کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درب ضد سرقت ترک

31 شهريور 1399 ساعت 22:48

گروه کسب و کار:


درهای ضد سرقت مختلفی برای کاربردهای مختلف طراحی شده است. ساختار داخلی فلزی و امنیت درب ضد سرقت رویه ترک منزل معمولا دارای یک درب محکم چوبی، فولادی یا آهن فرفورژه است، در حالی که سایر سبک‌ها اغلب برای عملیات تجاری استفاده می‌شوند. انبارها، واحدهای انبار و مغازه‌ها معمولا از سیستم‌های درب اتوماتیک رول استفاده می‌کنند که مانند درهای گاراژ معمولی در یک مسیر حرکت می‌کنند. بعضی از مغازه‌ها که در مراکز خرید دیده می‌شوند از درهای مشبک فلزی استفاده می‌کنند که به ­صورت چرخشی یا کشویی هستند. برای محافظت از خانه و خانواده خود در برابر سرقت، باید روی امنیت درب خود سرمایه گذاری کنید. با داشتن قفل درب اضافی و عناصر اصلی، ایمنی خود را به طور موثر افزایش می‌دهید.
 
  قفل درب و اتصالات آن
اتصالات اساسی برای هر درب ورودی شامل صفحات امنیتی تست شده، قفل‌های ضربه ای قوی، اتصالات درب محکم با محافظت در جلو و دستگیره درب با کارت امنیتی است. محافظت مکانیکی اساسی با تعبیه مناسب قفل درب به عنوان یک قفل پیچ تقویت شده یا قفل درب اضافی و وسایل امنیتی جانبی لولا ارائه می‌شود. ساخت درب محکم یکی از اصول طراحی محافظت مکانیکی محسوب می‌شود. صفحه ضربتی امنیتی بخش اصلی امنیت درهای ورودی و درهای ورودی به آپارتمان‌ها است. درب جلو نه تنها برای شما امکان دسترسی روزانه به خانه شما را فراهم می‌کند. اما افراد دیگر نیز می‌توانند از طریق آن دسترسی پیدا کنند. صفحه فلزی امنیتی باعث می‌شود که درهای اطراف اهرم را باز کنید.
 
صفحات بیرونی برای درهای جلو به آپارتمان‌ها
صفحات بیرونی می‌تواند در هر درب، اعم از راست یا چپ باز شود و به اشکال و رنگ­های مختلف در دسترس باشد.  درهای بیرونی منزل شما می‌تواند به میزان قابل توجهی در نشت هوا نقش داشته باشند و همچنین می‌تواند انرژی را هدر دهد، به خصوص اگر قدیمی، غیر عایق بندی شده، نصب نادرست داشته باشد. با توجه به نشت هوا، می‌توان تلفات انرژی را کاهش داد.
 
انتخاب درب‌های بیرونی جدید
درهای بیرونی جدید اغلب بهتر از انواع قدیمی تر و عایق بندی می‌شوند. اگر درب خانه‌های قدیمی تری دارید، جایگزینی آن­ها ممکن است سرمایه گذاری مناسبی باشد و در نتیجه هزینه‌های گرمایشی و سرمایشی کمتری داشته باشد. اگر در حال ساخت خانه جدید هستید، باید در نظر داشته باشید که مقرون به صرفه ترین درب‌های ممکن را بخرید. هنگام انتخاب درها برای بهره وری انرژی، مهم است که ابتدا رتبه بندی‌های عملکرد انرژی آن­ها را در رابطه با اقلیم محلی و طراحی خانه خود در نظر بگیرید. این به محدود کردن انتخاب شما کمک می‌کند.
 
 اهمیت انتخاب درب‌های ضد سرقت
اگر درهای جدیدی را انتخاب می‌کنید، چه برای درب جلو یا درب پشتی یا درب پاسیو، ایده خوبی است که درمورد سطح امنیتی و پیامدهایی که از هر نوع درب وجود دارد، آگاه باشید. امنیت درب بسیار مهم است. درهای امنیتی استفاده شده برای بانک­ها همیشه برای اهداف مسکونی مناسب نیستند. بهترین درب‌های امنیتی منزل لزوما گرانترین درهای بازار نیستند. درهای دو لایه باید از داخل قفل‌های کلیدی داشته باشند که درب ضد سرقت ترک این ویژگی را دارند. درهای کشویی برای داشتن حداکثر استحکام باید قفل‌هایی به صورت عمودی بالا و پایین داشته باشند. درهای  UPVC دارای قفل‌های محکم هستند. سایر فاکتورهایی که هنگام انتخاب درب جدید باید در نظر بگیرید نوع جامد یا توخالی، به علاوه سخت افزار و مواد است. این ویژگی‌ها در هنگام عایق صدا و تکمیل نمای کلی اتاق تفاوت‌هایی ایجاد می‌کنند. درب‌های داخلی شیشه ای برای ورود نور به داخل و درب‌های چوبی سنتی را می‌توان طبق سلیقه انتخاب کرد. انواع مختلفی از درها وجود دارد که در کار ساختمان­ها بر اساس قرار دادن قطعات، روش ساخت، عملیات کاری و مصالح ساختمانی مورد استفاده طبقه بندی می‌شوند.
 
درب‌های ضد سرقت فلزی و چوبی
استیل برای چندین سال مورد علاقه بوده است زیرا آن­ها مفید هستند و یک جایگزین عالی برای درهای داخلی و خارجی است. فلز یک جایگزین عالی برای درهای چوبی محسوب می‌شود و بیشتر برای ساخت قاب استفاده می‌شود. این فریم‌ها را می‌توان از طریق   صفحات فولادی تحت فشار طراحی کرد. اما در صورت انتخاب قاب‌های فلزی، باید بدانید که لولا و نگهدارنده معمولً به طور محکم به قاب وصل می‌شوند و شما حتی می‌توانید کرکره معمولی از هر ماده (چوب، آلومینیوم، و...) نیز تهیه کنید تا آن را روی قاب‌های فلزی ثابت کنید. فولاد در مقایسه با سایر مواد گزینه اقتصادی تر است و برای خانه‌ها کاملا مورد استفاده قرار می‌گیرد. درهایی که از جنس استیل ساخته شده اند با یک ورق نازک از جنس استیل با کیفیت بالا ساخته شده اند، آن­ها با رنگ‌های زیبا و متنوعی از بافت دانه‌های چوب در دسترس هستند و به حداقل نگهداری نیاز دارند. به علاوه، دارای دوام بالا و امنیت بسیار خوبی هستند. متداول ترین ماده ای که برای ساخت درب و پنجره‌ها استفاده شده است چوب است. گفته می‌شود یکی از قدیمی ترین و اصلی ترین ستون‌های صنعت تولید است. به طور کلی درهای چوبی انتخاب گسترده تری دارد زیرا دسترسی به آن آسان تر است. به علاوه، این یک ماده کاملا ساده برای کار کردن است.

در واقع با ابزار مناسب می‌توانید این کار را انجام دهید. همان­طور که گفته شد، می‌توانید انواع چوب را در بازار پیدا کنید، اما قبل از انتخاب نوع خاصی، باید فاکتورهای خاصی مانند بودجه و دوام را در نظر بگیرید. همچنین بستگی به این دارد که شما چوب را برای کار تجاری یا مسکونی خریداری می‌کنید، زیرا طول عمر و الگوی استفاده منظم متفاوت خواهد بود. حتی اگر می‌توانید از چوب برای همه درهای اطراف خانه استفاده کنید، به دلیل دوام بالای آن، مناسب درهای ورودی است. هنگامی که از شیشه برای درها و پنجره‌ها استفاده می‌شود، هدف اصلی به طور کلی روکش تخته است. اما شما می‌توانید بسته به مکانی که می‌خواهید آن را نصب کنید، به روشی که ترجیح می‌دهید، طراحی کنید. به طور معمول از درهای شیشه ای برای قسمت پشتی خانه یا بالکن استفاده می‌شود تا منظره ای از باغ یا حیاط خلوت شما را نمایش دهد.
 
 


کد مطلب: 232770

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/232770/درب-ضد-سرقت-ترک

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir