به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۷ ساعت ۰۰:۳۴
کد مطلب : ۲۲۸۹۱
گتوزو: می‌خواهم در استادیوم آزادی بازی کنم

ورود تيم ستارگان قديمي میلان به تهران

گروه ورزشي: بازیکنان تیم فوتبال ستارگان آث میلان وارد فرودگاه امام خمینی(ره) شدند و برخی از معاونین باشگاه و همچنین حمید استیلی نیز در اردوی ستارگان میلان برای خوشامدگویی حضور پیدا کردند.

به گزارش ایسنا، ستارگان آث میلان ساعت11:30 صبح امروز از میلان راهی فرودگاه رم شدند و پس از دقایقی استراحت با پرواز ساعت 13:30 فرودگاه رم را به مقصد تهران ترک کرده و با پرواز ایران ایر راهی فرودگاه امام خمینی(ره) تهران شدند. ستارگان میلان پس از ورد به فرودگاه امام در جایگاه CIP اسکان یافته و استراحت کردند تا امورات مربوط به خروجی آنها انجام شود. همچنین دو شبکه تلویزیونی با ستاره های میلان نظیر بارسی ، مالدینی ، بوبان ، ابراهیم با ، پانکارو و... مصاحبه کردند.

بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس و حمید استیلی مدیر شرکت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس ، اسماعیلی و سالارکیا معاونین فرهنگی و حقوقی باشگاه، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی ، حسینی مدیر روابط بین الملل و تعدادی دیگر از مدیران باشگاه در جایگاه CIP حضور یافته و امورات مورد نظر را پیگیری کردند. همچنین شالگردنی به بازیکنان میلان تقدیم شد که یک طرف آن لوگوی میلان درج شده و سمت دیگر لوگوی باشگاه پرسپولیس.

همچنین تعداد زیادی از هواداران پرسپولس و آث میلان با در دست گرفتن پرچم هایی در بیرون از جایگاه منتظر ورود ستارگان میلان بودند و با شعارهای خود آنها را تشویق کردند. فوتبال دوست های ایرانی بنرهای جالبی در دست گرفته و شور و حال خاصی داشتند. قاضی نماینده مشترک دو باشگاه پرسپولس و میلان شرایط پروازی را بسیار مساعد توصیف کرد و از رضایت خاطر ستارگان میلان از پرواز و تشریفات انجام شده در فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد.

فوتبال دوستان ایرانی استقبال بسیار باشکوهی از ستارگان این تیم فوتبال ایتالیایی داشتند و وقتی پائولو مالدینی ستاره مشهور فوتبال ایتالیا را دیدند با فریاهای خود مالدینی را همراهی کرده و ازدحام جمعیت به طوری بود که پلیس نیز برای همراهی و مشایعت به مشکل افتاد اما با مدیریت خوب نیروی انتظامی پائولو مالدینی به سمت اتومبیل تشریفات رفت. بیش از 2 هزار تماشاگر مشتاق ایرانی با بنرها و پلاکاردهایی که نشان از علاقه و شوق آنها داشت در فرودگاه امام خمینی تجمع کرده و با فریاد مالدینی مالدینی در کنار اتوبوس ستارگان میلان قرار گرفتند.

پائولو مالدینی به ابراز احساسات علاقه مندان فوتبال با تکان دادن دست و لبخند پاسخ داد. این بازیکن مشهور ایتالیایی در حالی که 4 مامور نیروی انتظامی او را دوره کرده بودند به سختی توانست از میان صدها هوادار فوتبال دوست گذشته و وارد اتوبوس شود. ورود گتوزو دیگر ستاره مشهور فوتبال ایتالیا نیز چنین شرایطی را ایجاد کرد. علاقه مندان به آث میلان و پرسپولیس با شعار گتوزو گتوزو این بازیکن را مورد تشویق قرار می دادند. بنرهایی از بارسی، مالدینی، بوبان و دیگر بازیکنان میلان نیز دیده می شد.

صدای بوق و شیپور و تشویق تماشاگران فضای فرودگاه را در بر گرفته بود و برخی مسافران دچار مشکلاتی شدند که البته آنها نیز با لبخند نظاره گر تجمع فوتبال دوستان ایرانی بودند. چند دستگاه اتومبیل تشریفات نیز از سوی باشگاه پرسپولیس تهیه شده که برخی مهمانان ویژه را به هتل منتقل کرد که البته با توجه به اینکه تمام ستارگان تیم میلان به واسطه ازدحام جمعیت سریعا وارد اتوبوس شدند عملا امکان استفاده از اتومبیل های تشریفات برای برخی از بازیکنان میلان و مسئولان فراهم نشد.


پائولو مالدینی پس از ترک جایگاه CIP و در حالی که به ابراز احساسات هواداران پرسپولیس و میلان پاسخ می داد در یکی دو جمله حاضر به مصاحبه شد و گفت: همه چیز عالی است. ما روزهای خوبی در ایران خواهیم داشت و امیدوارم بازی خوبی هم داشته باشیم. سفیر ایتالیا در تهران نیز برای خوشآمدگویی به ستاره های میلان به هتل محل اقامت این بازیکنان رفت.

گتوزو: می‌خواهم در استادیوم آزادی بازی کنم
گنارو گتوزو گفت: خوشحالم که در ایران هستم و احساس می کنم فردا تماشاگران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد. گتوزو بازیکن اسبق تیم ملی ایتالیا و آث میلان در ابتدای ورود به ایران گفت: خوشحالم به ایران سفر کردم و برای اولین بار به کشور شما می آیم. از اینکه به اینجا دعوت شده ام خرسندم و با توجه به اینکه فوتبال دوستان ایرانی علاقه خاصی به فوتبال دارند و استقبال خوبی هم در فرودگاه داشته اند احساس می کنم بازی فردا بازی پرتماشاگر و باهیجانی خواهد بود.

گتوزو درباره شناخت خود از فوتبال ایران گفت: راستش را بخواهید شناخت خاصی از فوتبال ایران ندارم اما می دانم که ایران فوتبال دوستان زیادی دارد و امیدوارم که سفر خوبی داشته باشیم و استقبال فوتبال دوستان در فرودگاه اتفاق جالبی است و خوشحال کننده. گتوزو درباره اینکه فردا سرمربی تیم میلان خواهد بود یا خیر گفت: من بازی می کنم و دوست دارم بازی کنم. مربی تیم ما فرد دیگری خواهد بود، به احتمال زیاد اوانی(مربی تیم ملی جوانان ایتالیا). افرادی هستند که تیم را هدایت کنند، من قرار است بازی کنم و امیدوارم بازی خوبی با ستارگان ایرانی داشته باشیم .

۱۳۹۲/۰۹/۰۷ ۰۱:۲۱
پیشکسوتهای استقلال هم باید با اینتر میلان یه بازی دوستانه بزارن (179454)
۱۳۹۲/۰۹/۰۷ ۱۱:۲۰
احتمالا تشک سازی میلان باهاتون بازی کنه! (179504)
اویث
۱۳۹۲/۰۹/۰۷ ۱۳:۱۴
استقلال از پولا نداره داداش . (179526)
اکبر لنگ
۱۳۹۲/۰۹/۰۷ ۱۳:۱۷
گویا تنها خیری که روحانی داشته برای پرسپولیسی ها بوده.
دلار که همون حدود 3 تومان هست و قیمت ها همون قیمت ها سرعت اینترنت هم همون سرعت با کاهش حجم و تورم نسبت به دوران گذشته
من موقع احمدی نژاد اینترنت 512 با 20 گیگ حجم میگرفتم به 12 تومان حالا خدا شاهده 256 -4 گیگ رو دارن میدن به 13 (179530)
محدثه
۱۳۹۲/۰۹/۰۷ ۱۳:۱۸
پول حروم کردن هم قمپوس داره؟؟

راست میگن تو بازی واقعی با میلان اصلی بازی کنن (179531)
فرمزته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۷ ۱۴:۲۷
بایرن مونیخم اوردیم شمام برین یه تیم از کومور بیارین!!!!!! (179539)
۱۳۹۲/۰۹/۰۷ ۰۳:۴۰
الیور کان و کاکا هم اومده بودن
خودم دیدم (179465)
۱۳۹۲/۰۹/۰۷ ۰۷:۲۳
متشکریم از مدیریت خوب آقای رویانیان (179476)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۷ ۰۹:۳۶
درود بر شما / ممنون / موفق باشید (179488)
ارمان
۱۳۹۲/۰۹/۰۷ ۱۱:۰۳
با اینکه استقلالی هستم اما طرفدار پروپا قرص میلانم (179501)
حامی تیم فوتبال پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۷ ۱۶:۳۹
ان شاء الله تیم پرسپولیس بتونه میلان رو شکست بده.. (179552)