کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خوانندگان محلی معروف مازندران

31 شهريور 1399 ساعت 10:35

گروه موسیقی:


بهترین خواننده های محلی مازندران
امروز همراه شما هستیم با معرفی چند تن از بهترین خوانندگان محلی مازندران که با صدا و اشعار زیبایشان توانسته اند زبان فولک محلی و گویش زیبای مازندرانی را پاس داشته و به معرفی بیشتر آن در جامعه کمک کنند.
موزیک مازندرانی قدمتی بسیار قدیمی دارد و در شمال کشور ایران و به‌ طور گسترده تر در استان‌ های مازندران و گلستان به اشکال موسیقی آوازی و سازی وجود دارد.
این موسیقی با موسیقی  محلی گیلان "گیلکی" پیوند عمیقی خورده‌ است.
خوانندگان بسیار زیادی امروزه توانسته اند با ترانه های شاد و غمگین محلی خود در خطه مازندران طرفداران منحصر به خود را جمع کنند و برای دریافت حمایت و علاقه بیشتر آنها قطعات بروزی را منتشر میکنند.


یکی از محبوبترین این خواننده ها آقای ابی عالی است که با صدای خوب و شنیدنی خود علاقمندان بسیاری را جذب کرده است و ما هم طبق وظیفه خود برای پاسداشت موسیقی فولک مازنی تمام قطعه های جدید و قدیمی ایشان را در رسانه اینترنتی سویل موزیک و در قسمت دانلود آهنگ های ابی عالی منتشر نموده ایم که در هر ساعتی با کیفیت و سرعت بینهایت میتوانید به آنها دسترسی کاملی داشته باشید
از معروفترین آهنگهای او میتوان به موزیکهای: ساقی، توبه، دلبر مازرونی، پشیمونی، دلشکسته، دل دیوونه، سیو چشم و … اشاره نمود.
دیگر خواننده ای که با قطعات جدید و خود توانسته محبوبیت زیادی کسب کند جناب علی حمیدی است که با سن کم دارای صدای و ریتم پخته ای میباشد و بهترین قطعات او عبارتند از: ساقی، فقیری، ته می عشقی، الا الا پرچمدار، آ مه دل جان و دل زخمی میباشد که به همراه موزیکهای دیگر در سویل موزیک انتشار یافته است.


 
امکان ندارد طرفدار موزیکهای مازندرانی باشید و با صدا و آهنگهای رامین مهری خاطره نساخته باشید، تک صدای مازندران بمب هسته ای مازرون و استاد مسلم آهنگهای شاد و غمگین همیشه در هر سبکی طرفداران خود را غافلگیر کرده است و تاکنون آثار بسیاری از او منتشر شده است و برخی از آنها که محبوبترند با عنوان پایین شهر، نیم نگاه، دل زخمی، کاسه گدایی، علاقه، اره زندونیمه، جدایی، شاه دل و لاکچری و چلچلا قبلا در سایت با پخش عالی و کیفیت عالی منتشر شده اند.
 
از دیگر خواننده هایی که به زبان زیبا و شیرین مازندرانی به خوانندگی میپردازند میتوان از آقایان رضا کرد و علی رمضانپور و مجید حسینی، مهدی آبگون، ابی ابراهیمی، نیما مهدوی، رضا غلامی، بهزاد صفایی، ناصر عباسی، محمد اسمعلی و .... نام برد که تمام آثار ایشان هم با بهترین کیفیت موجود فضای مجازی در رسانه اینترنتی سویل موزیک گردآوری شده و در دسترس شما قرار گرفته است تا بتوانید بشنوید و از این گویش و لهجه زیبا و اصیل ایرانی لذت ببرید.
برای دسترسی به تمام این قطعه ها با متن و کیفیت فوق العاده کافیست در جستجوگر گوگل کلمه "سویل موزیک" را سرچ نمایید تا به آسانی وارد وبسایت ما شوید و اوقات خوشی را با شنیدن آهنگهای فولک محلی سپری نمایید.
 


کد مطلب: 232656

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/232656/خوانندگان-محلی-معروف-مازندران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir