به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۲۳۴۱۳۰

ارزان ولی با کیفیت، هدفی که به واقعیت پیوست

گروه فناوری: شیائومی نامی است که در دنیای امروزه به گوش همه شما آشناست و اگر قصد خرید گوشی موبایل را داشته اید قطعا یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان گوشی شیائومی بوده است.
گوشی‌هایی فوق العاده با کیفیت که در رقابت تنگاتنگ امروزه بین غول‌های بزرگ دنیا موفق شده اند جایگاه خاص خود را پیدا کرده و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا داشته باشند. در دست گرفتن گوشی شیائومی حتی گوشی‌های پایین رده آن حس بی نظیری به کاربرش خواهد داد و لذت استفاده از یک گوشی هوشمند خارق العاده را تجربه خواهد کرد بنابراین روز به روز بر تعداد کسانی که گوشی شیائومی انتخاب اولشان است افزوده می‌شود.
در کنار کیفیت و طراحی فوق خاص و شیک شیائومی، قیمت گوشی شیائومی نیز مسئله ای است که برای طرفدارانش بسیار مهم است. با پرداخت قیمتی در حد گوشی‌های پایین رده می‌توانید یک گوشی شیائومی با ویژگی‌های فوق العاده چشمگیر و مثال زدنی داشته باشید. طراحی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد، دوربین‌های بی نهایت با کیفیت، رنگ بندی خاص و چشم نواز، سیستم عامل خاص و سریع و بسیاری موارد دیگر گوشی شیائومی را به یک رویای واقعی مبدل کرده است.



شما می‌توانید انواع گوشی‌های شیائومی را در 19کالا همراه با تصاویر 360 درجه ای فوق العاده با کیفیت و وضوح بالا و همچنین مشخصات و ویژگی‌های کامل آن‌ها ببینید. 19کالا ارائه دهنده انواع گوشی‌های موبایل از جمله گوشی‌های شیائومی است که قیمت گوشی یکی از مزایای بزرگ این فروشگاه مجازی محسوب می‌شود و باعث جذب هر چه بیشتر طرفداران خرید اینترنتی به سمت این سایت شده است. و البته همان طور که می‌دانید این روزها با وجود مشغله‌ها و درگیری‌های زیاد و همینطور شیوع ویروس کرونا تمایل به خرید اینترنتی به شدت افزایش پیدا کرده است. 19کالا نیز در این زمینه کمک زیادی به شما خواهد کرد و بسیاری از کالاهای مورد نیاز خود مانند گوشی‌های موبایل از جمله گوشی شیائومی را می‌توانید از این فروشگاه مجازی تهیه نمایید.
میان رده‌ها و پایین رده‌های تولید شده در شیائومی ویژگی‌های بسیار قابل قبولی دارند و این روزها توجهات زیادی را به خود جلب کرده اند. گوشی شیائومی با دو زیر برند متفاوت مانند mi و redmi به بازار عرضه می‌شود که با توجه به قیمت گوشی، این دو زیر برند را در دستان بسیاری از افراد می‌توانیم ببینیم. اولین گوشی سری می‌در سال 2011 با نام تجاری mi1 به دنیا معرفی شد. این گوشی موبایل در زمان خود گوشی نسبتا خوب و با کیفیتی به شمار می‌رفت و نسبت به ویژگی‌هایی که داشت از قیمت گوشی بسیار خوبی نیز برخوردار بود و توانست به فروش خوبی دست پیدا کند. سری ردمی نیز از سال از سال 2013 وارد بازار شده و از همان زمان رقبای بسیار زیادی پیدا کرده است و امروزه جز محبوب ترین گوشی‌ها در بین مردم به شمار می‌رود.



به طور کلی اگر بخواهیم به تعدادی از بی شمار مزایای گوشی شیائومی اشاره کنیم می‌توانیم در مورد کیفیت و ظرافت فوق العاده بدنه آن‌ها، دوام و ماندگاری بسیار بالای باتری‌های این برند، سآپشن‌های سخت افزاری عالی نسبت به قیمت کمشان، دوربین بی نهایت با کیفیت و عالی برای عکس برداری و فیلم برداری و قیمت گوشی بسیار پایین آن‌ها صحبت کنیم.
تنوع بالای طرح و رنگ نیز یکی دیگر از ویژگی‌های گوشی شیائومی است که شما با هر سلیقه ای که دارید و متناسب با هزینه ای که می‌خواهید پرداخت کنید می‌توانید یک گوشی عالی از این برند تهیه نمایید. گوشی شیائومی Redmi note 8T، Redmi note 9s، Redmi note 9 pro، Mi note 10 lite، Mi 10 lite و ... از جمله محبوب ترین‌ها و پرفروش ترین‌های گوشی شیائومی در 19کالا هستند که شما می‌توانید تصویر زیبای آن‌ها با رنگ بندی شفاف و واضح و ویژگی‌هایشان را در این فروشگاه اینترنتی مشاهده کنید.

در این میان گوشی شیائومی Redmi note 9 pro یک گوشی فوق العاده با ظاهری بسیار زیبا به یکی از پرفروش ترین‌های 19کالا تبدیل شده است. طراحی بسیار منحصر به فرد آن نظر هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد. حاشیه‌های بسیار باریک این گوشی و چهار دوربین پشتی که در قسمت وسطی قاب پشتی قرار گرفته اند همراه با رنگ‌های خاص و چشم نوازی مانند سبز تیره، سفید و خاکستری جلوه بسیار زیبا و مدرنی را به Redmi note 9 pro بخشیده اند. با استفاده از ظرفیت 128 گیگابایتی این گوشی می‌توانید برای مدت زمان زیادی برنامه‌های مورد نیاز و عکس و فیلم‌های خود را در آن ذخیره کرده و همانند یک کامپیوتر کوچک برای شما عمل خواهد کرد. این گوشی با باتری 5020 میلی آمپری خود شما را شگفت زده می‌کند. دوام و ماندگاری این باتری بسیار بالاست و شما می‌توانید با فست شارژ 30 واتی آن در مدت زمان 30 دقیقه حداقل 50 درصد گوشی خود را شارژ کرده و به مدت دو روز متوالی از آن بهره ببرید. دوربین این گوشی شیائومی نیز یکی از ویژگی‌های برجسته آن محسوب می‌شود که 4 لنز مجزا دارد و با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی آن می‌توانید دنیایی از عکس‌های زیبا و پر از نقش و رنگ و طرح‌های جذاب خلق کنید. همان طور که می‌بینید قیمت گوشی شیائومی Redmi note 9 pro در مقایسه با مزایایش بسیار خارق العاده است و شما این ویژگی‌ها را فقط در گوشی‌های بالارده و با قیمت‌های بالا می‌توانید ببینید.
19کالا ارائه دهنده این مدل گوشی شیائومی و سایر مدل‌های آن با کیفیتی عالی و در خور تعریف به شماست. اگر سری به ما بزنید با تصاویر فوق العاده با کیفیت و قیمت گوشی منحصر به فرد 19کالا رو به رو خواهید شد. لذت خرید مجازی را با 19 کالا برای خود دوچندان کنید.