به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۲۳۱۷۴۲

پت شاپ های ایران + محصولات‏‏شان

گروه کسب و کار:
پت شاپ های ایران + محصولات‏‏شان
پت شاپ
امروزه علاقه افراد برای نگهداری از سگ بسیار زیاد شده و همین امر باعث شده که پت شاپ ها بخش جدایی ناپذیر از زندگی این دسته از افراد باشد. زیرا نگهداری از سگ مستلزم فراهم کردن شرایط و وسایل مورد نیاز ان است. لوازم مورد نیاز سگ ها را میتوان به سه دسته تقسیم کرد:
1- لوازم بهداشتی شامل ناخنگیر، پد و توالت، برس و شانه و ...
2- قلاده مناسب شامل قلاده کتفی و گردنی
3- غذای مرغوب که شامل غذای خشک سگ و غذای خشک گربه، کنسرو سگ و کنسرو گربه است
فروشگاه حیوانات خانگی

در کنار موارد بالا که میتوانید در تنوع بالا از پت شاپ ها و فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی تهیه کنید، نیاز به تربیت سگ و آموزش سگ به شدت احساس میشود. در این باره باید با دید باز و اگاهانه بهترین مربی سگ را انتخاب و آموزش سگ تان را به کمک او اغاز کنید. برای تربیت سگ باید از کلیکر و تشویقی استفاده کنید. کلیکر اختیاری اما تشویق امری اجباری است. هر دو را میتوانید از فروشگاه حیوانات خانگی تهیه کنید.
 
بهترین سن آموزش از همان تولگی است زیرا هرچه سن سگ کمتر باشد، انعطاف پذیری بالاتر و قدرت یادگیری بیشتری نسبت به سگ های مسن تر دارد.  بیایید با یک مثال ساده این مسئله را روشن کنیم.
 اگر ذهن سگ را یک اتاق بایگانی در نظر بگیرید که پر از کمد ها و کابینت های زیادی باشد، شما باید بطور مداوم این کمد ها را از اطلاعات پر کنید. این کار باعث میشود که ذهن سگ همیشه اماده دریافت اطلاعات و آموزش هایی باشد که به او میدهید. اما اگر این کمد ها از اطلاعات و آموزش ها پر نشود ذهن سگ ناخوداگاه انها را حذف میکند چون فکر میکند نیازی به نگه داشتن کمد های خالی نیست و در واقع اضافه هستند. در این حالت وقتی بخواهید چیز جدیدی به سگ یاد بدهید خیلی زود این کمد ها پر میشود و برای پذیرفتن اطلاعات جدید جایی ندارد مگر انکه اطلاعات جدید را به زور در کمد ها بچپانید.
با این مثال ساده متوجه شدید که چرا باید آموزش را از سن پایین شروع کنید. پس هر چه سریع تر آموزش سگ تان را شروع کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

تربیت سگ
در کنار آموزش، زندگی روزمره سگ نیز اهمیت بسیار زیادی دارد از بهداشت سگ گرفته تا تغذیه و غذای سگ. در مسئله بهداشت و سلامت باید به واکسیناسیون به موقع اشاره کرد که با مراجعه به دامپزشکی و چکاپ های دوره ای از سلامت سگ آگاه میشود. مسئله حائز اهمیت دیگر در امر بهداشت، حمام کردن سگ است که باید حدودا ماهی یکبار با شامپو مخصوص سگ حمام شود. شامپوی مخصوص سگ را میتوانید از پت شاپ ها و فروشگاه حیوانات خانگی تهیه کنید.

لوازم حیوانات خانگی
فروشگاه لوازم حیوانات
شما میتوانید برای تهیه انواع لوازم حیوانات خانگی از پت شاپ ثمین پت استفاده نمایید ، پت شاپ ثمین پت به سراسر کشور ایران ارسال دارد و میتوانید هر چیزی که برای حیوان خود نیاز دارید از این پت شاپ تهیه نمایید .
برای تغذیه نیز بهتر است از غذای خشک سگ استفاده کنید زیرا تمام مواد لازم و ضروری مورد نیاز بدن سگ را در خود جای داده که شما هیچوقت نمیتوانید تمام انها را در غذای خانگی که برای سگ میپزید بصورت یکجا جمع کنید. پس بنابراین با دادن غذای خشک سگ ، سلامت جسمی او را تضمین کنید تا با کمبود یا بیماری ها مواجه نشود. غذای خشک مخصوص سگ را نیز متناسب با ذائقه سگ در طعم های مختلف از فروشگاه لوازم حیوانات خانگی تهیه کنید.
 
برای نگهداری سگ لوازم دیگری نیز نیاز است مثل جای خواب و لانه، توالت مخصوص سگ، قلاده گردنی و کتفی و ... . هنگام پیاده روی حتما از قلاده و بند محکم استفاده کنید تا بتوانید در هر شرایطی سگ را تحت کنترل خود نگهدارید.
 
امیدواریم با اشتراک گذاری این اطلاعات با شما، گامی موثر در بهبود زندگی شما و سگتان برداشته باشیم.
لینک وب سایت ثمین پت :
http://saminpet.com/
آموزش سگ در ثمین پت :
https://saminpet.com/dog-training/