کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیروزی در خون بازیکنان پرسپولیس است

روزنامه همشهری , 6 مهر 1399 ساعت 8:56


گروه ورزشی: سرمربی سابق قرمزها معتقد است حتی با وجود ژاوی السد در بازی امروز شانس زیادی برای پیروزی نداردپرسپولیس بعد از پیروزی برابر الشارجه و صعود به‌عنوان تیم صدرنشین باید به مصاف السد قطر برود. سرخپوشان حالا برای صعود باید تنها نماینده باقیمانده میزبان را شکست دهند. شاید بهترین کسی که می‌تواند در مورد حریف امروز سرخپوشان صحبت کند برانکو باشد. سرمربی سابق پرسپولیس با سرخپوشان بارها برابر السد قرار گرفت و توانست این تیم ثروتمند را شکست دهد. او از طریق رضا چلنگر به سؤالات همشهری پاسخ داده است.

اینطور که مشخص است، هنوز نتوانسته‌اید مطالبات خودتان را از پرسپولیس دریافت کنید.
نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم تمام چیزهایی را که باید قبلا گفته‌ام و بقیه مطالب را به وکیلم سپرده‌ام و دیگر نمی‌خواهم در این مورد حرفی بزنم.

بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان را دیده‌اید؟
بله این بازی‌ها را دنبال می‌کنم و به‌نظرم پرسپولیس با یحیی توانسته بازی‌های خوبی به نمایش بگذارد. حتی در برابر الدحیل هم به‌نظرم پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد.

چرا پرسپولیس در آن بازی شکست خورد؟
به‌نظر من الدحیل هیچ موقعیتی در بازی نداشت و اگر آن پنالتی رخ نمی‌داد نمی‌توانست هرگز به گل برسد اما در طرف مقابل پرسپولیس اگر قدر موقعیت‌های خودش را می‌دانست می‌توانست حتی پیروز شود. به‌نظر من اعتقاد به پیروزی در خون بازیکنان پرسپولیس است و این دلیلی است که حتی با وجود جذب بازیکنان زیاد باز هم این تیم نتیجه می‌گیرد و پیروز می‌شود.

شما سابقه تقابل با السد را دارید. این تیم را در بازی امروز چطور می‌بینید؟
السد تیم بسیار خوبی است و مربی بسیار خوبی هم دارد که کاندیدای سرمربیگری بارسلوناست. اما قطعا پرسپولیس می‌تواند این تیم را شکست دهد.

بونجاح هم این روزها حسابی در اوج است.
بونجاح یک قاتل تمام‌عیار در محوطه جریمه است اما او از رویارویی با شجاع هراس دارد و این امتیاز بزرگی برای پرسپولیس است.

به‌نظر شما پرسپولیس می‌تواند امسال قهرمان آسیا شود؟
باید ببینیم در بازی امروز چطور عمل خواهد کرد تا در مورد آن فکر کنیم.


کد مطلب: 233559

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/233559/پیروزی-خون-بازیکنان-پرسپولیس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir