به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۱۳ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۲۲۹۸۷۷

سه شهر خوزستان در وضعیت قرمز

سه شهر خوزستان در وضعیت قرمز
گروه جامعه: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از قرار گرفتن سه شهر خوزستان در وضعیت قرمز خبر داد و گفت: بازگشایی حضوری مدارس استان از ۱۵ شهریور منتفی است.
دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: متاسفانه با وجود تلاش شبانه روزی همکاران‌مان در حوزه بهداشت و درمان، شاهد ورود سه شهر بهبهان، امیدیه و آغاجاری به وضعیت قرمز کرونا هستیم. موضوعی که برای کل شهرهای استان خوزستان، زنگ هشدار جدی است تا مردم بیش از پیش رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند. وی افزود: هم‌اکنون وضعیت کلی استان خوزستان نیز در حالت هشدار است و ما نسبت به عواقب ناشی از پایین آمدن سطح مشارکت مردم در رعایت مسائل بهداشتی به شدت نگران هستیم.با توجه به فصل بازگشایی مدارس، مخالفت صریح خود با بازگشایی مدارس به صورت حضوری از نیمه شهریور را اعلام کرده‌ایم که این موضوع با تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا تصویب و قطعی شده است.
ابول‌نژادیان گفت: از مردم استان خوزستان خواهشمند هستیم که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند روزهایی که منجر به خروج استان از پیک شد، مشارکت داشته باشند. توصیه می‌شود مردم بیرون از خانه حتما از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند و در هیج تجمعی شرکت نکنند.
برچسب ها: خوزستان کرونا