به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۲۳۰۶۳

كفاشيان: AFC از فوتبال‌ایران عذرخواهی کرد

گروه ورزشي: دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از انتخاب های اخیر AFC در مراسم معرفی برترین های قاره عذرخواهی کرد.
كفاشيان: AFC از فوتبال‌ایران عذرخواهی کرد
علی کفاشیان از عذرخواهی دبیرکل AFC از ایران به خاطر انتخاب نشدن در هیچ کدام از بخش‌های بهترین‌های فوتبال آسیا در سال 2013 خبر داد و خاطرنشان کرد: الکسی سوسی دبیرکل AFC نامه‌ای برای بنده نوشته و به فدراسیون آمده که در آن از ما به خاطر این‌که به‌رغم شایستگی در هیچ کدام از بخش‌ها به عنوان بهترین انتخاب نشدیم، عذرخواهی کرده است. من این نامه را به روابط عمومی می‌دهم تا آن را در سایت فدراسیون منتشر کند. همان‌طور که گفتم یک سری از کمیته‌های AFC این انتخاب‌ها را انجام می‌دهند که چندان تمایلی به انتخاب شدن ایران ندارند. ما هم ناراحت نیستیم و به راهمان ادامه می‌دهیم.

رییس فدراسیون فوتبال که امروز (شنبه) در مراسم تشییع جنازه داوود نصیری مدرس و پیشکسوت داوری هم شرکت کرده بود، درباره شخصیت آن مرحوم نیز  گفت: نصیری کسی بود که خیلی از اولین‌ها به نام او زده شده است. اولین داور، اولین نویسنده ورزشی، اولین مدرس و... . او فرد بسیار زحمت‌کشی بود. من همیشه ارادات خاصی نسبت به او داشتم. پیش من می‌آمد، مشاوره هم داشتم. من به خانه او هم رفته بودم. نصیری شخصیتی داشت که بیشتر تنها زندگی می‌کرد و صبر و تحمل بالایی داشت. زمانی برای گرفتن مدال به کنفدراسیون آسیا هم معرفی شد و از AFC جایزه هم گرفته است.
مرجع : ايسنا

۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۱۴:۱۶
نشان میدهد در فدراسیون فوتبال آسیا منطق و استدلال وجود ندارد و هیچ قانون ومقرراتی هم حاکم نیست مگر سلیقه های شخصی و کفاشیان بایستی قبل از اتفاقات هواس خود را جمع میکرد تا عدم مدیریت ایشان باعث ناکامی فوتبال ایران در آسیا نگردد وفوتبال چین در بدترین شرایط جایزه ها را درو نکند . (180167)
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۲۰:۴۱
مسخره تر از همه دادن جایزه به پاکستان و میانمار بود این کشورهایی که جایزه بردند کل فوتبالشان به اندازه یک پای اشکان دژاگه نیست ای اف سی که دست یه عده تاجر مافیایی هست (180378)
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۱۴:۵۶
در رابطه با اقدام امارات ما هم کتابی چاپ کنیم و کل موجودیت این شیخ نشین رو که در سالهای نه چندان دور یکی از استانهای ایران بود زیر سوال ببریم. (180192)
عبداله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۱۵:۴۷
بهار جان چرای ارسال نظر امام زاده بیژن را بسته ای سوی تفاهم نیست چیزی که اصالت داشته باشد سو تعبیر نمی شود قبلا یکی از علاقمندان امام زاده سازی در ایران نام این امام زاده بی زن ( مجرد ) اعلام کرده بود حالا چگونه بی جن شد خدا می داند طبق اعلام خود اقایان بیش از دو سوم امام زادگان موجود در ایران ساختگی و بی ریشه اند تا کی می خواهند با اعتقادات مردم بازی کنند این کارهاست که باعث وهن شیعه می شود خون هزاران شیعه کشته شده در سوریه و عراق و پاکستان و افغانستان و .... برگردن این آقایان است بهار جان تایید کن (180209)
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۱۸:۳۴
کفاشیان تو که راست میگی

..
.... (180285)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۲۰:۱۶
این رفتار کنفدراسیون فوتبال آسیا طبیعیه چون مدیران فوتبال ما توان مدیریتی ندارند و با وصل به مراکز قدرت به این سمت رسیده اند و نمی توانند لابی کنند.
یاد صفایی فراهانی بخیر. (180345)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۲۰:۴۰
آقای کفاشیان شما در همه مسائل ناراحت نیستید و همواره به راهتان ادامه داده اید (180376)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۲۲:۱۵
بهار جان چرا نظر من رو راجح به مدیران فوتبال درج نکردی. چرا اینقدر لیبرال شدی؟ (180432)