به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۲۳۴۱۸۳

آل کثیر:خوش شانس بودم هت تریک می‌کردم

آل کثیر:خوش شانس بودم هت تریک می‌کردم
گروه ورزشی:ستاره این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس کسی نیست جز عیسی آل کثیر.او در پستی بازی می کند که هواداران پرسپولیس بابت جدایی علی علیپور به شدت نگران بودند و استرس آینده را داشتند اما این بازیکن جنوبی توانست با درخشش خود طی پنج بازی گذشته شرایط را به صورت کامل تغییر داده و نگاه های مثبت را به سمت خود جلب کند. عیسی با تجربه بالای حضور در تعدادی از تیم‌های لیگ برتری حالا پیراهن سرخ را به تن کرده تا بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا و البته فصل آینده پرسپولیسی‌ها در جهت رسیدن به عناوینی جدید و افتخارات تازه کمک کند. این بازیکن پیش از دیدار حساس پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پاسخگوی سوالات مان بود که می خوانید:
 
ریکاوری سخت تر از تمرین شده است 
در همین ابتدای کار بگویم که با وجود تمام موفقیت هایی که داشتیم اما در شرایط بسیار سختی قرار داریم. با اینکه همه صحبت از بازی‌های قدرتمندانه پرسپولیس می‌کنند اما در حال حاضر مهم ترین مشکل ما ریکاوری و البته فاصله زمانی کم بین بازی هاست. تقریباً با یک جلسه ریکاوری و یک جلسه تمرین به زمین می‌رویم و ۹۰ دقیقه پرفشار را در زمین پشت سر می گذاریم. این موضوع به تک تک بازیکنان فشار زیادی وارد می آورد اما ما پرسپولیس هستیم و از این فشار ها نمی ترسیم.

انرژی هواداران تا رختکن ما ادامه دارد 
نکته بسیار مهمی که باید در موردش صحبت کنیم، انرژی بزرگی است که از سوی طرفداران پرسپولیس و از همه شهرهای کشورمان به سمت دوحه پایتخت قطر راهی می‌شود. هواداران پرسپولیس طوری از ما حمایت می‌کنند تا بتوانیم بهترین نمایش را داشته باشیم و تیم پرسپولیس را در ادامه فصل به افتخارات تازه برسانیم. آنها با تماس ها و پیام های خود برای بازیکنان، باعث به وجود آمدن این افتخارات می شوند و امیدوارم حمایت ها تا رسیدن به یک افتخار بزرگ ادامه داشته باشد. از طرفداران پرسپولیس ممنونم که مرا هم حمایت می کنند. 

واقعا بدشانس هستم 
در پنج دیدار اخیر که برای پرسپولیس انجام دادم، سه مرتبه توپ هایم به تیر دروازه برخورد کرد که دو بار در همین بازی آخر مقابل السد قطر بود، یک پنالتی گرفتم و دو گل هم زدم. امیدوارم با این کارنامه توانسته باشم به تیمم کمک کنم. واقعیت این است که ما خیلی خوب بازی کردیم و به خوبی در حمله اضافه می شدیم ولی متاسفانه بدشانسی دست از سر من برنداشت وگرنه در همین بازی آخر می‌توانستم هت تریک کنم. به هر حال هنوز زمان زیادی باقی مانده و می‌توانم در بازی ها و رقابت های بعدی عملکرد بهتری را رقم بزنم. 

فقط برای برد به زمین می رویم 
موضوع بعدی، مدل بازی ماست. طرفداران پرسپولیس مطمئن باشند من و همه بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش مان را برای موفقیت تیم به کار می بندیم. هرگز به دنبال کسب تساوی یا بازی محتاطانه نبودیم. در هر بازی، ترکیب اصلی و تعویض های یحیی گل محمدی تهاجمی است و می بینید که اصلا دنبال دفاع کردن نبودیم با این حال فقط یک گل خوردیم که این موضوع به روند رو به رشدمان کمک کرده است. هواداران پرسپولیس هم حامی ما هستند که این بهترین انگیزه را به بازیکنان می دهد. 

برای بازی با پاختاکور آماده ایم 
ما در این مرحله لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل پاختاکور ازبکستان راهی زمین شویم و برنده این بازی به نیمه نهایی می رسد. شما تردید نکنید که پرسپولیس اوضاع بسیار خوبی دارد و بازیکنان می کوشند تا حریف را از پیش رو بردارند و به نیمه نهایی و سپس برسند. انرژی و انگیزه بالایی داریم و می‌خواهیم کارهای بزرگی انجام دهیم. 

برای به دست آوردن نتایج بزرگ لحظه شماری می کنیم 
از زمانی که من به پرسپولیس اضافه شدم، این ذهنیت را در تیم و بازیکنان می بینم که تک تک آنها به دنبال کسب موفقیت هستند و در این راه هیچ مانعی نمی‌تواند سرعت مان را کم کند. برای پاختاکور احترام زیادی قائل هستیم اما همه ما در دوحه قطر به فکر رقم زدن کارهای بزرگ هستیم و برای افتخارات جدید لحظه شماری می کنیم. تیم ما در همه پست ها بازیکنان بسیار خوبی دارد و با وجود همه سختی هایی که داریم، می خواهیم بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذاریم و به نیمه نهایی برسیم.
251
مرجع : روزنامه جام جم