به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۲۳۳۸۹۹

مطهری: ما یک تیم واقعی هستیم

مطهری: ما یک تیم واقعی هستیم
گروه ورزشی: مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم اهدافی بزرگ‌تر از لیگ ایران دارد و می‌خواهد در آسیا به قهرمانی برسد.به گزارش ایسنا، حمید مطهری  درباره پیروزی پرسپولیس برابر السد اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم پیروزی برابر السد را به هواداران تبریک می‌گویم و خوشحالیم که هواداران و ملت شریف ایران خوشحال هستند. این برای ما باعث غرور است. السد هم از نظر نرم‌افزار و هم سخت‌افزار امکانات زیادی دارد و یک باشگاه کامل است. ما شاید از نظر امکانات نتوانیم با آنها برابری کنیم اما قطعا با یک برنامه‌ریزی درست می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. بازیکنان ما از خود گذشتند و با یک قلب بزرگ، کارهای بزرگ کردند. ما برنامه‌ریزی خوبی هم از نظر تمرینی و ریکاوری داشتیم و دیدید که تیم ما در همه زمینه‌ها خوب کار کرد. ما السد را به خوبی آنالیز کرده بودیم و از همان نقاطی که پیش‌بینی کرده بودیم، به آنها ضربه زدیم. وی افزود: روند بازی‌ها بسیار سخت بود چون در ١۵ روز ۵ بازی انجام دادیم که این امر فشار زیادی روی بازیکنان ما ایجاد کرد. با این حال سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.مطهری درباره اظهارات ژاوی بعد از بازی برابر السد که پرسپولیس را تیم قدرتمندی خوانده بود، گفت: ژاوی بازیکن بزرگی بوده و در فوتبال اروپا رشد کرده است. او آخر بازی خیلی با احترام تبریک گفت. بنابراین وقتی صحبتی انجام می‌دهد، بیهوده نیست و روی حرف‌هایش فکر کرده است. من می‌خواهم از تیم بودنمان صحبت کنم چون ما یک تیم هستیم و و با کار تیمی پیش رفتیم. به خاطر فشار بازی‌ها، در برخی بازی‌ها جابجایی داشتیم تا تقسیم انرژی کنیم اما دیدید که تغییرات در روند کار پرسپولیس تأثیر نداشت. حرکت تیمی پرسپولیس متوقف نمی‌شود و رو به جلو است. اگر ژاوی هم آن طور صحبت می‌کند چون پرسپولیس همیشه رقیب قابل احترامی در آسیا بوده است. 
 
او همچنین با بیان اینکه پرسپولیس فرصت کمی برای ایجاد هماهنگی داشت، گفت: خریدهای ما بر اساس نیاز تیم و موجودی بازار انجام شد. شاید در ابتدا هواداران خیلی استقبال نمی‌کردند اما الان می‌بینید بازیکنان جدید چطور تأثیرگذار ظاهر می‌شوند. بازیکنان قدیمی هم بازیکنان جدید را به خوبی پذیرفتند تا بتوانیم روند خوب را ادامه بدهیم. خوشحالیم که الان تیم هماهنگ شده و باعث سربلندی تمام ایرانی‌ها شده است. گاهی زمان کافی برای تمرین و رسیدن به هماهنگی را دارید و گاهی که زمان کافی ندارید و باید سعی کنید با مشاهده تصاویر، خود را برای بازی آماده کنید. ما روی این موضوع خیلی کار کردیم تا بازیکنان نقاط قوت و ضعف خودمان را ببینند. ضمن اینکه روزی که آقای گل‌محمدی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت، گفت که باید فراتر از ایران فکر کنیم چون در ایران چهار بار قهرمان شده‌ایم و باید در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی برسیم و به آن فکر کنیم. این یک ذهن بزرگ می‌خواهد و این مساله خیلی به ما کمک کرد. ما تا دیشب حق شادی داشتیم اما از الان باید به بازی برابر پاختاکور فکر کنیم. مربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره مصاف این تیم برابر پاختاکور هم گفت: به نظر من تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید دغدغه حریفش را داشته باشد و به این فکر کند که به چه تیمی برمی‌خورد. تیم ما از هر قرعه‌ای استقبال می‌کرد چون هدف بزرگتری داریم. تیم‌هایی که به مرحله یک‌چهارم نهایی آمده‌اند بسیار قدرتمند هستند و شایستگی لازم را دارند. پاختاکور تیم قدرتمندی است و از الان آنها را آنالیز می‌کنیم تا با شناخت کافی برابر آنها بازی کنیم. آنها فوتبال فیزیکی و قدرتی را ارائه می‌دهند و تیم خوبی هستند. ما می‌توانیم تیم خودمان را ریکاوری و آماده بازی کنیم تا از نظر تاکتیکی، به شرایط خوبی برسیم و روز چهارشنبه با انجام یک بازی قبال احترام برنده بازی باشیم.

وی درباره اظهاراتش در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر الشارجه که عنوان کرده بود بازیکنان پرسپولیس می‌توانند عرض خلیج فارس را شنا کنند، گفت: اگر آن روز آن صحبت‌ها را کردم که باعث غرور ایرانی‌ها شد، می‌خواستم به تیمم القا کنم که واقعا می‌توانند کارهای بزرگ بکنند. بازی کردن برابر التعاون، الشارجه، الدحیل و السد بسیار سخت بود. من واقعیت‌ها را درباره بازیکنان پرسپولیس گفتم و خوشحالم به دل خیلی از ایرانی‌ها نشست. مطهری درباره آینده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: یکی از هدف گذاری‌های ما این است که به عنوان آخرین تیم قطر را ترک کنیم و به فینال برسیم. باید فراتر از لیگ ایران فکر کنیم. به هدف خودمان نزدیک شده‌ایم اما هنوز فاصله داریم و باید تلاش کنیم تا به هدف خودمان برسیم.وی با اشاره به اعترض باشگاه پرسپولیس برای کارت قرمز سیامک نعمتی گفت: سیامک نعمتی کاری انجام نداد و ناعادلانه کارت قرمز گرفت. امیدوارم ای اف سی به این موضوع رسیدگی کند و همانطور که بن عطیه بخشیده شد، سیامک نعمتی هم بخشیده شود. او در پایان درباره اظهارات محرم نویدکیا که از موفقیت پرسپولیس تمجید کرده بود هم گفت: آقای نویدکیا نظرشان را گفتند و ما هم باید واقع بین باشیم. این کارها در فوتبال قشنگ است.
برچسب ها: پرسپولیس