کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از نقل‌وانتقالات هم محروم شویم مشکلی نیست

21 شهريور 1399 ساعت 17:05


گروه ورزشی: سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه با توجه به جذب بازیکنان مد نظرش، اگر در پرونده برانکو از نقل‌وانتقالات هم محروم شود، مشکلی برایش به وجود نخواهد آمد.به گزارش ایسنا، مهدی رسول‌پناه درباره مشکلات سفر پرسپولیس‌ به قطر اظهار کرد: در این زمینه از سفیر ایران در قطر تشکر می‌کنم که کمک کردند تا مشکل تیم حل شود. قطر برای ٧ نفر از مجموعه تیم از جمله یحیی گل‌محمدی ویزا صادر نکرده بود اما تیم به قطر رفت و با مساعدت سفیر ایران مشکل حل شد.
 

نگران مطالبات برانکو هستیم اما اولویت بندی کردیم و تصمیم گرفتیم تمرکز روی تقویت تیم باشد
وی درباره وضعیت پرداخت مطالبات برانکو هم گفت: این موضوع نگرانی ما هم هست. من ماه قبل گفته بودم که در چند روز آینده بخش دیگری از مطالبات برانکو را پرداخت می‌کنیم اما اتفاقاتی رخ داد که نتوانیم این کار را بکنیم. در این زمینه ما اولویت بندی کردیم و تصمیم گرفتیم تمرکز روی تقویت تیم باشد. باید بازیکن جذب می‌کردیم و بدهی بازیکنان خارجی را پرداخت می‌کردیم. البته در این مدت پرونده ایگور، زلاتکو و مارکو را بستیم و ٣٠ درصد مطالبات برانکو را هم دادیم.وی افزود: از برانکو دو ماه قبل فرصت خواستیم اما درخواست ما رد شد. با این حال منابع جدید آماده کردیم اما هنوز به دست ما نرسیده است. با این حال در دو هفته آینده مطالبات برانکو را پرداخت می‌کنیم. دیروز هم دوباره یک نامه نوشتیم که ٣٠ روز به ما فرصت بدهند اما جواب رسمی ندادند. شاید قبول کنند. اگر قبول نکنند هم تا دو هفته آینده مطالباتشان را پرداخت می‌کنیم. من قول می‌دهم در اسرع وقت تسویه حساب را انجام بدهیم چون منابعش آماده شده است. 

نقل و انتقالات را انجام دادیم و در صورت محرومیت مشکلی نخواهیم داشت
او در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیس‌ از نقل‌وانتقالات محروم شود، چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: ما نقل‌وانتقالات خودمان را انجام دادیم و در این زمینه مشکلی نداریم. به ما می‌گفتند چرا قرارداد بشار رسن را تمدید نمی‌کنید؟ او به ما گفته بود که ابتدا باید طلب قبلی‌اش را بدهیم تا قراردادش را تمدید کند. اگر پول بشار را پرداخت نمی‌کردیم نمی‌توانستیم قراردادش را تمدید کنیم. 

بازیکنان مد نظر گل‌محمدی را خریدیم
وی افزود: پرسپولیس‌ فعال‌ترین تیم در نقل‌وانتقالات تابستانی بود. ما بازیکنان مد نظر یحیی گل‌محمدی را خریدیم. در نقل‌وانتقالات بهترین‌های فصل قبل را با قیمت بسیار خوب خریدیم. رسول‌پناه همچنین درباره وضعیت جدایی مهدی ترابی هم گفت: او بازیکن با اخلاقی است. ترابی تصمیم گرفت به قطر برود. با توجه به تحریم ها و بالا رفتن قیمت دلار ، دیگر بحث پول‌های کلان مطرح است. سالهای قبل هم بازیکنانی مثل محمدخانی به قطر رفتند. جدایی ستاره‌ها طبیعی است چون رونالدو هم از رئال رفت. ما تلاش می‌کنیم مثل مهدی ترابی ها را بخریم. پرسپولیس‌ همیشه پرسپولیس‌ است. 

استعفای گل‌محمدی سوءتفاهم بود که حل شد
سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره استعفای یحیی گل‌محمدی هم گفت: این موضوع سوءتفاهم بود که حل شد. ما در پرسپولیس یک خانواده هستیم و فشار روی تیم زیاد بود. اما مشکلات حل شد.
پیشنهاد علیپور را با آپشن ها پذیرفتیم اما گفتند می‌خواهد به اروپا برود
وی به موضوع جدایی علیپور اشاره کرد و گفت: علیپور فرزند پرسپولیس‌ است و در باشگاه به روی او همیشه باز است. ما پیش از این نام او و ترابی را هم برای آسیا رد کردیم.  برای تمدید قرارداد علیپور دو روز قبل با وکیلش صحبت کردم و پیشنهاد علیپور را با آپشن ها پذیرفتیم اما گفتند او می‌خواهد به اروپا برود. 

فوتبال دست چند دلال است
رسول پناه درباره ارقام میلیاردی قرارداد بازیکنان هم گفت: قراردادهای ما از سقف قراردادی که تعیین کرده بودیم پایین‌تر تر بود. فردا هم کپی قراردادها را را برای بازرسی و وزارت ورزش می‌فرستم. متاسفانه برخی درباره این موضوع در فضای مجازی جولان می‌دهند و بدون اطلاع صحبت می کنند. من با برخی از هواداران صحبت کردم و به آنها توضیح دادم. ان‌شاءالله در فرصت مناسب قراردادها را اعلام می‌کنیم تا هواداران از وضعیت آنها مطلع باشند. 
وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه دلال‌ها در فوتبال ایران جولان می‌دهند و فوتبال دست چند دلال است. ما مشکلات عجیبی در این زمینه داریم. با این حال مقابله کردیم تا حق پرسپولیس‌ ضایع نشود اما رقابت کاذبی میان دلال‌ها ایجاد شده است اما ما به سودجوها میدان ندادیم.


کد مطلب: 231129

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/231129/نقل-وانتقالات-هم-محروم-شویم-مشکلی-نیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir