کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بُرد ارزشمند پرسپولیس مقابل نماینده عربستان

26 شهريور 1399 ساعت 8:33


گروه ورزشی: تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه اجوکیشن سیتی به مصاف التعاون عربستان رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی، بشار رسن (۸۲ - امید عالیشاه)، احسان پهلوان، وحید امیری، میلاد سرلک، سعید آقایی، سیامک نعمتی و عیسی آل‌کثیر (۷۸ - آرمان رمضانی).
ترکیب التعاون: کاسیو دوس‌انیوس، یاسین عمر برناوی، ایاگو سانتوس، رایان صدیق الموسی (۸۸ - منصور المولد)، حسن کادیش محبوب، فهد الرشیدی (۷۷ - عبدالله الجوی)، سدریک آمیسی، سلطان احمد منداش، احمد حسن اثیری، عبدالمجید الصولة و میشل دوک.

نیمه اول
دقیقه ۹: ضربه ایستگاهی برای التعاون و ارسال توپ روی دروازه پرسپولیس، می‌توانست تبدیل به موقعیتی خطرناک شود که این توپ بدون استفاده مهاجمان التعاون از کنار دروازه راهی اوت شد.دقیقه ۲۶: میلاد سرلک از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی به سمت دروازه التعاون کرد که کاسیو در دو مرحله توپ را در اختیار گرفت.
دقیقه ۲۷: سیامک نعمتی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.دقیقه ۳۵: حمله ناگهانی التعاون از سمت چپ، به موقعیتی خطرناک روی دروازه پرسپولیس تبدیل شد که حامد لک موفق به مهار ضربه اول شد و توپ پس از برخورد به تیر دروازه دوباره به بازیکن التعاون رسید. ضربه دوم هم باز با واکنش مناسب لک همراه شد تا دروازه پرسپولیس بسته بماند.دقیقه ۳۹: ضربه ناگهانی و زمینی آمیسی بازهم واکنش خوب حامد لک را به دنبال داشت و دروازه‌بان پرسپولیس توانست برای دومین بار مانع از باز شدن دروازه تیمش شود.دقیقه ۴۱: احمد نوراللهی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

نیمه دوم
دقیقه ۶۰: عیسی آل‌کثیر با پاسی در محوطه جریمه وحید امیری را صاحب موقعیت کرد که ضربه این بازیکن به کنار دروازه التعاون برخورد کرد.دقیقه ۶۳: سیامک نعمتی در یک حرکت انفرادی خود را در موقعیت خوبی قرار داد، اما ضربه نهایی او به سمت دروازه التعاون کارساز نبود.دقیقه ۷۲: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس، ارسال بشار رسن روی دروازه را به دنبال داشت و ضربه سری که احمد نوراللهی زد، اما کاسیو به خوبی موفق به مهار توپ شد. روی توپ برگشتی هم بازیکنان پرسپولیس تعلل کردند تا این موقعیت از دست برود.دقیقه ۸۱: وحید امیری ارسالی روی دروازه التعاون داشت که برخورد توپ با مدافع التعاون به نظر می‌رسید خطای هند پنالتی باشد، اما داور مسابقه اعلام کرنر کرد.دقیقه ۸۲: کرنر ارسالی از امید عالیشاه به شجاع خلیل‌زاده رسید که این بازیکن نیز با یک ضربه زمینی دروازه التعاون را باز کرد.دقیقه ۸۵: رایان الموسی با کارت زرد داور جریمه شد.پرسپولیس با پیروزی در این دیدار در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چهار امتیازی شد و در رتبه سوم جدول گروه C ایستاد. در این گروه تیم‌های الدحیل قطر و التعاون عربستان با شش امتیاز اول و دوم هستند. تیم شارجه امارات نیز یک امتیازی و در قعر جدول قرار دارد.


کد مطلب: 231885

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/231885/ب-رد-ارزشمند-پرسپولیس-مقابل-نماینده-عربستان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir