به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۲۳۴۰۸۸

خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست

گروه سلامت: امروزه با شیوع بیماری های واگیر دار، جان بسیاری از افراد در سراسر جهان به خطر افتاده است.
ویروس های مانند ویروس سرما خوردگی، انفولانزا، کووید 19 (کرونا) و ... تاکنون جان بسیاری از افراد را گرفته است. با وجود اینکه ویروس کرونا از طریق سیستم تنفسی (دهان و بینی)، گوش و چشم منتقل می شود، اما یکی از راه های انتقال آن از طریق دست های آلوده است.

جهت مشاهده همه محصولات و خرید ضد عفونی کننده دست روی اینجا کلیک کنید.
لذا می توان نتیجه گرفت سلامت و تمیزی دست ها به خصوص در این دوران از اهمیت خاصی برخوردار است. طبق گفته وزارت بهداشت باید حدود دو دقیقه و یا 120 ثانیه دست ها را مورد شست و شو قرار داد. اما در ادارات و یا مکان های عمومی با رفت و آمد بالا این مدت زمان برای هر نفر امکان پذیر نیست و همچنین وادار کردن افراد به استفاده از سرویس بهداشتی نیز امکان پذیر نیست.
محلول های ضد عفونی کننده ویروس را در کوتاه ترین زمان ممکن از بین برده و دست ها را کاملا ضد عفونی می کنند. با توجه به تلفات جانی و مالی که ویروس کرونا در چند ماه گذشته به بار آورده است، گروه بازرگانی آی ناین درصدد ساخت و عرضه محصولاتی در راستای کمک به کمتر شدن این معضل جهانی برآمده است. دستگاه ضد عفونی کننده دست و یا دستگاه محلول پاش با پمپاژ مواد ضد عفونی کننده و اسپری آن بر روی دستان بدون تماس هیچ عضوی با دستگاه به بهترین نحو به ضد عفونی کردن دستان کمک می کند.

انواع دستگاه ضد عفونی کننده بر اساس عملکرد:
•    پدالی
•    اتوماتیک

دستگاه ضد عفونی کننده دست پدالی
عملکرد دستگاه های ضدعفونی کننده دست پدالی به این صورت است که با فشار دادن پا روی پدال، محلول ضد عفونی کننده به صورت پودری به بیرون اسپری می شود. از جمله مزیت های این دستگاه میتوان به عملکرد ساده و هم چنین هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایین آن اشاره کرد. همچنین این دستگاه ها معمولا به راحتی جابجا می شوند و هر کجا که بخواهید مانند مقابل آسانسور، جلوی درب ورودی و... می توانید آن را قرار دهید. دستگاه ضد عفونی کننده دست پدالی مدل I9-01 یکی از پرفروش ترین محصولات و از با کیفیت ترین های این دسته بندی بوده که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است.



انواع مختلف دستگاه ضد عفونی کننده دست پدالی در انواع مدل ها و رنگ بندی، در گروه بازرگانی آی ناین به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به منظور خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست با شرکت آی ناین تماس بگیرید :

اطلاعات تماس با آی ناین :
تلفن : 45537-021
آدرس سایت : www.i-9.ir

دستگاه محلول پاش اتوماتیک
اسپری محلول ضد عفونی کننده در این مدل به صورت اتوماتیک و با قرار دادن دست زیر سنسور این دستگاه ها صورت می گیرد. از جمله مزیت های این دستگاه ها این است که با توجه به نیاز مراجعین به سه شکل دیواری، رومیزی و پایه دار می توانید آن ها را نصب کنید. این دستگاه ها نیز در انواع مدل ها در گروه بازرگانی آی ناین با مناسب ترین قیمت جهت خرید عرضه می گردد.

برخی از انواع دستگاه ضد عفونی کننده به همراه حجم مخزن



دستگاه ضد عفونی کننده یک لیتری دیواری مدل I9-03 :
 حجم مخزن دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل i9-03 یک لیتر می باشد که تا بیش از 600 بار محلول ضد عفونی کننده را به مدت زمان یک ثانیه به صورت پودری اسپری می کند.در نتیجه در مصرف سیال ضد عفونی کننده بسیار صرفه جویی می شود. ابعاد این دستگاه بسیار کوچک (25×20×10 سانتیمتر) می باشد و برای مکان هایی که فضای محدودی مانند آرایشگاه های مردانه و زنانه و یا حتی برای ضد عفونی کردن دستان در منازل بسیاری کاربردی و مناسب می باشد. این مدل تنها در یک رنگ بندی سفید است و دارای سه رنگ ال ای دی آبی، سبز و قرمز است . در حالت آماده باش و بدون استفاده به رنگ آبی، در حالت پاشش و اسپری به رنگ سبز و در حالت توقف به رنگ قرمز در می آید.

دستگاه ضد عفونی کننده 1.3 لیتری راپیس :
دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست راپیس مدل RA-01 که به سه شکل دیواری، رومیزی و بر روی پایه نصب می شود. از جمله مزیت های این دستگاه مانند مدل I9-03 اشغال فضای کم آن می باشد. سنسور به کار رفته در این دستگاه به صورت آلتراسونیک می باشد. ابعاد دستگاه: 14*24*29 سانتی متر است که بر روی یک پایه 95 سانتی متری نیز امکان نصب دارد.

دستگاه ضد عفونی کننده هوشمند دست مدل I9-02 :
دستگاه ضد عفونی کننده هوشمند دست مدل i9-02 در دو رنگ بندی سفید و خاکستری تولید و عرضه می شود. ال ای دی به کار رفته در این دستگاه توجه افراد بسیاری را برای ضد عفونی کردن دست ها به خود جلب می کند. توان مصرفی این دستگاه بسیار پایین و 45 وات می باشد. مدت زمان اسپری کردن مایع ضد عفونی کننده 3 تا 5 ثانیه می باشد و مانند مدل قبلی بیش از 700 بار می تواند محلول ضد عفونی کننده را اسپری کرد.



دستگاه ضد عفونی کننده 10 لیتری:
 دستگاه ضد عفونی کننده 10 لیتری دست اتوماتیک مدل FME.R1 یکی از پر کاربرد ترین دستگاه های ضد عفونی کننده مخصوصا برای جاهایی که رفت و آمد بالایی دارند و نیاز است تا دستگاه حجم مخزن بالایی داشته باشد است. بدین صورت نیاز به پر کردن مجدد دستگاه در دوره های زمانی کوتاه نیست. این دستگاه قابلیت اسپری محلول ضد عفونی کننده را تا بیش از 5000 بار دارد. این دستگاه برای مراکز آموزشی، مراکز ورزشی و سالن های اجتماعات و کنفرانس و سایر اداره جات مانند بانک ها و ... مناسب می باشد.
شما می توانید به راحتی اطلاعات بیشتر را در سایت ما به آدرس www.i-9.ir  ملاحظه نمایید و سفارشات خود را ثبت نمایید. هم چنین می توانید با شرکت به شماره 45537-021 در تماس باشید و از مشاوره فنی رایگان کارشناسان ما بهره مند گردید.
لیست قیمت برخی از انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست جهت خرید به شرح زیر است :

 
هم چنین با توجه به اینکه ویروس کوید 19 از طریق سطوح آلوده نیز امکان پخش و انتقال را دارد، باید به سلامت مواد غذایی نیز توجه ویژه داشته باشیم. با دستگاه ضد عفونی کننده میوه و سبزیجات گروه بازرگانی آی ناین نه تنها مواد شیمیایی و سموم سطح مواد غذایی را از بین برده، بلکه بوی بد در مواد غذایی مانند مرغ و گوشت را نیز از بین می برد.

دستگاه ازن ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات HEALTOOL
مشخصات فنی
•    قدرت: 9.3 وات
•    ولتاژ کاری: 220 ولت AC
•    ضدعفونی کننده ازن: 500 میلی گرم بر ساعت
•    زمان بندی: 5%
•    وزن: 1.2 کیلوگرم
•    ابعاد: 170*240*70 میلی متر

از جمله مزایای ضد عفونی کردن به وسیله گاز ازن :
•    میکروب زدایی : گاز ازن می توان گفت که 99% میکروب ها و باکتری های موجود در سطوح و هوا را از بین می برد.
•    از بیات شدن و قارچ زدن مواد غذایی در مدت زمان کوتاه جلوگیری می کند.
•    گاز ازن می تواند به صورت کامل (100%) قارچ و کپک را از بین ببرد.
•    آنتی ویروس : جالب است بدانید که گاز ازن می تواند به ویروس هپاتیت ( HAAg و Hbs Ag) صدمه بزند و باعث از بین رفتن آن ها گردد.
•    از بین برنده بوی بد و سموم مواد غذایی : علاوه بر مواردی که پیش‌تر گفته شد گاز ازن آفات شیمیایی و بوی بد و سموم مواد غذایی را از بین می برد.