به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۲۳۰۱۰
دبیرکل حزب اراده ملت ایران:

گزارش‌رییس‌جمهور خیلی‌صادقانه‌وشفاف بود

گروه سياسي: دبیرکل حزب اراده ملت ایران با اشاره به ارائه گزارش صد روزه توسط رییس‌جمهور گفت: به نظر من این گزارش کارنامه خوبی برای 100 روزی است که رییس‌جمهور سکان هدایت کشور را به دست گرفته‌اند.
گزارش‌رییس‌جمهور خیلی‌صادقانه‌وشفاف بود
احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از گزارش اخیر ارائه شده توسط رییس‌جمهور اظهار کرد: رییس‌جمهور خیلی صادقانه و شفاف مسائل و مشکلات جامعه را با مردم در میان گذاشتند. وی با بیان اینکه "گزارش رییس‌جمهور بسیار به واقعیت نزدیک بود"، ادامه داد:‌ به نظر من این گزارش کارنامه خوبی برای آقای روحانی در 100 روزی که سکان اجرای کشور را در دست گرفته است، به شمار می‌آید. این فعال سیاسی، گزارش رییس‌جمهور را "بسیار واقع‌بینانه" توصیف کرد و گفت: آقای روحانی در گزارش خود چالش‌ها و مشکلات موجود در آغاز دولت یازدهم را گفتند. همچنین اقداماتی را که دولت یازدهم تاکنون برای مقابله با این مشکلات انجام داده است، به مردم اعلام کردند. رییس‌جمهور در گزارش خود به تمام جنبه‌ها اشاره کرد، چراکه مردم در هر صورت باید در جریان امور قرار می‌گرفتند.

دبیرکل حزب اراده ملت، با اشاره به حضور فضای امیدبخش در جامعه خاطرنشان کرد: موج امیدواری و نشاطی که پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در جامعه ایجاد شده است، بزرگترین سرمایه برای دولت یازدهم به شمار می‌آید. وی همچنین درباره توافق اخیر ایران و 1+5 اشاره کرد و افزود: به نظر من تبعات این تفاهم‌نامه حامل آثار مثبتی برای جامعه و فضای کسب و کار کشور می‌شود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه "مردم باید در جریان تمام واقعیات قرار بگیرند"، به بخش‌هایی از گزارش صد روزه رییس‌جمهور در مورد میراث بجا مانده از دولت قبل اشاره کرد و گفت: این مطالب بخشی از واقعیاتی است که دولت یازدهم آنها را تحویل گرفته است. قطعاً بخشی از این واقعیات ناشی از بی‌تدبیری‌هایی بوده است که در دوره‌های گذشته بوجود آمده و موجب بالا رفتن هزینه‌های کشور شده است.

حکیمی‌پور با بیان اینکه "ارائه گزارش‌هایی همچون گزارش اخیر رییس‌جمهور باید به طور مستمر از سوی دولت انجام شود"، اظهار کرد: از آنجایی که مردم ولی‌نعتمان نظام هستند و صاحب اصلی کشورند، مسئولان اجرایی کشور باید آنها را در جریان جزئیات امور قرار دهند تا آنها بتوانند با آگاهی بیشتری مسئولان اجرایی، بویژه رییس دولت را همراهی کنند. این عضو شورای شهر تهران در پایان تاکید کرد: مردم از دولتی که خود و همچنین رهبری از آن پشتیبانی می‌کنند، انتظار دارند که بر بسیاری از مشکلات کشور فائق بیاید و به معنای واقعی کلمه تدبیر و امید را به جامعه تزریق کند.

۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۰۹:۴۰
بنظر میرسد برای قضاوت چه مثبت و چه منفی فعلا زود باشد وبا صد روز هم چیزی مشخص نخواهد شد که خوش بینها به تعریف وتمجید بپردازند و یا بد بینها به انتقاد وسرزنش مشغول شوند باید صبر کرد وآینده را دید وبعد قضاوت کرد . (179974)