به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۲۳۲۰۰۸

در دوره کرونا با ادوردز20فروش خودرا چندبرابر کنید

در دوره کرونا با ادوردز20فروش خودرا چندبرابر کنید
تبلیغات در گوگل ادوردز بهترین راه برای شناساندن کسب و کار شما به مردم ایران و جهان است. با پلازامگ همراه باشید و با سرویس تبلیغات آنلاین گوگل (Google Ads) بیشتر آشنا شوید.
شرکت گوگل علاوه بر ساخت سیستم عامل اندروید و سرویس جستجو، قابلیت تبلیغات نیز دارد. این سرویس را که به گوگل ادز (Google Ads) موسوم است، می‌توان در ایران نیز به کار گرفت. بسیاری از مردم تلویزیون نمی‌بینند و مجله یا روزنامه نمی‌خوانند. اما تقریبا تمامی ما از گوشی موبایل و تبلت استفاده می‌کنیم. به همین دلیل، تبلیغات در گوگل ادز می‌تواند شما را بهتر از روش‌های دیگر به مردم بشناساند.
 
تبلیغات در گوگل و تاریخچه گوگل ادز
 سرویس تبلیغات گوگل در سال 2000 و با نام AdWords پایه ریزی شد. در ابتدا پرداخت هزینه تبلیغات در ادوردز به صورت ماهانه انجام می‌شد. همچنین راه‌اندازی و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی نیز توسط خود گوگل صورت می‌گرفت. در سال 2005، گوگل کار مدیریت تبلیغات را به خود کاربران سپرد و نام Jumpstart را روی آن نهاد.
در سال 2008 گوگل برنامه چالش بازاریابی آنلاین را برای دانشجویان پایه‌ریزی کرد که شمار شرکت‌کنندگان آن در سال 2011 به 1500 دانشجو از 70 کشور جهان رسید. در سال 2016 قابلیت Showcase Shopping به ادوردز اضافه شد و با کمک آن تبلیغ‌کنندگان می‌توانستند بر اساس کلمات کلیدی، مجموعه‌ای از تصاویر را به فرد جستجو کننده نشان دهند. نام سرویس تبلیغات گوگل در سال 2018 از AdWords به Google Ads تغییر کرد.
 
گوگل ادز چیست؟
 سرویس تبلیغات در گوگل موسوم به گوگل ادز (Google Ads) یک پلتفرم تبلیغاتی آنلاین است. در این سرویس، شرکت‌های مختلفی بر سر نمایش تبلیغات (کالا، خدمات یا ویدئو) با هم به رقابت می‌پردازند. با این سرویس می‌توانید هم در نتایج جستجوی گوگل و هم در وب سایت‌های پربازدید، تبلیغ بگذارید. تسویه با گوگل به روش پرداخت به ازای کلیک انجام می‌شود. گوگل ادز، روش اصلی کسب درآمد شرکت مادر گوگل یعنی Alphabet Inc است. درآمد حاصل از تبلیغات گوگل ادز در سال 2019 برابر 134.8 میلیارد دلار بوده است.
روش کار گوگل ادز بدین شکل است که در ابتدا، شما بودجه کلی خود را تعریف می‌کنید و گوگل بر اساس آن، تبلیغ شما را در میان نتایج جستجو یا وب سایت‌های پربازدید قرار می‌دهد. بدیهی است که هر قدر بودجه بیشتری اختصاص دهید، کلیک‌های بیشتری دریافت می‌کنید. کسر کردن کارمزد توسط گوگل بلافاصله پس از کلیک کردن کاربر روی تبلیغ و ورود به صفحه دلخواه شما انجام می‌شود. نگران روبات‌های کلیک‌کننده و خالی شدن حساب خود نباشید چون گوگل تمامی آن‌ها را شناسایی و از دور خارج می‌کند.
شاید فکر کنید سرویس Google Ads نیز از آن خدماتی است که نمی‌توان در ایران به آن دسترسی داشت. اما مجموعه ادوردز 20 آماده است تا تبلیغات شما را از طریق گوگل، در دیدرس همه مردم ایران و جهان قرار دهد. با ما همراه باشید و ضمن آشنایی با قابلیت‌های گوگل ادز، با مجموعه Adwords 20 نیز بیشتر آشنا شوید.
 
قابلیت‌های گوگل ادز کدامند؟
گوگل ادز از کوکی‌ها و کلمات کلیدی برای جایگذاری تبلیغات در صفحات وب استفاده می‌کند. بدین ترتیب شما می‌توانید تبلیغات خود را در سطح جهانی، موقعیت‌‌های جغرافیایی خاص یا بر اساس IP هدف‌گذاری کنید. سرویس گوگل ادز ابزارهای مختلفی برای ویرایش تبلیغات، کلمات کلیدی، مدیریت اکانت‌ها، برآورد تارگت، هدفمندسازی تبلیغات، تحلیل رفتاری کاربر و اطلاعات اضافه (آدرس، شماره تلفن، امتیازدهی کاربران و …) دارد.
با خرید اکانت گوگل ادز از مجموعه ادوردز 20 می‌توانید کار کنترل تبلیغات شامل تاریخ شروع و انقضا، ساعات نمایش، کشور هدف، زبان تبلیغات و تحلیل توسط گوگل آنالیتیکس را خودتان انجام دهید. اما اگر تجربه یا زمان مورد نیاز برای این کار را ندارید، می‌توانید صفر تا صد کار را به کارشناسان گروه ادوزدر20 بسپارید.
 
آیا تبلیغات در گوگل ادز محدودیت دارد؟
 با اینکه عده بسیار زیادی از کسب و کارها، تبلیغات آنلاین با گوگل ادز را برای شناخته شدن، انتخاب می‌کنند، اما محدودیت‌هایی نیز در کار با آن وجود دارد. برای مثال، آدرس مرورگر (URL) به نمایش در آمده در تبلیغ نباید با آدرس نهایی صفحه تبلیغ مغایرت داشته باشد. همچنین امکان تبلیغات برای خدمات غیر قانونی همانند نگارش مقاله و پایان نامه نیز وجود ندارد. مفهوم غیر قانونی از نظر گوگل ادز، جغرافیایی است و برای مثال امکان تبلیغات مغایر با مذهب در کشورهای مسلمان، وجود ندارد.
تبلیغ خدمات نرم افزاری شامل حذف ویروس، وصل شدن به اینترنت، نصب نرم افزار و بازیابی کلمه عبور نیز در گوگل ادز ممنوع است. جالب است بدانید در ماه مارس 2020، گوگل ادز تمامی کلمات کلیدی مربوط به ماسک صورت را از فهرست هدفمندسازی تبلیغات خود حذف کرد. با این کار، جلوی بسیاری از شرکت‌هایی که قصد داشتند از این شیوع جهانی برای سود اقتصادی استفاده کنند، گرفته شد.
 
هزینه تبلیغات در گوگل ادز چقدر است؟
 به محض اینکه کاربری، یک سرچ گوگل انجام می‌دهد، گوگل ادز یک مزایده راه می‌اندازد. طی این مزایده، ابتدا گوگل تبلیغات به نمایش در آمده در میان نتایج را به همراه ترتیب نمایششان در صفحه مشخص می‌‌کند. به همین دلیل هزینه تبلیغات در گوگل ادز بستگی زیادی به مقدار پولی دارد که تمایل دارید به ازای هر کلیک روی تبلیغ به گوگل بدهید.
برای ساده‌تر شدن کار، کافیست به وب سایت گروه ادوردز 20 مراجعه کنید و از تعرفه و هزینه تبلیغات گوگل  و خدمات آموزش خصوصی گوگل ادوردز  آگاه شوید. این شرکت با داشتن نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال، عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت، از درجه اعتبار بالایی برخوردار است و همکاری گسترده‌ای با مراکز دولتی، دانشگاهی، صنعتی و آموزشی دارد.

جمع بندی
تبلیغات در گوگل نسبت به روش‌های دیگر همانند درج آگهی در روزنامه، مجله، بیلبوردهای شهری و تلویزیون، مخاطبان به مراتب بیشتری دارد. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها از سرویس گوگل ادز (Google Ads) برای تبلیغات استفاده می‌کنند. شاید با خود بیندیشید که دسترسی به مزایای تبلیغات آنلاین در گوگل در ایران امکانپذیر نیست. اما با خدمات مجموعه ادوردز 20 می‌توانید بیزنس خود را به مردم سرتاسر دنیا نشان دهید. کافیست به وب سایت AdWords 20 سر بزنید و با تعرفه‌ها و هزینه تبلیغات ارزان در گوگل بیشتر آشنا شوید.