به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۸ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب : ۲۲۹۴۶

ناگفته های نیمار از بارسلونا و ليونل مسي

گروه ورزشی: نیمار در گفتگو با برنامه موندو لئو ابراز امیدواری کرد که مسی هرچه زودتر به میادین فوتبال بازگردد. نیمار، ستاره جوان و برزیلی باشگاه بارسلونا در گفتگو با برنامه «موندو لئو» در مورد مسائل روز باشگاه کاتالان، از تاتا مارتینو گرفته تا مصدومیت لیونل مسی صحبت کرد.
ناگفته های نیمار از بارسلونا و ليونل مسي
*بارسلونا: از دوران رونالدینیو همیشه یکی از تحسین کنندگان فوتبال بارسلونا بودم و حالا بیش از پیش این تیم را تحسین می کنم. حالا درنزدیکی ام مسی، چابی و اینیستا را دارم و همیشه این برای من رویای بزرگی بوده که درکنار این ستاره ها باشم. آمدن به اینجا به منزله تحقق یک رویاست. تمرین کردن و حضور در یک رختکن با لئو، چابی و اینیستا برای من یک رویاست و انگار حسی از یک دنیای دیگر است.

*تاتا مارتینو: او سرمربی بزرگی است و انسان فوق العاده ای است. او از من همان چیزهایی را می‌خواهد که از سایر بازیکنان نیز می‌خواهد: گل زنی و حرکت در زمین. او به من آزادی کامل در زمین می‌دهد.

*مسی: خیلی ناراحتم. چون کلمه ابراز حسرت، حس زشتی دارد. برای تیم ما هم ناارحت کننده است، چون لئو یکی از مهره های کلیدی تیم است. می دانیم که او در هر لحظه ای از بازی می تواند سرنوشت را به نفع تیم ما برگرداند وامیدوارم که زود بهبود یابد و در زودترین زمان ممکن برگردد تا دوباره به ما کمک کند. از مسی حمایت می‌کنم و او را درآغوش می‌گیرم.
مرجع : گل