به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۲۳۳۴۵۰

به خاطر حرف‌های سیمئونه اتلتیکو را انتخاب کردم

به خاطر حرف‌های سیمئونه اتلتیکو را انتخاب کردم
گروه ورزشی: لوئیس سوارز در اولین مصاحبه خود با باشگاه اتلتیکومادرید، از کیفیت تیم و چگونگی حضورش در این باشگاه گفت. روز گذشته لوئیس سوارز به طور رسمی از بارسلونا با قراردادی ۲ ساله راهی اتلتیکومادرید شد.
او در این باره گفت: امضا کردن قرارداد با تیمی عالی در اسپانیا برایم بسیار انگیزه‌بخش است. در سال‌های اخیر در لالیگا اتلتیکومادرید همیشه رقابت سختی با بارسلونا داشت. من هم می‌خواهم به این تیم تا جایی که بتوانم کمک کنم.ستاره اروگوئه‌ای اظهار داشت: صحبتی با دیگو سیمئونه داشتم که او مرا می‌خواست به ترکیب تیمش اضافه کند. او چیزی دارد که باعث انگیزه تو می‌شود. وقتی او با من صحبت کرد، بسیار قانع شدم تا به این باشگاه بیایم.
سوارز در خصوص صحبت با آنتوان گریژمان و دیگو گودین برای انتقال به اتلتیکومادرید گفت: آنها به من تنها چیزهای مثبت را گفتند. آنها در باشگاه اتلتیکومادرید تاریخ‌سازی کردند و حالا نوبت من است.سوارز در مورد  اینکه فلسفه بازی بارسلونا و اتلتیکومادرید با هم متفاوت است گفت: یک بازیکن نمی‌تواند فلسفه بازی یک تیم را تغییر دهد. بازیکنان باید با سیستم تیم خودشان را وفق دهند. اتفاقی که برای من در گذشته هم رخ داده است.