به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۴
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۲۳۲۵۴۴

کرونا، شهره سلطانی را دست به عصا کرد

کرونا، شهره سلطانی را دست به عصا کرد
گروه فرهنگی:شهره سلطانی که چندی پیش دچار کرونا شده بود، می‌گوید به خاطر این ویروس باید خیلی دست به عصا شود ولی آنچنان دلتنگ تئاتر است که هیچ بعید نیست تا چند وقت دیگر پیشنهاد بازی در نمایشی تازه را بپذیرد.این هنرمند که چندی پیش دچار کرونا شده بود، هم از تجربه ابتلا به این ویروس سخن گفت و هم درباره تازه‌ترین فعالیت‌هایش؛ هرچند که این فعالیت‌ها به دلیل کرونا تا حدودی محدود شده است.او هچنین از مردم خواست همچنان توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند و سلامتی خود و دیگران را به خطر نیندازند.سلطانی گفت: شخصا خیلی رعایت می‌کنم و فقط خانواده‌ام را می‌بینم و گاهی برای کار بیرون می‌روم؛ ولی متاسفانه برخی از مردم با بی‌توجهی سبب می‌شوند کسانی مانند من که ایمنی بدن‌مان پایین است، دچار این ویروس شویم.این بازیگر و کارگردان بهمن و اسفند سال گذشته فیلم تازه خود را با نام «پوران» ساخت که به دلیل گسترش کرونا، یک سکانس آن باقی ماند.او در این باره توضیح می‌دهد: «پوران» نوشته فاطیما اباحمزه است که آن را بر اساس طرحی از من نوشته و رویا نونهالی، بهناز جعفری، سارا خوئینی‌ها و بهروز پناهنده از بازیگران آن هستند.
سلطانی خبر می‌دهد که در سکانس پایانی، سه بازیگر دیگر هم به این ترکیب اضافه می‌شوند ولی فعلا ترجیح می‌دهد نام آنان را مطرح نکند.او درباره داستان فیلمش هم می‌گوید: یک ملودرام اجتماعی و درباره زنی است که بعد از ۲۵ سال از زندان آزاد می‌شود و حالا با ماجراهایی رو به رو خواهد شد.

این هنرمند که دو سال پیش فیلم سینمایی دیگری به نام «کوتاه مثل زندگی» را ساخته بود، درباره اکران این فیلم هم توضیح می‌دهد: این فیلم را برای اکران در گروه «هنر و تجربه» ساختم، ولی متاسفانه آنقدر اکران‌مان دیر شد که تهیه‌کننده ما، آقای مهران مهام تصمیم گرفت فیلم را به شبکه نمایش خانگی بدهد و حالا در نماوا در حال اکران است.مشاور او در ساخت این فیلم محمد حسین لطیفی بوده است.سلطانی به تازگی هم پیشنهاد بازی در فیلم جدید با نام «سیبیل» را پذیرفته که نوشته دیگری از فاطمه اباحمزه است و با کارگردانی هادی رحیمی برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته می‌شود.به گفته او، قرار است این فیلم هم در گروه هنر و تجربه اکران شود.این هنرمند تئاتر در پاسخ به این سخن که آیا با تئاتر خداحافظی کرده‌اید، با خنده تاکید می‌گوید: اصلا!با تئاتر خداحافظی نکرده‌ام! اتفاقا امسال نوبت اجرا داشتم و قرار بود کاری را کارگردانی کنم، ولی به خاطر کرونا و چون ایمنی بدنم پایین است، باید قدری دست به عصا شوم تا دوباره درگیر این ویروس نشوم. بنابراین همه پیشنهاداتم را رد کردم. هرچند بار قبلی هم به خاطر کوتاهی گروهی دیگر، گرفتار شدم. این روزها همه ما نه تنها مسئول سلامتی خود هستیم بلکه باید در برابر دیگران هم متعهد باشیم، چون سلامتی همه ما به یکدیگر وابسته است.
شهره سلطانی در پایان یادآوری می‌کند: سال گذشته در نمایش «پنجره‌ای رو به آسمان» کار امیر دژاکام بازی کردم که خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت و الان هم آنچنان دلتنگ صحنه هستم، که شاید بزودی اگر پیشنهاد تازه‌ای مطرح شد، دل به دریا بزنم و بپذیرم.
برچسب ها: شهره سلطانی