به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۲۳۱۵۵۹

دستگیری قاتل 17 ساله توسط پلیس کرمانشاه

دستگیری قاتل 17 ساله توسط پلیس کرمانشاه
گروه حوادث: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری شرور مسلحی خبر داد که چندی پیش با تیراندازی در مغازه ای واقع در شهرک کیهانشهر کرمانشاه، مرگ جوان 17 ساله‌ای را رقم زده بود.به گزارش ایسنا،  سردار "علی اکبر جاویدان" در این خصوص اظهار داشت: چندی قبل و پس از وقوع یک مورد تیراندازی در شهرک کیهانشهر که منجر به قتل متصدی مغازه ای شد، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل و انجام تحقیقات ابتدایی، پرونده ای در پلیس آگاهی تشکیل و کاراگاهان اقدام خود را برای دستگیری شرور متواری آغاز کردند. جاویدان تصریح کرد: تیم مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی کرمانشاه با تلاش های شبانه روزی و کارهای اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در شهرستان پاکدشت استان تهران شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: کاراگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی و همکاران خود در شهر پاکدشت مخفیگاه فرد مجرم را محاصره و با حفظ حقوق شهروندی همسایگان در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
وی یادآور شد: قاتل دستگیر شده پس از انتقال به کرمانشاه و در بازجویی های انجام شده به جنایت خود اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات شخصی با فرد مقتول عنوان کرد. جاویدان همچنین با اشاره به بازسازی صحنه جرم توسط قاتل، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اهتمام پلیس در برخورد با مجرمان، اشرار و آنهایی که موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی می شوند، به آنها هشدار داد کرمانشاه محل انجام شرارت نیست.وی تصریح کرد: همکاران ما در بخش های مختلف قاطعانه با هرگونه ناامنی برخورد و اجازه عرض اندام به عده ای فرصت طلب و سودجو که تصور می کنند در دام قانون گرفتار نخواهند شد، نمی دهند. جاویدان در پایان ارتقاء امنیت در جامعه را جزو وظایف ذاتی پلیس عنوان و از شهروندان خواست هرگونه ناامنی که مشاهده کردند موضوع را به سرعت با پلیس در میان بگذارند.
برچسب ها: قتل حوادث