به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ساعت ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۲۳۰۰۲
6 ماه پس از افتتاح!

آسيب بیمارستان 6ماهه برازجان براثر زلزله!

گروه حوادث: قسمتی از بیمارستان تازه تاسيس شهید صادق گنجی برازجان بر اثر زلزله 5.7 ریشتری روز گذشته برازجان آسيب ديده است.
آسيب بیمارستان 6ماهه برازجان براثر زلزله!
به گزارش «خليج فارس»؛ این در حالی است که بیمارستانها و مراکز درمانی باید از بیشترین استاندارد و ایمنی برخوردار بوده تا در مواقع بحراني مشكل ساز نشوند. بيمارستان شهيد گنجي پس از تاخيرهاي متعدد، 7 خردادماه 92 و در سفر رحيمي معاون اول رييس جمهور سابق افتتاح شد، اما نظير برخي پروژه هاي درماني استان، براي مدتي وارد فاز بهره برداري نشد تا اينكه پس از انتقادات افكار عمومي، فعاليت خود را از سر گرفت.

در همين حال، مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت:به زودی گروه هایی از کارشناسان برای بررسی وضعیت واقدامات درجهت رفع خرابی های این بیمارستان اعزام خواهندشد. به نوشته سايت نماينده دشتستان كه گزارشي از بازديد موسوي نژاد از اين محل منتشر كرده، صفایی مديركل راه و شهرسازي و مجري احداث ساختمان بيمارستان شهيد گنجي ادامه داد: گروهی ازکارشناسان با امکانات لازم به بیمارستان شهیدگنجی خواهندآمد و درخصوص قابل استفاده بودن یا نبودن این مرکزدرمانی تصمیم خواهندگرفت.

این مسئول اظهارداشت: پس از بررسی های کارشناسی، برای وضعیت فعلی بیمارستان شهید گنجی دوره تضمین درنظر خواهیم گرفت. براين اساس از شب گذشته مجروحان زلزله به بيمارستان هاي شهداي خليج فارس و سلمان فارسي بوشهر منتقل شدند.

۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۰۷:۵۹
این هم از الطاف خاصه دولت محمود بوده . حالا روحانی میاد گزارش 100 روزه میده و اوضاع خراب کشور را به ملت میگه اولین نفری که عصبانی میشه حسین شریعتمداریه.میدونید چرا کیهان عصبانی میشه؟ میگن که چوب برداری گربه دزده فرار می کنه چون که کیهانیان خودشون خالق و کاشف محمود بودند به همین لحاظ دوست ندارند ناکارآمدی و خرابکاری ها دولت قبلی کسی بداند یا بشنود. همین (179900)
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۰۹:۴۹
این از بیمارستان ساختنش.مسکن مهرش. اشاعه جو پلیسی و امنیتی برای ملت بدبخت.روابط خارجیش.فرهنگ بسیار چاله میدانی و عوامانش.تجارت خارجیش. وضعیت دارو و درمانش.خزانه خالیش. میدان های ویرانش. کشاورزی داغونش .از کدام ها براتون بگم که بیشتر بدانید .اونهم از پاکترین دولت در تاریخ ایران و مهرورز ترین آن.که مهر ورزیش حد و اندازه نداشت.نمونه هاش هم زیاده.راستی هزینه سفرهای استانیش.................. (179992)
پرستار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۱۱:۴۲
چرا بیمارستان شهید گنجی خالیست؟؟!! چرا همه مصدومان زلزله اعزام شدند؟! مگر نه اینست که در صورت تکمیل ظرفیت بیمارستان به هنگام وقوع بحران مصدومان به مراکز نزدیک اعزام میشوند؟!! نه اینکه همه مصدومان به اضافه بیماران بستری قبلی بیمارستان اعزام شوند؟! چرا پرسنل مجبور به مستقر شدن در بخش های آسیب دیده ، نا امن و خالی از بیمار شده اند؟؟! چرا بیمارستان خالیست؟! به هنگام بحران بیمارستان مملو از مصدوم است چرا مصدومین همین جا مداوا نشدند؟!!، در زلزله شنبه بیمارستان 17 شهریور پذیرای مصدومان اعزامی بود...چرا... (180071)
؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۱۱:۴۴
دوره تضمین...؟؟؟! (180075)