به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۲۳۱۴۲۴

فروش پمپ آب ساخت ایران

گروه کسب و کار:

پمپاژ آب یک روش اساسی و عملی تر نسبت به جمع کردن آن با دست یا یک سطل دستی می‌باشد. اگر آب از یک منبع تازه گرفته شود ، به مکان مورد نیاز منتقل شود ، تصفیه شود ، یا برای آبیاری ، شستشو یا تصفیه فاضلاب یا تخلیه آب از یک مکان نامطلوب استفاده شود و بخواهیم تمام این کارها را با دست انجام دهیم، صرف نظر از نتیجه، انرژی موردنیاز برای انجام این کار خارج از توان افراد می‌باشد. تمام فرآیندهای اطراف ما به آب یا سیستم لوله کشی تحت فشار بستگی دارند یا از آن سود می‌برند.
در زمان قدیم برای جابجایی آب از ارتفاعات بالاتر به سطح پایینتر از قنات استفاده میشد. یک سیستم قنات کارآمد در نهایت به منبع آب شیرین موجود در ارتفاعات بالاتر از مکانی که آب می‌تواند استفاده کند، بستگی دارد که نیروی جاذبه تمام کارها را انجام می‌دهد. در تمام موارد دیگر، ما نیازمند پمپ می‌باشیم.
 
شرکت پایا گسترش خورشید تابان
گروه بازرگانی پایا گسترش خورشید تابان با نام تجاری پمپ خوب با در اختیار داشتن بیش از دو دهه سابقه حرفه ای در زمینه ماشین آلات صنعتی و سیستم‌های بوسترپمپ آبرسانی، تجهیزات استخر، سونا و جکوزی، اقدام به فعالیت در زمینه‌های مختلف واردات و تولید و فروش مستقیم به بازار مشتریان، توانسته است به عنوان مجموعه ای کامل با بیش از 45 کارگروه متخصص، متعهد و کارآزموده در خدمت شما مشتریان گرانقدر باشد. لذا این مجموعه با داشتن کارخانجات تولیدی و انبار مرکزی و فروشگاه و در نهایت دفتر مرکزی خود به این امر مبذول گردیده است که کالاها را با بهترین قیمت و کیفیت اصلی به دست شما عزیزان برساند.
سایت پمپ خوب در زمینه فروش انواع پمپ‌ها و بوستر پمپ‌ها و تجهیزات و تاسیسات فعالیت می‌نماید. خرید یک پمپ آب خوب برای هر ساختمانی جهت تامین نیازهای ساختمان امری الزامی است. سایت پمپ خوب شما را جهت تهیه این پمپ آب خوب یاری می‌نماید، کارشناسان پمپ خوب همواره در جهت مشاوره انتخاب یک پمپ آب خوب و مناسب آماده هستند.

گرانفارس
پمپ گرانفارس، از تولیدکنندگان نامی ایرانی است که در سال 1372، با تولید انواع پمپ سانتریفیوژ طبقاتی شروع بکار کرد. این کمپانی که با نام شرکت گرانفارس خاورمیانه در حال فعالیت است، در سال 1374، به عنوان اولین و تنها تولید کننده پمپ‌های استینلس استیل و سیرکولاتور، موفق به دریافت پروانه بهره برداری با ظرفیت تولید 4000 دستگاه از وزارت صنعت گردید. تولید و توزیع لوازم یدکی برندهای خارجی از جمله LOWARA، KSB، EBARA و... از جله خدماتی است که گرانفارس در کنار تولید محصولاتی با کیفیت به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد.

پمپ رایان
شرکت صنایع الکتروپمپ رایان تولید کننده انواع الکتروپمپ‌های شناوربرای چاه عمیق ، نیمه عمیق، بوستر پمپ رایان و همچنین کار در محیط دریا با در نظر گرفتن استاندارد‌های لازم و شرایط اقلیمی متفاوت در بخش‌های کشاورزی ، صنعتی و خدماتی می‌باشد.
شرکت در سال 1362 تاسیس گردیده و ماحصل سی سال تجربه در این صنعت منجر به تولید الکتروموتورهای با قدرت 5/5 تا 350 اسب بخار و پمپ‌هایی با میزان آبدهی از 10 تا 650 متر مکعب در ساعت می‌باشد. محصولات ویژه این شرکت پمپ آب قابلیت نصب در چاه‌های دارای ماسه ، املاح ، نمک و خورندگی اسیدی را دارند و برای آب دریا نیز مناسب و قابل استفاده می‌باشند. این شرکت موفق به اخذ نشان استاندارد از سازمان استاندارد ایران گردیده و دارای گواهینامهISO9001 : 2008 موسسه معتبر TUV آلمان می‌باشد. از سال 1380 بر اساس قرارداد انعقاد قرار دادهایی با پنج شرکت تولید کننده برتر اروپایی(ایتالیایی) ، دامنه محصولات قابل ارائه به نحو مطلوبی افزایش یافت که در ذیل مورد اشاره و توضیح قرار می‌گیرند. توجه زیاد بازار به محصولات تولیدی رایان نمایانگر رشد دائمی ، پایبندی ، توانایی و حسن شهرت این شرکت می‌باشد.
ما بر این باوریم که رضایت و اطمینان خاطر مشتریان ، دستاورد گرانقدری است که تنها با همراهی و پشتیبانی مشتریان و ارائه خدمات مطلوب به آنان از مرحله تصمیم گیری و انتخاب محصول مورد نظر تا نصب و بهره برداری قابل دستیابی است.

معرفی پمپ سیرکولاتور
پمپ سیرکولاتور نوع خاصی از پمپ است که برای گردش گازها ، مایعات یا دوغاب‌ها در یک مدار بسته استفاده می‌شود. آنها به طور معمول در گردش آب در سیستم گرمایش یا سیستم خنک کننده یافت می‌شوند و از آنجا که آنها فقط مایع را در مدار بسته گردش می‌دهند، فقط باید بر اصطکاک سیستم لوله کشی غلبه کنند.
پمپ‌های سیرکولاتور همانطور که در سیستم‌های خنک کننده استفاده می‌شود، معمولاً پمپ‌های گریز از مرکز با انرژی الکتریکی هستند. پمپ‌های سیرکولاتور، همانطور که در خانه‌ها استفاده می‌شود ، آنها اغلب کوچک ، مهر و موم شده هستند. واحدهای مهر و موم شده مورد استفاده در مصارف خانگی اغلب دارای موتور چرخان ، پمپ‌های پروانه ای و یاطاقان‌های پشتیبانی هستند که در در درون مدار آب محافظت می‌کنند. با این کار از یکی از چالش‌های اصلی پمپ‌های بزرگتر و دو بخشی جلوگیری می‌شود: نگه داشتن آب بندی محکم در آب در محلی که شافت محرک پمپ وارد بدنه پمپ می‌شود.

پمپ سیرکولاتور خطی معمولاً از سایز کوچک تا متوسط به طور کامل توسط چرخ‌های لوله محافظت می‌شود و آنها را به سایر بخش‌های لوله کشی هیدرولیک متصل می‌کند. پمپ‌های بزرگ معمولاً به صورت لایه ایی نصب می‌شوند. پمپ‌هایی که فقط برای سیستم‌های هیدرولیکی بسته استفاده می‌شوند می‌توانند با قطعات چدنی ساخته شوند زیرا آبی که در لوله وجود دارد ممکن است اکسید شود یا به خاطر مواد شیمیایی منجر به زنگ زدگی شود. اما پمپ‌هایی که جریان آب در آنها ثابت است و امکان  اکسید شدن  دارند ، باید از مواد گران تری مانند برنز ساخته شوند تا مانع از زنگ زدگی آب در آنها شود.

نحوه محاسبه پمپ سیرکولاتور:
در محاسبه پمپ سیرکولاتور سیستم‌های گرمایشی دو مولفه هد و دبی تاثیرگذار است.
دبی : دبی پمپ برابر است با مقدار گرمای لازم برای گرمایش ساختمان بر حسب (BTU/HR ) تقسیم بر 10000
GPM = Q (BTU/HR) / 10000
 هد : که بر حسب فوت آب می‌باشد و برابر است با :
H = 3 L × 0.025+ dP
L: دورترین مسیر بین دیگ و مبدل حرارتی (مثل رادیاتور ، فن كویل و..) بر حسب فوت
dP: برابر است با مجموع افت فشار دیگ و مبدل حرارتی و كلكتور‌ها و كلیه تجهیزات به كار رفته در سیستم گرمایش (در حالت كلی برابر با 1.5 فرض می‌کنیم.)