به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۲۳۴۴۲

امسال دشوارترین انتخابات تاریخ توپ‌طلاست

گروه ورزشی: پلاتینی که خود در دوران بازی به سه توپ طلا رسیده بود، اعلام کرد که نمی تواند از بین مسی، رونالدو و ریبری، یک نفر را انتخاب کند.
امسال دشوارترین انتخابات تاریخ توپ‌طلاست
میشل پلاتینی، رئیس فیفا، معتقد است که انتخاب از بین لیونل مسی، کریس رونالدو و فرانک ریبری، دشوارترین انتخاب در تاریخ توپ طلاست. مسی فصل گذشته با بارسا قهرمان لالیگا شد و ریبری هم با بایرن به یک سه گانه تاریخی رسید. رونالدو علی رغم اینکه سالی بدون جام را پشت سر گذاشت، اما به دلیل نمایش های بسیار خوبی که در این فصل به نمایش گذاشت، به اندازه دو گزینه دیگر شانس انتخاب شدن دارد. پلاتینی که خود در دوران بازی به سه توپ طلا رسیده بود، اعلام کرد که نمی تواند از بین این سه، یک نفر را انتخاب کند. او به نشریه آ.اس گفت: به نظر می رسد سه گزینه نهایی مسی، رونالدو و ریبری باشند. دو تای اول خیلی خوب هستند و ریبری هم با بایرن به همه جام ها رسیده است.

هر سه بازیکنان فوق العاده ای هستند. انتخاب برنده توپ طلای امسال، دشوارترین در تاریخ این جایزه است. تمدید زمان رای گیری، تصمیم فیفا بود که با رسیدن پرتغال به جام جهانی به لطف درخشش رونالدو همزمان شد. پلاتینی در حالی که می خندید، ادامه داد:" شاید فیفا این کار را انجام داد تا از دل رونالدو در بیاورد. اشاره پلاتینی به صحبت های اخیر بلاتر در مورد رونالدو بود که خشم ستاره پرتغالی را به همراه داشت.

رئیس یوفا همچنین در مورد اهدا توپ طلای سال 2010 که علی رغم قهرمانی اسپانیا در جام جهانی، به مسی داده شد، گفت:" من واقعا تعجب کردم که چرا توپ طلا به یک بازیکن اسپانیایی داده نشد. من تایید می کنم که توپ طلای سال 2010 باید به یک بازیکن از تیم ملی اسپانیا داده می شد. به نظرم ژاوی یا اینیستا، یکی از آنها شایستگی اش را داشتم. مسی هم یک قهرمان بزرگ است اما به نظر من، در آن سال یک بازیکن اسپانیا باید توپ طلا را به دست می آورد."
مرجع : گل

۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۹:۴۰
پلاتینی رئیس یوفا (نه فیفا) (181921)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۰:۱۱
ببخشید اگر میگویم که اقای پلاتینی دروغ میگوید اگر مسی بد ترین دوران تاریخ بگذراند مورد تائید شخص اقای پلاتینی است خصوصا" اینکه امسال هموطنش ریبری هم مزید بر علت شده اقای پلاتینی و سپ بلاتر دربست در اخیار اماراتی ها و قطری ها هستند که سرمایه گذاری وحشتناکی روی بارسا کرده اند .بنابراین شانس کریس رونالدو خیلی کم است مگر اینگه اهالی ورزش با اختلاف زیاد به او رای دهند .پارسال که گندش در امد و از قبل لیو مسی را انتخاب کرده بودند و بقیه سرکاری نشته بودند از جمله هم تیمی های مسی؟؟ (181947)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۱:۲۹
پلاتینی رئیس یوفاست نه فیفا

لطفا اصلاح کنید

با گندی هم که سپلاتر زد حتمن جام و میدن به رونالدو (182019)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۲:۱۴
تا وقتی مسی مافیای فوتبال دنیاست، این توپ به کس دیگری نمیرسد! (182054)