کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آنجلینا جولی بچه‌های لیموفروش را غافلگیر کرد

20 شهريور 1399 ساعت 17:52


گروه فرهنگ و هنر: دو دوست صمیمی که برای جمع‌آوری پول برای مردم یمن غرفه لیمو راه اندازی کرده‌اند، از یک منبع غیر منتظره که آنجلینا جولی بود کمک مالی دریافت کردند.
عیان موسی و میخاییل اسحاق دو پسر شش ساله از شرق لندن، پس از اطلاع از بحران یمن، این دکه را ایجاد کردند.
آنجلینا جولی در وب سایت بی‌بی‌سی انگلیسی مطالبی را در باره کمپین این دو پسر برای مردم یمن خواند. او بعد یادداشتی برای آنها فرستاد که در آن ابراز تأسف کرد که نمی تواند از آنها لیمو بخرد اما می خواهد پول اهدا کند.
مادر عیان گفت که این درخواست "کمی عجیب اما فوق العاده" بوده است.
عادله موسی توضیح داد که این ستاره هالیوودی پس از اطلاع از کمپین عیان و میخاییل ابتدا با نماینده خود در بریتانیا تماس گرفته بود و سپس آنها با خانواده این دو پسر تماس گرفته بودند.
خانم موسی گفت در آخر هفته پسران، که در ردبریج زندگی می کنند ، "یادداشت قشنگی" از خانم جولی همراه با "کمک مالی بسیار سخاوتمندانه" دریافت کردند.
خانم موسی در پاسخ به این سوال که پسران برای اولین بار در مورد این پیشنهاد چه فکری کردند، گفته آنها در ابتدا نمی‌دانستند که خانم جولی کیست، گرچه "پدران آنها بسیار هیجان زده بودند".
آنجلینا جولی نماینده ویژه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد است
اما پسران پس از نمایش کلیپ‌ها و فیلمهای مختلف خانم جولی برای آنها، خیلی زود فهمیدند که ستاره مهاجم مقبره Tomb Raider و مالفیسنت Maleficent چه کسی است.
این زوج‌ها در جواب با تشکر از خانم جولی، یک پیام ویدیویی برای او فرستادند و به او گفتند: "اگر زمانی به لندن آمدید، با خیال راحت یک لیوان لیموناد تازه بخرید."
آنجلینا جولی از دو پسر بچه عذرخواهی کرد که نمی‌تواند از آنها لیمو بخرد
دهها هزار نفر در جریان جنگ داخلی در یمن کشته شده‌اند، و ۲۴ میلیون نفر دیگر برای زنده ماندن به کمکهای بشردوستانه نیاز دارند.
خانم جولی که نماینده ویژه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد است، پیش از این در مورد بحران یمن صحبت کرده است.
خانم موسی گفت که کمک مالی وی باعث افزایش آگاهی بیشتر در مورد تلاش پسران شده و حالا برای کمپین آنها که در آنلاین ادامه دارد از سراسر دنیا پول ارسال می‌شود و تاکنون بیش از ۶۷۰۰۰ پوند جمع‌آوری شده است.


کد مطلب: 230999

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/230999/آنجلینا-جولی-بچه-های-لیموفروش-غافلگیر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir