مغازه خواهیم پرداخت و سپس در انتهای مقاله به ارائه لیست قیمت خواهیم پرداخت.



تفاوت های اصلی کرکره برقی مغازه و پارکینگ در چیست؟
لیست تفاوت های عمده این دو نوع کرکره اتوماتیک عبارتند از:
میزان تردد و باز و بست
شرایط و چگونگی نصب
رنگ و طرح کرکره برقی
تجهیزات اضافی مانند فتوسل و جاقفل
 
تفاوت تعداد باز و بسته شدن انواع کرکره برقی
یکی از تفاوت های اصلی درب کرکره ای پارکینگ با مغازه تعداد تردد است. چون تردد کرکره پارکینگ بیشتر است بهتر است موتور ساید رنجیری که مخصوص تردد بیشتر است نصب شود.
ولی کرکره مغازه کم تردد است و نهایتاً در طول شبانه روز 2 مرتبه بیشتر باز و بسته نمی شود ، پس اگر ابعاد این درب ها کمتر از 14 متر رمبع باشد می توان از موتور کم تردد تیوبلار نیز استفاده نمود
 
تفاوت شرایط و چگونگی نصب کرکره برقی مغازه و پارکینگ
نصب کرکره پارکینگ معمولاً بسیار آسانتر است ، زیرا ارتفاع کرکره های پارکینگ به ندرت بیشتر از 3 متر است و معمولاً جهت نصب نیاز به داربست نیست.
ولی ارتفاع کرکره های مغازه گاهی به بیش از 6-7 متر می رسد وباید با شرایط خاص داربست نصب شود و در ارتفاع نصاب فعالیت کند.
مورد دیگر این است که معمولاً رول کرکره برقی مغازه ها در تابلوی مغازه جمع می شود و نیاز به باز و بسته کردن تابلو جهت قرار دادن رول داخل آن هست و هزینه اضافی جهت باز و بست تابلو متحمل خواهید شد.
یکی دیگر از موارد ، وجود کرکره قدیمی برای مغازه است که گاهی مستلزم فک کرکره قدیمی . سپس نصب کرکره جدید است. درست است که جهت باز نمودن کرکره قدیمی باید به نصاب اجرت پرداخت شود و هزینه تمام شده اندکی بالا می رود ولی از طرف دیگر می توانید قلزات مربوط به کرکره قدیمی را به ضایعاتی بفروشید و بخش زیادی از هزینه های خرید کرکره جدید جبران خواهد شد.
پس قیمت نصب کرکره برقی مغازه برای مغازه ای که کرکره قدیمی دارد اندکی بیشتر از مغازه نوساز است ولی فروش کرکره سنتی قدیمی بخشی از هزینه را جبران می کند.
 
تقاوت رنگ و طرح کرکره برقی پارکینگ با مغازه
بسیاری از خریداران کرکره برقی پارکینگ تمایل دارند که شکل ظاهری درب آنها با مغازه شباهت نداشته باشد و متفائت به نظر برسد، به همین دلیل از تیغه های ترکیبی مثلاً میکس تیغه 8 سانتیمتر با 3 سانتیمتر استفاده می کنند. بعضی مواقع از تیغه های ترکیبی پانچ با آلومینیوم و یا آلومینیوم با پلی کربنات استفاده می کنند.



همچنین خرید تیغه کرکره های رنگی ، طرح چوب و انودایز جهت درب اتوماتیک پارکینگ امری متداول است. ولی کرکره برقی های مغازه عمدتاً به رنگ سفید خریداری می شود که کمترین قیمت را در مقایسه با سایر طرح ها و رنگ های کرکره برقی دارا می باشد.
نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید ، رنگ و طرح های خاص زمان تحویل را اندکی زیاد می کند. پس کرکره برقی سفید در کمترین زمان ممکن نصب می شوند و نصب سایر طرح ها اندکی زمانبر است.
تجهیزات اضافی و آپشنال درب کرکره‌ای اتوماتیک
معمولاً جهت نصب کرکره برقی پارکینگ یکسری تجهیزات اضافی نصب می شود که کمتر برای مغازه‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.
پس قیمت کرکره برقی پارکینگ به دلیل تجهزات اضافی اندکی افزایش می یابد.
یکی از مواردی که برای کرکره مغازه نصب می شود و چندان هم گران قیمت نیست جاقفلی می باشد.
برای کرکره برقی پارکینگ جاقفلی نیازی نیست ، ولی جهت ایمنی بیشتر و جلوگیری از برخورد کرکره با خودرو به دلیل اشتباه ریموت زدن ، پیشنهاد می شود فتوسل نصب شود که حدود 600 هزار تومان هزینه شما بیشتر می‌شود.
یکی دیگر از مواردی که جهت کاهش صدا و افزایش سرعت کرکره برقی ، بصورت آپشن به مشتری معرفی می‌شود، بست های افزایش قطر محور هستند که چندان قیمتی ندارند و توصیه می شود حتماً نصب شود.
 
محاسبه قیمت کرکره برقی
حالا که با موارد مورد نیاز خود آشنا شدید می توانید جهت خرید کرکره برقی با تلفن 02191024104 تماس بگیرید و یا به وب سایت dideban-cctv.com مراجعه نمایید و با انتخاب نوع تیغه ، موتور ، رنگ و طرح مورد نظر و وارد کردن ابعاد درب مورد نیاز خود قیمت اولیه کرکره را محاسبه نمایید.



سپس جهت نهایی کردن خرید خود ، درخواست اعزام تکنسین جهت بررسی و اندازه گیری دقیق داشته باشید.
 
لیست قیمت سایر محصولات
شما علاوه بر دریافت لیست قیمت کرکره برقی ، می توانید قیمت سایر محصولات قابل ارائه دیدبان از جمله درب اتوماتیک شیشه ای ،  آرام بند درب  و... را نیز دریافت نمایید.


کد مطلب: 228761

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/228761/تفاوت-قیمت-کرکره-برقی-مغازه-درب-اتوماتیک-پارکینگ

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir