کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پسر بایدن از همسر شهردار مسکو ۳.۵ میلیون دلار دریافت کرده

افشاگری ترامپ درباره فساد مالی پسر جو بایدن

7 مهر 1399 ساعت 15:06


گروه بین الملل: رئیس جمهوری آمریکا درباره مناظره انتخاباتی که قرار است ۲ روز دیگر برگزار شود، در پاسخ به این سوال که آیا مناظره آزمایشی داشته است، گفت: من با این ۲ دو نفر که به مراتب باهوشتر از جو خواب آلود هستند، مناظره داشتم.
 

دونالد ترامپ افزود: من سوالات زیادی دریافت کردم و در تمام اوقات هم از مردم سوال می‌کنم. وی با ناتوان نشان دادن بایدن در پاسخگویی به سوالات و این ادعا که در یک برنامه خبری سوالات به او داده شده بود و در هنگام پاسخ هم به او کمک می‌شد، اظهار کرد: در حال حاضر من در حال اداره یک کشور هستم. من چهار سال قبل بحث کردم و اگر به نظرسنجی ها نگاه کنید، آن دسته از نظرسنجی‌هایی که از طریق هزاران نفر بیرون آمد، در مجله تایم و بولتن‌های مختلف هم منتشر شد، من همیشه برنده مناظره‌ها بودم. شما اینترنت دارید، نظرسنجی‌های مجله تایم را نگاه کنید، هر موقع مناظره داشتیم، من برنده بودم.

 رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا درباره انجام تست از جو بایدن پیش از مناظره جدی بوده‌اید یا شوخی کردید، گفت: شوخی نمی‌کنم. فکر می کنم شما باید از او یک تست مواد مخدر بگیرید. ترامپ با اشاره به مناظره انتخابات مقدماتی درون حزبی دموکرات‌ها و حملاتی که کامالا هریس و برنی سندرز به بایدن داشتند، اظهار کرد: من آن مناظره را تماشا کردم، هریس خیلی بد با او رفتار کرد با این حال، او (بایدن) قاطع بود. در مباحثه با سندرز دیوانه هم حال او خوب بود. او رازدار وینستون چرچیل نیست، اما او خوب است. مردم می‌گویند که او از داروهای نیروزا مصرف کرده بوده است. بسیاری از مردم آن را گفته‌اند؛ بسیاری از مردم این را نوشته‌اند.
 
رئیس جمهوری آمریکا در جواب به این سوال که آیا بایدن قادر خواهد به برخی سوالات همچون نقش فرزندش در اوکراین و چین پاسخ دهد، مدعی شد هانتر بایدن پسر جو بایدن هیچ شغلی نداشت و به واسطه معاون اولی پدرش، میلیون‌ها دلار درآمد کسب کرد. ترامپ با تاکید بر اینکه فکر نمی‌کند بایدن به صراحت در این باره اظهار نظر کند، افزود: پولی که او از چین و روسیه و از همسر شهردار مسکو به مبلغ 3.5 میلیون دلار دریافت کرد، بنگرید. هیچ کسی از او در این باره نمی‌پرسد؛ سخت است که او در این باره جواب بدهد برای اینکه خود جو در آنها دخیل بوده است. وی اضافه کرد: هواپیمای نیروی هوایی بایدن آنها را به چین می‌برد، او بر می‌گردد و هرگز به پدر خود یادآوری نمی‌کند که او 1.5 میلیارد دلار دریافت کرده است. یکی از اعضای حزب کمونیست چین پول زیادی به آنها داده است؛ مطبوعات هیچ علاقه‌ای به این داستان‌ها ندارند، برای مردم کشور ما بسیار ناامید کننده است.
 
نخستین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن شامگاه سه‌شنبه به مدت ۹۰ دقیقه برگزار خواهد شد.  از جمله اقدامات دیگر ترامپ در نشست خبری مربوط به کرونا این بود که از خبرنگاران به هنگام پرسش، می خواست که ماسک خود را از صورت بردارند. این درخواست در تناقض کامل با دستورالعمل‌های مربوط به پیشگیری از کرونا است. وی وقتی درباره پرونده جنجالی مالیاتی خود مورد پرسش قرار گرفت، اظهار کرد "این داستان کاملا جعلی است." ترامپ گفت مالیات زیادی می‌پردازد و همچنان قصد دارد به محض اتمام حسابرسی امور مالیاتی، اسناد مالیاتی خود را منتشر سازد. آخرین سوال نشست مطبوعاتی ترامپ به درگیری آذربایجان و ارمنستان اختصاص داشت اما پاسخ ترامپ نشان داد که قادر نیست از سیاست واشنگتن در این باره سخن بگوید.  ترامپ گفت: ما به طور قوی به آن نگاه می‌کنیم، من درباره آن آگاهی دارم. من نسبت به آن "امروز؛ دیروز" مطلع شدم. ما روابط خوبی در آنجا داریم و نگاه می‌کنیم اگر بتوانیم آن را متوقف می کنیم.
 


کد مطلب: 233886

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/233886/افشاگری-ترامپ-درباره-فساد-مالی-پسر-جو-بایدن

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir