به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۲۳۱۹۰۴

شکست سپاهان در اولین بازی آسیایی

شکست سپاهان در اولین بازی آسیایی
گروه ورزشی: سپاهان در شبی که می توانست بازنده دیدار برابر النصر نباشد سه امتیاز حساس برابر این تیم را از دست داد. سپاهان ایران در بازی سوم خودش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان قرار گرفت و در حالی که بازی خوبی را به نمایش گذاشت و موقعیت‌های زیادی هم برای رسیدن به گل هدر داد و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.سپاهان با قبول این شکست ۳ امتیازی و در رتبه سوم باقی ماند. النصر عربستان نیز با این سه امتیاز ۷ امتیازی شد و به صدر جدول گروهD‌رسید. در این گروه السد با ۵ امتیاز تیم دوم است و العین نیز با یک امتیاز در رده چهارم قرار دارد.
 
داور: ادهم‌محمد تیما المخادمه(اردن) 
کمک‌ها: احمدمؤنس نادی‌الرعال و محمدمصطفی حسن‌الخلف (اردن)
اخطار:  -
اخراج: -
گل: عبدالرزاق حمدالله(۲۹ و ۴۸) برای النصر
ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، امیدنورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی کیانی، محسن مسلمان(۶۵-محمدکریمی)، سروش رفیعی(۷۴-رسول نویدکیا)، محمد محبی(۸۵-مهدی ترکمان)، محسن الغسانی(۸۵-سجاد شهباز زاده) و کی‌روش استنلی(۶۵-رضا میرزایی)
سرمربی: مجتبی توتونی
ترکیب النصر: برد جونز، سلطان عبدالله الغنام، محمد مادو، عبدالرزاق حمدالله(۸۹-آدام)، عبدالرحمن احمد العبید، عبدالله محمد الخبیری، مایکون پریرا، عبدالماجد الصلیهم (۸۹-عبدالرحمن)، گونزالو مارتینز(۸۲-الدوساری)، خالد عیسی(۸۲-طارق) و عبدالفتاح عسیری(۷۰-مختار علی)