کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بلیط هواپیما تهران

27 شهريور 1399 ساعت 9:50

گروه کسب و کار: با شناخت کامل انواع بلیط میتوانید مناسب ترین بلیط هواپیما تهران را برای خود رزرو نمایید. در این محتوا با روش های خرید ارزان بلیط هواپیما آشنا میشوید


اگر قصد سفر به تهران را دارید، بهتر است از هواپیما استفاده کنید. با این کار شما سریع‌تر و ایمن‌تر به مقصد خواهید رسید. اما قبل از آن بهتر است با بلیط هواپیما تهران آشنا شوید تا خرید ارزانی داشته باشید.

انواع بلیط هواپیما تهران
خرید بلیط اینترنتی هواپیمای تهران و بلیط چارتری برای پرواز تهران
برای سفر به تهران می‌توانید، یکی از سه نوع بلیط هواپیما سیستمی، چارتر و لحظه آخری را خریداری کنید که هر یک مزایا و معایب خود را دارند. شما با شناخت کامل انواع بلیط میتوانید مناسب ترین بلیط هواپیما تهران را برای خود رزرو نمایید.

بلیط چارتر تهران
بسیاری از مسافران هنگام خرید بلیط هواپیما، به سراغ بلیط چارتر می‌روند. زیرا این تصور را دارند که ارزان‌ترین نوع بلیط هواپیما است که این تصور درست نیست و بلیط چارتر دست‌خوش نوسان قیمتی زیادی می‌شود. در مسیر پرترافیکی همچون تهران، چارترکننده‌های متعددی فعالیت می‌کنند که به همین دلیل بلیط چارتر تهران انتخاب خوبی است.
همان‌طور که می‌دانید در بلیط‌های چارتر، یک چارترکننده اقدام به پیش‌خرید کردن تمام بلیط‌های یک هواپیما می‌کند و بعد از قیمت‌گذاری جدید آن را به فروش می‌رساند. نوسان قیمتی بلیط چارتر بسیار زیاد است. به‌طوری که در ایام مسافرخیز قیمت آن گران‌تر و در ایام کم‌مسافر قیمت آن ارزان‌تر می‌شود. 

بلیط سیستمی تهران
اگر برای یک قرار مهم به تهران سفر می‌کنید و حتماً باید سروقت در مکان موردنظر حاضر شوید؛ بلیط سیستمی تهران را خریداری کنید. بلیط سیستمی به علت برنامه‌ریزی دقیق که برای فروختنش وجود دارد، کمتر دچار تأخیر در پرواز می‌شود.
شرکت‌های هواپیمایی ایجادکننده بلیط‌های سیستمی هستند که برنامه پروازی آن را از مدت‌ها قبل آماده کرده تا مسافران بتوانند‌ حتی ماها قبل از سفر هم بلیط هواپیما خود را خریداری کنند. این بلیط توسط خود ایرلاین‌ها فروخته می‌شود و نوسان قیمتی کمی را تجربه می‌کند. اما احتمال گران شدن بلیط سیستمی در لحظات نزدیک به پرواز وجود دارد.

بلیط لحظه آخری تهران
بلیط لحظه آخری در واقع همان بلیط‌های چارتر و سیستمی هستند که به فروش نرفته‌اند و در همان روز اگر به فروش نرسند، سوخت می‌شوند. از این‌رو به لحظه آخری، بلیط روز هم گفته می‌شود. قیمت بلیط لحظه آخری به زمان و میزان تقاضای خرید بلیط مربوط است. هر چقدر مسافران در یک باز زمانی بیشتر باشد قیمت بلیط لحظه آخری گران‌تر و در مقابل با کاهش مسافران قیمت آن ارزان‌تر می‌شود.
شهر تهران به علت موقعیت خاص خود، مسافرانی دارد که به‌طور ناگهانی مجبور به سفر به این شهر می‌شوند. از این‌رو بلیط لحظه آخری تهران گزینه مناسبی برای این افراد است که بتوانند در آخرین لحظات سفر خود را انجام دهند.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران
بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران را باید هر مسافر و با توجه به شرایط خود تعیین کند. اما تهران به علت بار ترافیکی که دارد، همواره شلوغ بوده که باید به چند پارامتر هنگام خرید بلیط هواپیما دقت کرد:
1-    زمان سفر: بسیاری معتقدند چون تهران یک شهر شلوغ و پررفت‌وآمد است؛ پس زمان مناسبی برای سفر به آن وجود ندارد. اما اگر کمی هوشمندانه عمل کنید، خواهید دید که همیشه یک‌راه گریزی پیدا می‌شود. برخلاف شهرهای دیگر، تعطیلات نوروز و ایام تعطیل بهترین زمان سفر به تهران است. زیرا میزان خروجی از تهران افزایش می‌باید و شهر خلوت می‌شود. از صبح‌های زود برای سفر به تهران هم غافل نشوید.
2-    محدوده قیمتی: برای آنکه بلیط هواپیما تهران را با قیمت مناسب بخرید؛ سفر خود را به ساعات پایانی روز و ایام غیر کار موکول کنید. زیرا بلیط هواپیما تهران ارزان‌تر می‌شود.
شما می‌توانید با مراجعه به سایت ره بال آسمان، مقایسه قیمتی بلیط هواپیما تهران را انجام دهید و مناسب‌ترین بلیط هواپیما این مسیر پروازی را بخرید.

قیمت بلیط هواپیما تهران
خرید آنلاین بلیط تهران ارزان قیمت و لحظه آخری با صرفه اقتصادی
در محدوده قیمتی بلیط هواپیما عوامل گوناگونی تأثیرگذار هستند که بسته به موقعیت و شرایط متفاوت است. قیمت بلیط هواپیما تهران را باید با توجه به موقعیت خاص شهری که ازلحاظ اقتصادی و سیاسی حائز اهمیت است، بررسی کرد. عامل زمان بسیار در این مسیر پروازی مهم است. اکثر مسافران این شهر برای انجام امور اداری به آن سفر می‌کنند که ساعات اولیه روز و ساعات کاری برایشان در اولویت است. پس ترجیح می‌دهند که صبح زود به تهران برسند تا از کارهای خود عقب نمانند. همین امر باعث تقاضای بیشتر و گران‌تر شدن قیمت  بلیط هواپیما تهران می‌شود.

اما دیگر عوامل عمومی که علاوه بر تهران در محدوده قیمت بلیط هواپیما دیگر مسیرهای پروازی دخیل هستند؛ شامل موارد زیر می‌شود:
1-    فاصله مبدأ تا مقصد
2-    شرکت هواپیمایی
3-    روز (ایام تعطیل یا غیر کاری، تعطیلات و روزهای کاری)
4-    نوع بلیط (چارتر، سیستمی و لحظه آخری)
5-    کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس کلاس)

چگونه بلیط هواپیما تهران را ارزان بخریم؟
خرید ارزان بلیط هواپیما تهران، اصلاً تعجب‌آور نیست و تنها با هوشمندی می‌توانید بلیط هواپیما این مسیر پروازی را ارزان بخرید. در ادامه چند نکته برای این کار ذکر می‌شود:
1-    کلاس پروازی در محدوده قیمتی بلیط هواپیما بسیار تعیین‌کننده است. کلاس پروازی اکونومی یکی از ارزان‌ترین کلاس‌های پروازی می‌باشد.
2-    اگر از زمان دقیق سفرتان به تهران مطلع هستید، بلیط سیستمی تهران را بخرید. با خرید این بلیط نه نوسان قیمتی را تجربه می‌کند و نه اتمام بلیط هواپیما تهران را.
3-    در بلیط سیستمی به‌طورمعمول قیمت بلیط کودک معادل ۵۰ تا ۷۰ درصد قیمت بلیط بزرگ‌سال تعیین می‌شود. پس اگر نوازد یا کودک همراه خود دارید؛ از این نوع بلیط غافل نشوید.
4-    آخر شب، ایام غیر کاری و بعد از اتمام ساعات اداری، ایده مناسبی برای خرید ارزان بلیط هواپیما تهران است.
5-    قبل از خرید بلیط هواپیما تهران، قوانین مربوط به کنسلی و استرداد وجه را مطالعه کنید تا بعداً دچار مشکل نشوید. به‌طورمعمول کنسلی در بلیط‌های سیستمی راحت‌تر از بلیط‌های چارتر است.
6-    اگر تمایل دارید تا انتخاب‌های بسیاری برای خرید بلیط هواپیما داشته باشید تا مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید؛ آنلاین بلیط هواپیما تهران را بخرید.
7-    از ره بال آسمان بلیط هواپیما خود را بخرید. با یک‌بار تجربه پی خواهید برد که قیمت‌های این سایت دقیق بوده و افزایش قیمتی به علت بی‌واسطه بودن اعمال نمی‌کند.

معرفی دو فرودگاه تهران
به علت حجم مسافران در مدخل‌های ورودی و خروجی تهران؛ این شهر دارای دو فرودگاه برای انجام پروازهای داخلی و خارجی است.

فرودگاه مهرآباد تهران
پروازهای داخلی شهر تهران در فرودگاه مهرآباد انجام می‌گیرد که در حالت عادی این فرودگاه پذیرایی 18 میلیون مسافر از شهرهای ایران است. در حال حاضر مهرآباد دارای چهار ترمینال است که با همکاری 15 شرکت هواپیمایی در آن مسافر جابه‌جا می‌کند. همچنین مسافران می‌توانند برای دریافت تشریفات اختصاصی از سالن CIP فرودگاه مهرآباد استفاده کنند.

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
فرودگاه بین‌المللی امام خمینی یکی از شناخته‌شده‌ترین فرودگاه‌های ایران است که در بزرگراه تهران- قم قرار دارد. این فرودگاه مختص پروازهای بین‌المللی است که ایرلاین‌های بزرگ ایرانی و خارجی در آن نشست‌وبرخاست می‌کنند. همچنین فرودگاه امام خمینی دارای کامل‌ترین خدمات رفاهی است که معروف‌ترین قسمت آن مربوط به سالن CIP است.

ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند
ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی در مسیر پروازی تهران فعالیت دارد که شامل:
ایرلاین‌های ایرانی: ماهان، ایران ایر، کاسپین، آتا، ایران ایرتور، آسمان، کیش ایر، معراج، قشم ایر، تابان و زاگرس.
ایرلاین‌های خارجی: ایرعربیا، لوفت هانزا، اتریشی، قطری، امارات، فلای دوبی، اطلس گلوبال، ترکیش، آئروفلوت، ایرآسیا، کاال‌ام، عمان ایر، سان اکسپرس، آذربایجان ایرلاینز، کرندون ایرلاینز و غیره.

مسیرهای پرتردد پرواز تهران
هواپیمای تهران پر پرواز ترین مسیر های تهران در کشور
در ادامه نگاهی به پرترددترین مسیرهای پروازی تهران می‌اندازیم.

بلیط هواپیما تبریز تهران
مسافران بسیاری را بین دو کلان‌شهر تبریز و تهران جابه‌جا می‌شوند. بلیط هواپیما تبریز تهران در لیست بلیط‌های پر فروش قرار دارد. قیمت بلیط هواپیما تبریز تهران با توجه به عوامل گوناگونی تعیین می‌شود. این عوامل شامل: ایرلاینی که انتخاب می‌شود، نوع بلیطی که خریداری شده (چارتر یا سیستمی)، کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس) و زمان پرواز می‌گردد. شما می‌توانید با مراجعه در سایت ره بال آسمان و در کنار باکس هر بلیط این موارد را مشاهده کنید.

بلیط هواپیما اصفهان تهران
مسافرانی که بلیط هواپیما اصفهان تهران خریداری می‌کنند، لازم است بدانند که زمان تقریبی مدت زمان پرواز حدود 45 دقیقه خواهد بود. به علت مدت زمان کوتاه پرواز، مسافران می‌توانند برای کاستن هزینه‌های سفر، کلاس پروازی اکونومی را انتخاب کنند. نوع خدمات ارائه شده و نوع صندلی‌های این قسمت از هواپیما، از کلاس پروازی بیزینس کلاس پایین‌تر بوده اما در مقابل مبلغ کمتری بر روی بلیط هواپیما پرداخت می‌شود. اما اگر در هر صورت راحتی برای شما در اولویت است، مبلغ بیشتری پرداخت نمایید و صندلی‌ای در قسمت بیزینس کلاس بگیرید.

بلیط هواپیما کیش تهران
راحت‌ترین و سریع‌ترین مسیر دسترسی به تهران برای شهروندان کیشی، هواپیما است. که از این رو بلیط هواپیما کیش تهران در لیست پرطرفدارترین‌ها است. مسافرانی که بلیط هواپیما این مسیر پروازی را خریداری کرده‌اند، اما به هر دلیلی مجبور به کنسلی آن هستند؛ جایی برای نگرانی ندارند. اگر بلیط خود را از سایت ره بال آسمان خریده باشید، می‌توانید به صورت اینترنتی با پر کردن فرمی و یا به صورت تلفنی مراحل کنسلی بلیط هواپیما را انجام دهید.

بلیط هواپیما مشهد تهران
تهران و مشهد در جابه‌جایی مسافران جز مقاصد پرترافیکی هستند که بلیط هواپیما هریک متقاضیان فراوانی دارد که متقاضیان بسیاری برای خرید بلیط هواپیما مشهد تهران به سایت ره بال آسمان مراجعه می‌کنند.
قبل از خرید بلیط مشهد تهران بهتر است از اطلاعات پروازی آن که شامل شرایط کنسلی بلیط هواپیما مشهد تهران، مدت‌زمان پرواز مشهد تهران و نیز قیمت بلیط کودک و نوزاد مطلع شوید. در سایت ره بال آسمان و در کنار باکس هر بلیط امکان روئیت این اطلاعات وجود دارد.

مسیرهای خارجی به مقصد تهران
از کشورهای گوناگون به مقصد تهران نیز پروازهای روزانه و دوره‌ای انجام می‌شود که پرترددترین مسیر خارجی به مقصد تهران استانبول تهران، فرانکفورت تهران، آمستردام تهران، کوالالامپور تهران، دبی تهران، دهلی تهران، دوحه تهران و غیره می‌باشد.

خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران
برای خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران، به یک سایت معتبر و امن همچون ره بال آسمان مراجعه کنید. با وارد کردن مشخصات مسیر پروازی خود و قبل از خرید بلیط هواپیما، یک مقایسه قیمتی انجام دهید و سپس مناسب‌ترین بلیط هواپیما تهران را خریداری نمایید.
منبع: rahbal
 
 


کد مطلب: 232069

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/232069/بلیط-هواپیما-تهران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir