به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۲۳۴۰۱۷

آخرین اخبار داخلی درباره بهترین بازی های موبایلی جهان

گروه فناوری: صنعت گیم امروزه به یکی از شناخته شده ترین صنایع دنیا تبدیل شده است و با وجود تاریخچه نه چندان زیاد خود پیشرفت و رشد چشمگیری داشته است به گونه ای که امروزه هزاران بازی ویدیویی برای پلتفرم های مختلفی در دسترس بازیکنان قرار دارند.
در دهه های گذشته پلتفرم هایی مانند ایکس باکس، مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن و ... محبوبیت بسیار زیادی در میان گیمرها داشتند و بازی های موبایلی اکثرا برای این پلتفرم ها عرضه می شدند. در دو دهه گذشته و با پیشرفت علوم و تکنولوژی گوشی های موبایلی هوشمند به بازار عرضه شدند و امروزه بیش از نیمی از مردم جهان از این گوشی ها استفاده می کنند. گوشی موبایل به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین پلتفرم های بازی شناخته می شود. سالانه هزاران بازی ویدیویی برای این پلتفرم محبوب ساخته و عرضه می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر بازی های موبایلی جهان و همچنین تشریح آخرین اخبار پیرامون این بازی ها پرداخته خواهد شد.

بازی های موبایلی جهان
بهترین بازی های موبایلی جهان
همانطور که گفته شد سالانه هزاران بازی موبایلی جدید در سبک ها و ژانرهای مختلف به بازار عرضه می شوند که هر کدام می توانند بازیکنان را با چالش ها و تنش های مختلفی مواجه کنند از این رو نمی توان به سادگی یک یا چند بازی را به عنوان بهترین بازی های موبایلی دنیا معرفی کرد. برای انتخاب بهترین ها در صنعت گیم باید به فاکتورها و مواردی همچون سبک و ژانر بازی، سلیقه بازیکنان، میزان محبوبیت بازی، امکانات و آپشن های بازی، قیمت بازی، کمپانی و کشور سازنده و ... توجه شود. در سال 2020 و با شیوع بیماری کرونا تعدادی از بازی های موبایلی بیشتر از بقیه مورد توجه گیمرها قرار گرفتند به گونه ای که میلیون ها بار توسط گیمرهای مختلف از سراسر جهان دانلود شدند. در سایت آریا نیوز و در مطلبی تحت عنوان شروع مهر، با بهترین بازی های موبایلی دنیا در مورد بهترین بازی های دنیا در سال 2020 و همزمان با شیون بیماری کرونا اطلاعات جامع و کاملی به گیمرها داده شده است.

آخرین اخبار در مورد بازی های موبایلی جهان
هر کدام از بازی های موبایلی که در دسترس بازیکنان قرار دارند توسط سازنده های مختلف از کشورهای متعدد جهان هستند. این بازی ها بعد از مدتی دستخوش  تغییرات می شوند و در نسخه های به روزتری در اختیار گیمرها قرار می گیرند. آخرین اخباری که در مورد تعدادی از محبوب ترین بازی های سال 2020 منتشر شده اند به شرح زیر می باشند.

PUBG Mobile
بازی پابجی موبایل یکی از بازی های ساخته شده در سبک بتل رویال و ترس و بقا است که به وسیله کمپانی بلوهول و با کمک شرکت تنسنت گیمز در سال 2017 برای اولین بار برای پلتفرم هایی مانند ایکس باکس، مایکروسافت ویندوز و ... عرضه شد. استقبال عالی از بازی باعث شد که کمپانی پابجی نسخه موبایلی آن را نیز در سال 2018 عرضه کند. در این بازی بازیکنان در یک جزیره گیر افتاده اند و باید تلاش کنند که زنده بمانند و بازیکنی در نهایت برنده بازی خواهد بود که بتواند زنده بماند.
 از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی می توان به داستان منظم و هدفمند، گرافیک عالی، گیم پلی جذاب و اعتیادآور، موسیقی و صداگذاری بی نظیر، ماموریت ها و مراحل مختلف و ... اشاره کرد. در این بازی بازیکنان می توانند با خرید یوسی پابجی موبایل به تمامی امکانات بازی دسترسی داشته باشند و آیتم ها را مطابق میل خودشان شخصی سازی کنند. در حال حاضر این بازی در سیزن 14 در حال پیگیری است و تمام رسانه ها و گیمرها منتظر انتشار سیزن 15 بازی و مشاهده تغییرات جدید آن هستند. در سیزن جدید بازیکنان می توانند از ماسک ها، اسکین ها و کاراکترهای جدید در بازی استفاده کنند.

Don Zombie
بازی Don Zombie یکی از بازی های ساخته شده در سبک اکشن، تیراندازی و زامبی است که به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی No Six Five ساخته و عرضه شده است. در سال های اخیر سبک بازی های زامبی به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. در این بازی دنیا پر از زامبی ها شده است و تمام مردم جهان در معرض نابودی هستند و شخصیت Don تسلیم نخواهد شد و قصد نجات مردم را دارد. از ویژگی های بازی می توان به تنوع و تعدد سلاح در بازی، شکار زامبی ها، گرافیک عالی ، گیم پلی بسیار جذاب و چالش برانگیز و صداگذاری های عالی اشاره کرد. با توجه به استقبال بسیاری خوبی که از این بازی به عمل آمد همه بازیکنان جهان، رسانه ها و منتقدان منتظر هستند که نسخه جدید منتشر شود و از تغییرات آن مطلع شوند.


Call Of Duty
تقریبا تمامی گیمرهای جهان بازی بازی معروف و مشهور کالاف دیوتی آشنایی دارند و آن را تجربه کرده اند. این بازی از سال 2003 تاکنون همواره در فهرست بهترین بازی های ویدیویی در پلتفرم های مختلف قرار داشته است. در این بازی که به وسیله کمپانی اکیتویژن ساخته شده است بازیکنان می توانند انواع و اقسام ماموریت های مختلف را تجربه کنند و با سایر بازیکنان از تمام نقاط جهان به رقابت بپردازند. تاکنون بیش از 17 نسخه مختلف از این بازی منتشر شده است که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های ویژه ای برخوردار هستند و می توانند جذابیت های متعددی برای گیمرها داشته باشند.
بازی کالاف دیوتی موبایل از ویژگی هایی مانند گرافیک باکیفیت، گیم پلی جذاب و عالی، موسیقی های متن و صداگذاری بی نظیر و ... برخوردار است و بازیکنان می توانند با خرید CP کالاف دیوتی به همه امکانات موجود در مراحل مختلف بازی دسترسی داشته باشند و هر آیتمی که می خواهند را مطابق میل خود شخصی سازی کنند. آخرین نسخه از کالاف دیوتی موبایل در اواسط مرداد ماه 99 منتشر شده و  مشخص شده که تغییرات گسترده ای در مراحل، ماموریت ها، نقشه ها، سلاح ها  و مودها داشته است که هر کدام می توانند چالش ها و جذابیت های مختلفی برای گیمر داشته باشند.

Knighthood
بازی knighthood یکی از بازی های ساخته شده در سبک محبوب و جذاب نقش آفرینی است که به وسیله کمپانی KING ساخته شده است. در این بازی بازیکن در نقش یک شوالیه خشمگین و خطرناک ظاهر می شود که برای جنگ و تسخیر متولد شده است و تمام تلاش خود را برای تبدیل شدن به ترسناک ترین و مشهورترین شوالیه انجام می دهد. بر خلاف تصورات که شوالیه ها از مردم دفاع می کنند و یک قهرمان ملی هستند در این بازی شوالیه نقشی خشن و ترسناک خواهد داشت.

کینگهود
 بازیکن باید دنیا فانتزی RPG را کشف کند، با هیولاهای حماسی مبارزه کند و افسانه شخصی خودش را ایجاد کند. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به شخصیت پردازی و گرافیک شگفت انگیز، گیم پلی عالی و اعتیادآور، داستان هیجان انگیز، مراحل و ماموریت های چالش برانگیز، صداگذاری های جذاب و ... اشاره کرد. knighthood با وجود جدید و نوپا بودن می تواند یکی از بهترین بازی های چند سال اخیر لقب بگیرد و قطعا در سال های آینده جایگاه بهتری در میان گیمرها به دست خواهد آورد.

Clash Of Clans
بازی کلش آف کلنز را می توان معروف ترین، محبوب ترین و البته بهترین بازی ساخته شده در سبک استراتژیک دانست که تاکنون صنعت گیم به خود دیده است. این بازی محصول کمپانی معروف و مشهور سوپرسل است که اولین بار در سال 2013 ساخته و عرضه شد و به سرعت توانست جایگاه خود را در میان گیمرها تثبیت کند. در این بازی بازیکنان باید Clan و قبیله شخصی خودشان را ایجاد کنند و از تمامی امکانات و مهمات بازی استفاده کنند تا آن را تجهیز کنند و در برابر حملات دشمنان از آن محافظت کنند. امکان ساخت قبیله شخصی، رقابت با بازیکنان سراسر جهان، گرافیک عالی، گیم پلی ساده و جذاب، موسیقی ها و صداگذاری های بی نظیر و... از مهم ترین ویژگی های این بازی به شمار می روند.
 
در این بازی گیمرها می توانند با خرید جم کلش آف کلنز تمام آیتم های مورد نظر خودشان را شخصی سازی کنند و از آنها نهایت استفاده را ببرند. آخرین اخباری که در مورد این بازی منتشر شده است تصمیم کمپانی سوپرسل برای تحریم بازیکنان ایرانی است که می تواند چالش های مختلفی برای گیمرهای داخلی به وجود بیاورد. این بازی قیمتی حدود 5 دلار دارد در حالی که در کافه بازار ایران با قیمتی کمتر از 2 دلار عرضه می شود و این می تواند یکی از دلایل تصمیم جدید شرکت سوپرسل باشد.

Clash Royale
بازی کلش رویال نیز یکی دیگر از ساخت های قدرتمند و جذاب کمپانی معروف و خوشنام سوپرسل است که توانسته موفقیت های زیادی کسب کند و در سال 2017 بیش از 800 میلیون دلار سودآوری برای سازنده ها داشته است. در این بازی نیز بازیکنان می توانند یک قبیله تشکیل بدهند و یا به یک قبیله ملحق شوند و به مبارزه با دشمنان بپردازند. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به تنوع در مبارزات و میدان های جنگ، گیم پلی جذاب و اعتیادآور، صداگذاری های عالی، گرافیک باکیفیت و داستان هیجان انگیز اشاره کرد. بازیکنان می توانند در ابن بازی چالش های مختلفی را تجربه کنند اما برای آنکه بتوانند از تمامی امکانات بازی استفاده کنند می توانند با خرید جم کلش رویال به این مهم دست پیدا کنند و آیتم های مورد نظر خودشان را شخصی سازی کنند.

کلش رویال
آخرین نسخه از این بازی که در دسترس بازیکنان قرار دارد شباهت های زیادی به بازی کلش آف کلنز دارد و بازیکنان می توانند به خوبی حس و حال هر دو بازی را به صورت همزمان لمس و درک کنند. آخرین خبر منتشر شده در مورد این بازی نیز مانند کلش آف کلنز تحریم شدن بازیکنان ایرانی است و کمپانی سوپرسل اعلام کرده است که بازیکنان ایرانی از سپتامبر سال 2020 دیگر قادر به خریدهای درون برنامه ای این بازی ها نخواهند بود و این می تواند مشکلاتی برای گیمرهای ایرانی ایجاد کند.

بهترین گیمر بازی های موبایلی
هرچند که بازی های موبایلی برای پر کردن اوقات فراغت و سرگرمی بازیکنان ساخته شده اند اما امروزه بسیاری از بازیکنان از این حوزه به عنوان منبع درآمد استفاده می کنند و تمام تلاش خود را به کار می گیرند که به بهترین گیمر تبدیل شوند و از طریق انجام بازی های موبایلی کسب درآمد کنند. راهکارها و ترفندهای مختلف وجود دارند که بازیکنان می توانند با رعایت آنها در بازی های موبایلی پیشرفت داشته باشند و به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوند. انتخاب یک بازی و سبک و ژانر منحصر به فرد، تمرین مداوم و مستمر، بازی با گیمرهای حرفه ای جهان، به روز کردن اطلاعات، تقویت ذهنی و جسمی، حفظ تعادل در زندگی و ... از مهم ترین راهکارهای تبدیل شدن به بهترین گیمر بازی های موبایل است. در سایت چطور و در مقاله ای با عنوان چطور در بازی های موبایلی بهترین باشیم؟ به صورت کامل تر و تخصصی تر به این مبحث پرداخته شده است.

سخن پایانی
گوشی های موبایل امروزه به عنوان محبوب ترین پلتفرم بازی های ویدیویی شناخته می شوند و بازی های موبایلی روز به روز در حال رشد، تغییر و به روز شدن هستند و هر روزه اخبار متنوع و متعددی در مورد این بازی ها به گوش می رسد. در وب سایت قطره مقاله ای تحت عنوان آخرین روزهای تابستان با آخرین اخبار بازی های موبایل منتشر شده است که آخرین اخبار بهترین بازی های روز دنیا را پوشش داده است و می تواند اطلاعات کاملی به گیمرها ارائه کند.