به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۲۳۴۳۶۲
کاخ سفید، آدرس اشتباهی است

قرار نبود اینطور آدرس داده شود

قرار نبود اینطور آدرس داده شود
گروه سیاسی: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ارزش پول ملی ما به طرز وحشتناکی پایین آمده است گفت: می‌خواهم به مسئولان مربوطه بگویم که آدرس اشتباه به مردن ندهند، آدرس مشکلات کاخ سفید نیست.
 محمدجواد حق‌شناس  با بیان اینکه حال شهر ما خوب نیست، اظهار کرد: آمار افرادی که اولین بزه خود را مرتکب شده‌اند در ۶ ماهه نخست امسال حدود ۳۰ الی ۳۵ درصد افزایش یافته است.
وی افزود: برخی از این افراد از سر ناچاری مرتکب بزهکاری شده‌اند. وجود جرائمی مانند کیف‌قاپی، زورگیری، نا امن کردن حریم زنان و دختران و تعرض به حریم خصوصی آحاد جامعه به معنای گسترش روزافزون فقر است؛ فقری که متاسفانه در یک سال و نیم اخیر تعمیم پیدا کرده و در پی آن قدرت خرید مردم به شدت کاسته شده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ارزش پول ملی ما به طرز وحشتناکی پایین آمده است گفت: می‌خواستم به مسئولان بگویم که آدرس اشتباه به مردم ندهند، آدرس کاخ سفید نیست! مسئولان محترمی که آدرس می‌دهید ما باید آدرس این مشکلات را درون جامعه و خودمان بیاییم مردم با امیدهای صندوق‌های رأی آمدند و ساعتها ایستادند که به شما رأی دهند، قرار نبود اینطور آدرس داده شود.وی با بیان این پرسش که با مردم و امید آنها چکار می‌کنیم گفت: کسی نیست به شما مشورت دهد که چنین سخنانی را نگویید؟ امروزه ناامیدی بزرگترین اتفاق تلخی است که ممکن است رخ دهد و اگر از من بپرسید می‌‌گویم بزرگترین خطری که جامعه را تهدید می‌کند ناامیدی است، نباید چشممان را بر واقعیت ببندیم چرا که اگر نبینیم و نفهمیم نمی‌توانیم آن را درمان کنیم اما باید با امکاناتی که در اختیار داریم و با تلاش در این راستا عمل کنیم.

 
برچسب ها: مردم روحانی