به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : ۲۳۰۷۵۹

نکاتی که آرایشگرها در خرید لوازم آرایشی رعایت می‌کنند.

گروه سلامت و زیبایی: تحقیقات و مشاهدات نشان می‌دهد که توجه به زیبایی، مد و فشن در بین خانم‌ها به شدت افزایش یافته است.
یکی از دلایل این گرایش، وجود شبکه‌های اجتماعی و استفاده بیش از حد آن توسط خانم‌ها می‌باشد. شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام تمایل به مد، فشن و زیبایی را در بین خانم‌ها رواج داده است. آن‌ها ظاهر و زندگی اینفلوئنسرهای حاضر در شبکه‌های اجتماعی را با خود مقایسه می‌کنند و بعد به دنبال روش‌هایی برای زیبا شدن می‌گردند.
 به طوری که زیبا بودن یک خانم به عنوان یک نیاز روان شناختی تبدیل شده است. اگر شما هم به دنبال رویای زیبا شدن هستید پیشنهاد می‌کنیم در این مقاله با ما همراه باشید تا روش‌هایی را به شما نشان دهیم که با خرید رژ لب، کرم پودر و کانسیلر، زیبایی خیره کننده‌ای را برای خود به ارمغان بیاورید.



هدف اصلی از آرایش کردن و استفاده از لوازم آرایشی پوشاندن و کاورکردن عیوب ظاهری و زیباتر شدن می‌باشد. همه خانم‌ها دوست دارند لب‌هایی با رنگ خاص و جذاب، مژه‌های بلند و حجیم، صورتی بدون لک، کک و مک و لب‌هایی با درخشش فوق العاده‌ای داشته باشند.
 به جای اینکه هزینه‌های گزاف برای روش‌های زیبایی مانند مزووایت، کاشت مژه و رنگ کردن دائمی لب‌ها بروید، می‌توانید از لوازم آرایشی اصل و درجه یک استفاده کنید. لوازم آرایش می‌تواند بدون عوارض جانبی به زیبایی شما بیافزاید، اگر از آن‌ها به درستی استفاده کنید.


 
ترفندهای انتخاب و خرید رژ لب
هنگام خرید رژ لب چه معیارهایی را مدنظر قرار می‌دهید؟ اگر فاکتور قیمت را کنار بگذارید، فاکتور بعدی شما برای انتخاب یک ریمل مناسب چیست؟
 مهم ترین توصیه این است که خرید رژ لب را براساس فرم و حالت لب‌های خود خریداری کنید که بیشترین تاثیر را در زیبایی شما داشته باشد. لب‌های شما چه فرمی است؟ برجسته متقارن، نازک متقارن، لب‌های نا متقارن به گونه‌ای که لب بالا بزرگتر از لب پایین است و یا برعکس لب بالا کوچکتر از لب پایین است.
اگر شما خانمی با لب‌های گوشتی و برجسته هستید بهتر است از هنگام خرید رژ لب به سمت رنگ‌های تیره مانند جگری و قرمز تیره بروید. اشتباهی که اکثر خانم‌ها هنگام خرید رژ لب می‌کنند این است که برای لب‌های برجسته خود رژ لب‌هایی به رنگ صورتی و گلبهی و دیگر رنگ‌های روشن را انتخاب می‌کنند. این رنگ‌ها لب‌های شما را برجسته تر نشان می‌دهد و از حالت طبیعی و نرمال خارج می‌کند.

حالا یک راهنمایی برای خانم‌هایی که لب‌های نازک و ظریف دارند. چه رنگی را برای خرید رژ لب ترجیح می‌دهید. توصیه می‌شود رنگ رژ لب را از بین طیف رنگ‌های روشن انتخاب کنید. رنگ‌های تیره باعث می‌شود لب‌هایتان نازک تر و ظریف تر نشان داده شود و این از زیبایی ظاهری شما می‌کاهد.
اگر شما لب‌های نامتقارن دارید هنگام خرید رژ لب یک رنگ با دو طیف روشن و تیره انتخاب کنید. آرایش لب برای شما بیشتر جنبه متقارن سازی لب را بر عهده دارد. در نظر بگیرید خانمی لب پایین درشت تری از لب بالا دارد. برای لب پایین از رژ لب تیره تر و لب بالا رژ لب روشن تر را استفاده کنید. حتما دقت کنید که از یک رنگ استفاده شده باشد. معیارهای دیگری در خرید رژ لب تاثیرگذار خواهد بود. رنگ موها، تنالیته پوست، فرم لب و حتی رنگ دندان‌هایتان را نیز در نظر بگیرید. برای اینکه آرایش حرفه‌ای و تمیزی داشته باشید باید معیارهای مناسبی را در خرید رژ لب به کار ببرید.
 
نکات استفاده حرفه‌ای از کرم پودر
با گذشت زمان و افزایش سن روی صورت خانم‌ها لک‌هایی به وجود می‌آید که خوشایند نیست. استفاده از مواد آرایشی نامعتبر، در معرض قرار گرفتن نور خورشید و استفاده نکردن از ضدآفتاب همه جزء دلایلی است که می‌تواند روی صورت هر فردی لک ایجاد کند. اما خانم‌ها یک دلیل بیشتر برای لک‌های صورت دارند و آن هم بارداری است. در دوران بارداری لک‌های روی پوست خانم‌ها ایجاد می‌شود که بعد از بارداری خیلی از آن‌ها از بین نمی‌رود.
 اما نگران نباشید. با کمک کرم پودر می‌توانید آن‌ها را بپوشانید و صورتی صاف و بدون عیب داشته باشید. نکته بسیار مهم این است که بتوانید از این ماده آرایشی به گونه‌ای استفاده کنید که بیشترین تاثیر را روی لکه‌های قهوه‌ای داشته باشد.

حالا اگر می‌خواهید مانند آرایشگرها و میکاپ آرتیست‌ها آرایش کنید با ما همراه باشید. در انتخاب کرم پودر به میزان چربی پوست خود دقت کنید و آن را ملاک خرید خود قرار دهید. اگر دارای پوست چرب هستید از نوع بدون چربی یا Free Oil استفاده کنید. اگر شما خانمی با پوست چرب هستید و از کرم چرب هم استفاده کنید، آرایش شما کاملا مصنوعی می‌شود. روی صورتتان برق می‌افتد و آرایش روی صورتتان می‌ماسد و چهره‌ای برای شما درست می‌کند که زیبایی به همراه ندارد. در ضمن سلامتی پوستتان را نیز در معرض خطر قرار می‌دهد. پوست شما با افزایش مقدار کمی چربی زمینه ساز بروز جوش و آکنه خواهد شد. لوازم آرایشی نامناسب چربی پوستتان را افزایش می‌دهد.

حال اگر شما خانمی با پوست خشک هستید بهتر است از کرم پودر چرب استفاده کنید تا بتواند خشکی صورتتان را نیز برطرف سازد. یک پیشنهاد عالی برای شما، قبل از استفاده از کرم پودر صورتتان را با لوسیون مرطوب کننده ماساژ دهید تا خشکی آن را تا حدی برطرف کند سپس از مواد آرایشی استفاده کنید.
این وسیله محبوب آرایشی انواع مختلفی دارد اما اگر می‌خواهید برای مهمانی و مجلس رسمی آماده شوید بهتر است از نوع مایع آن استفاده کنید که بیشترین میزان پوشانندگی را دارد. اما خاطرتان باشد که بعد از تمام شدن مراسم حتما کرم پودر را از صورتتان پاک کنید. این نوع کرم سنگین است و اجازه تنفس به پوستتان را نمی‌دهد و موجب آسیب رسیدن به پوست می‌شود.
برای استفاده روزانه از کرم پودر می‌توانید از نوع جامد آن استفاده کنید که سبکتر است. اگر بخواهید خرید زیرکانه‌ای انجام دهید، نوعی را انتخاب کنید که خاصیت SPF را نیز داشته باشد و شما را از خرید ضد آفتاب بی نیاز کند. در غیر این صورت حتما زیر کرم پودر از یک لایه ضد آفتاب برای پوستتان استفاده منید. بیست دقیقه صبر کنید تا ضد آفتاب جذب پوست شود.



برای بالا بردن قدرت پوشانندگی این ماده آرایشی پیشنهاد می‌شود آن را با کمک پد مخصوص آرایشی یا براش روی صورتتان پخش کنید. پخش کردن کرم پودر با کمک دست به دلیل اینکه کاور بالایی را برایتان ایجاد نمی‌کند توصیه نمی‌شود.
و توصیه آخر یک میکاپ آرتیست این است که از کرم‌های درجه یک و با کیفیت استفاده کنید که بیشترین میزان کاور را به صورتتان ببخشد و به پوستتان هم آسیب نزند. یکی از معتبرترین کرم پودرها روبی سان است که می‌توانید به سایت آن مراجعه کنید.
معجزه آرایش با کانسیلر
حتما شما هم با این داستان مواجه شده اید که برخی از لکه‌های تیره پوست با کمک کرم پودر پوشانده نمی‌شود. برای این مواقع چه راهکاری را در پیش می‌گیرید؟ بهترین پیشنهاد این است که از کانسیلر کمک بگیرید تا لکه‌ها را به خوبی پنهان کنید. کانسیلر در واقع یک کرم پودر بسیار فشرده است که تنوع رنگی بیشتری نسبت به آن دارد. این وسیله آرایشی رنگ‌های مختلفی دارد که شما باید ابتدا نوع و تنالیته پوستتان را بشناسید و سپس رنگ آن را انتخاب کنید. در این مقاله در مورد رنگ‌های کانسیلر توضیحاتی ارائه دمی دهیم تا بتوانید خریدی خوب و کارا انجام دهید.

کانسیلر رنگ سبز: سبز خنثی کننده رنگ قرمز است. برای پوشاندن نواحی از صورت که در مقابل آفتاب، سوخته است و یا جوش‌های سطحی قرمز استفاده از کانسیلر سبز رنگ توصیه می‌شود.
کانسیلر رنگ نارنجی: افرادی که رنگ پوست سبزه‌ای دارند لکه‌های قهوه‌ای خودشان را تیره تر نشان می‌دهند. کانسیلر نارنجی می‌تواند عیوب پوستی روی صورت این افراد را به خوبی برطرف کند.
 
کانسیلر رنگ بنفش: خانم‌هایی که رنگ پوست زرد و رنگ پریده‌ای دارند حتما یک این نوع وسیله آرایشی را در کیف خود داشته باشند. جای جوش و لک، رنگ پریدگی پوست این افراد با کمک این رنگ خیلی راحت برطرف می‌شوند.
کانسیلر رنگ زرد: برای از بین بردن سیاهی و کبودی دور چشم پیشنهاد می‌شود حتما از این رنگ استفاده کنید.
کانسیلر رنگ صورتی: خانم‌هایی که پوست سفید و روشن دارند بهتر است از این رنگ استفاده کنند تا صورتشان را شاداب تر و با نشاط تر نشان دهد.
اگر بدانید که چه کانسیلری برای پوستتان مناسب است می‌توانید تاثیر فوق العاده آن در آرایش صورت را به وضوح ببینید.


 
مهم ترین توصیه در انتخاب لوازم آرایشی مخصوصا کرم پودر و کانسیلر که در ارتباط مستقیم با پوست صورتتان است، یا خرید رژ لب که با پوست نازک و حساس لب در ارتباط است، استفاده از برندهای معتبر و اصل است که در عین زیبایی از پوستتان هم مراقبت کند. برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که می‌توانید از بین آنها لوازم آرایشی معتبر خریداری کنید. روبی سان یکی از معتبرترین برندهای لوازم آرایشی است که می‌توانید با مراجعه به سایت https://rubisun.ir/  خریدی با کیفیت و قیمت مناسب انجام دهید.