کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دسترسی سریع و آسان به عمده‌فروشان و تامین‌کنندگان

27 شهريور 1399 ساعت 16:01

گروه کسب و کار: یکی از دغدغه‌هایی که خرده‌فروشان با آن مواجهه هستند دسترسی آسان به عمده‌فروشان و تامین‌کنندگان برای خرید عمده است. اما سئوال اینجاست چرا دسترسی به عمده‌فروشان به یک دغدغه تبدیل شده است؟


اگر تجربه خرده‌فروشی دارید و یا اکنون نیز خرده‌فروش هستید، احتمالا برای تامین کالا مشکلاتی از قبل مسافت زیاد با تامین‌کننده، پراکندگی مکان عمده‌فروشان و کمبود وقت برای مراجعه به تک‌تک آنها را تجربه کرده‌اید. حتی گاهی به دلیل نوسان روزانه قیمت‌ها از آخرین قیمت کالا مطلع نبودید. به همین دلیل نیاز به مرجعی برای یافتن تامین‌کنندگان، عمده‌فروشان و اطلاع از آخرین قیمت کالاها به خوبی احساس می شود.

اگر شما نیز این مشکلات را تجربه کرده‌اید می‌توانید با مراجعه به سایت سرصبح از این مشکلات خلاص شوید!
سایت سرصبح چگونه کار می‌کند؟
سایت عمده فروشی سرصبح با گردهم آوردن عمده‌فروشان و تامین‌کنندگان در یک مکان، امکان دسترسی خرده‌فروشان به آخرین تولیدات و کالاهای وارداتی را فراهم کرده است.با مراجعه به سایت سرصبح می‌توانید از میان صدها تامین‌کننده به جستجوی کالای مورد نظرتان بپردازید و وقت خود را برای مراجعه حضوری به تامین‌کنندگان هدر ندهید، همچنین با مراجعه روزانه به سایت سرصبح می‌توانید آخرین قیمت کالا را نیز مشاهده کنید.

در این سایت می‌توانید  لوازم آرایشی عمده ، انواع لباس عمده ، بدلیجات عمده و هر چیز که به خرده‌فروشی آن مشغول هستید پیدا کنید و هر کدام را که خواستید با تامین‌کننده‌ آن تماس بگیرید تا کالای خود را تهیه کنید.
همچنین اگر عمده‌فروش هستید می توانید با ثبت‌نام در آن به معرفی محصولات خود بپردازید. کالاهای خود را در سرصبح اضافه کنید تا امکان معرفی و مشاهده برند و محصولات شما توسط خریداران فراهم شود.
 


کد مطلب: 232115

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/232115/دسترسی-سریع-آسان-عمده-فروشان-تامین-کنندگان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir