به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۲۳۳۴۴۵

نماینده مجلس: روحانی از کاخش بیرون نمی‌آید

گروه سیاسی: نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه با نشستن درون کاخ نمی‌توان دولت را اداره کرد گفت: مردم به سبک مدیریتی قوه مجریه انتقاد دارند.
ابولفضل ابوترابی، اظهار داشت: سبک مدیریتی دولت مردم را عصبانی کرده است و نمی‌توان با نشستن درون کاخ سعدآباد کشور را مدیریت کرد. وی افزود: در همین ایام کرونا رئیس‌جمهور فرانسه به لبنان سفر می‌کند، ولی رئیس‌جمهور ما حاضر نیست به مجلس آمده و بین مردم برود، و تلاش می‌کند از درون کاخ مدیریت کند کار‌ها انجام نمی‌شود. در حالی که رئیس قوه مجریه باید اجرا کننده بوده و بسیار فعال باشد. این در حالی است که در چند هفته اخیر رئیس مجلس به خوزستان سفر کرده و رئیس قوه قضائیه به چهارمحال و بختیاری. نماینده نجف‌آباد در مجلس گفت: در همین چند هفته اخیر وزیر خارجه سوئیس به ایران آمده و به چند استان ایران رفته و به مجلس می‌آید، ولی رئیس جمهور ما فقط در کاخ سکنی گزیده است در حالی که همین سبک مدیریت، مردم ایران را نابود می‌کند.
ابوترابی اظهار داشت: سبک مدیریت روحانی مردم را از انقلاب و کشور زده می‌کند و وقتی ما اتفاقات حوزه خودرو و گرانی‌های اخیر در بازار را مشاهده می‌کنیم می‌بینیم که رئیس‌جمهور حال بررسی میدانی را ندارد و از درون کاخ بیرون نمی‌آید.