به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۲۳۲۸۴۳

چگونه در صف خرید اول باشیم

گروه اقتصادی:
موفقیت در سفارشات سرخطی با خرید سرور بورس
در رابطه با تأثیر بی‌نظیر سرور بورس و خرید آن، بهتر است ابتدا با مفهوم سرخطی آشنا شوید. سرخطی و سرخط زدن، نوعی رفتار و معامله حرفه‌ای است که بورس‌بازان حرفه‌ای به خوبی با معنای آن آشنایی دارند.
درواقع معاملات بورس با قیمت لحظه‌ای را سرخطی می‌نامند. به جرئت می‌توان گفت که بدون داشتن یک سرور بورس قدرتمند که پینگ بسیار پایین و سرعت بی‌نظیری را در اختیارتان قرار دهد، موفقیت همیشگی در رقابت سخت و لحظه‌ای معاملات سرخط، غیرممکن است!  
سرعت بی‌نظیر سرور بورس برای در اختیار گرفتن نبض بازار بورس
بازار بورس بازار لحظه‌هاست و شما می‌توانید با یک سرعت ویژه از رقبایتان پیشی بگیرید و نبض بازار را در دستانتان داشته باشید. در حقیقت خرید سرور مجازی بورس، این امکان را به شما می‌دهد که ده‌ها برابر سریعتر از بورس‌بازان دیگر، سفارش خود را برای خرید سهام‌های ویژه و پرسود و حتی عرضه‌های اولیه ثبت کنید.

چگونه در صف خرید اول باشیم
ثبت سفارشات بورسی با سرعت ویژه
بد نیست بدانید که سرور مجازی بورس دایرکت فا، سرعت ویژه‌ای معادل 1000 تا 10000 مگابایت در اختیارتان قرار می‌دهد و پینگ آن به کارگزاری‌های بزرگ و معتبر بورس تنها 1 میلی ثانیه است. به این معنی که سرعت ثبت سفارش شما در بازار لحظه‌ای بورس و خرید سهام‌های ویژه که در آن‌ها سرعت حرف اول را می‌زند، فقط و فقط یک میلی ثانیه است. در حالی که رقبایتان با داشتن یک اینترنت معمولی، می‌توانند سفارشاتشان را در 30 الی 40 میلی ثانیه ثبت کنند؛ یعنی 40 برابر کندتر از شما و اینگونه می‌توانید نبض بازار بورس را برای خریدهای پرسود و متحول‌کننده در اختیار داشته باشید.

نحوه استفاده از سرور بورس؛ راهی برای بهترین بودن
قبل از خرید سرور بورس و موفقیت در خریدهای جذاب بورسی، بایستی بدانید که:
•    هماهنگی با اینترنت معمولی: شما نیاز به داشتن یک اینترنت پرسرعت ندارید و با داشتن هرگونه اینترنت معمولی هم می‌توانید به سرور بورس پرسرعت متصل شوید.
•    دانلود و حجم بی‌نهایت: چنانچه در داخل محیط سرور بورس باشید، هیچگونه حجم و ترافیکی از اینترنت شما کاهش پیدا نمی‌کند و هرچقدر که دلتان بخواهد می‌توانید به دانلود و آپلود فایل بپردازید.
•    عدم محدودیت زمانی: خرید سرور بورس امکان اتصال 24 ساعته به سرور بورس را می‌دهد و در هر زمان از شبانه‌روز می‌توانید از سرعت بی‌نظیر سرور مجازی بورس لذت ببرید.

امـــــا شاید این سوال برایتان پیش بیاید که «چگونه به سرور بورس متصل شویم؟!»؛ پس با ما همراه باشید.
اتصال به سرور بورس مجازی
اتصال به سرور بورس به وسیله‌ی نرم‌افزار «remote dekstop» انجام می‌شود. پس از خرید سرور بورس دایرکت فا، کدهای دسترسی اختصاصی (user/ ip/ password) در اختیارتان قرار می‌گیرد و پس از آن است که می‌توانید ماجراجویی پرسود، قدرتمند و لذتبخشتان را در بازار بورس شروع کنید.
برای اتصال به سرور بورس، در ابتدا نرم‌افزار remote desktop را باز کرده و ip خریداری شده‌تان را در اولین کادر واردسازی می‌کنید. در صفحه‌ی جدیدی که باز می‌شود، user و password مربوط به خرید سرور مجازی بورس شخصیتان را وارد می‌کنید. سپس یک Dekstop جدید مربوط به محیط سرور مجازی بورس برایتان باز می‌شود  و می‌توانید معاملات پرسرعت در خرید عرضه اولیه و سهام‌های جذاب را در آن شروع کنید.
یادتان باشد که شما می‌توانید همواره در بالاترین نقطه‌ی صفوف خرید سهام‌های بزرگ و تأثیرگذار جا داشته باشید؛ البته اگر علاوه بر یک سرور بورس پرسرعت، یک کارگزاری خلوت و مناسب را انتخاب کنید.

چگونه در صف خرید اول باشیم
دایرکت فا برای دسترسی هر چه راحت تر کاربران به معاملات بورس و انجام بدون وقفه معاملات، سرور مجازی بورس ایران را به کاربران خود بر روی قدرتمند ترین سرور ها و با اینترنت پرسرعت و نامحدود پیشنهاد میکند. سرورهای مجازی بورس برخلاف کامپیوتر و لپ تاپ های شخصی، این سرور ها به صورت ۲۴ ساعته روشن و در دسترس کاربران قرار می گیرد و پشتیبانی این سرور ها به صورت کامل توسط دایرکت فا انجام میشود و نصب و راه اندازی این سرور ها  تیم فنی دایرکت فا به عهده میگیرد. سرویس کاربران بعد از خرید این محصول در همان روز فعال می شود و میتوانند به سرور مجازی خود دسترسی داشته باشند.

نتیجه گیری:
بهترین سرور مجازی بورس ، سرور مجازی بورس دایرکت فا است که روی کیفیت سرور های خود تضمین و گارانتی 100 درصدی به شما کاربران گرامی می دهد. اینجا سوالی ممکنه برای کسانی پیش آید که فاصله زمانی لپ تاپ شما با سرور چجوری از بین ببریم ؟ شما به سادگی با نصب نرم افزار های اتوکلیکر در محیط سرور این فاصله زمانی لپ تاپ خود و سرور را از میان بردارید و مستقیم کلیک ها را از داخل خود سرور به کارگزاری ارسال کنید. هنوز هم دیر نشده از صفحه ی سرور مجازی بورس دایرکت فا پلان مد نظر خودتان را انتخاب کنید و آن را خریداری کنید.
 
برای خرید سرور مجازی بورس لطفا کلیک کنید.