کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاييد تلويحي بازداشت عوامل سایت نارنجی

12 آذر 1392 ساعت 23:34

گروه فرهنگي: در حاليكه، امروز برخي رسانه‌ها خبر از بازداشت دست‌اندركاران سايت نارنجي داده بودند، خبرگزاري فارس هم گزارش داد كه چند تن از فعالان سایبری مرتبط با بیگانگان، توسط سازمان اطلاعات سپاه در کرمان بازداشت شدند.


به گزارش فارس، صبح روز گذشته چند نفر از فعالان سایبری مرتبط با بیگانگان، توسط سازمان اطلاعات سپاه در کرمان بازداشت شدند. به گفته یک مقام امنیتی، اتهام این افراد که در قالب یک شبکه پیچیده امنیتی-رسانه‌ای فعالیت می‌کردند، ارتکاب جرایم سایبری و ارتباط با بیگانگان اعلام شده است. تحقیقات از دستگیرشدگان ادامه داشته و این پرونده پس از پایان تحقیقات، برای رسیدگی تکمیلی به دستگاه قضایی سپرده خواهد شد. سایت نارنجی، که در زمینه اخبار فناوری و كامپيوتر فعالیت می‌کند، امروز صبح خبر از دستگیری 7 نفر از نیروهای خود داده بود كه ساعتي بعد خبر مربوط به آن را از خروجي خود حذف نمود. در عين حال و پس از بازداشت عوامل اين سايت، نارنجي از صبح امروز به حال تعطيل در آمده و به روز نشده است. اين سايت طي ساليان اخير صاحب چند عنوان برتر شده بود.
در عين حال معلوم نيست آيا خبر منتشره در فارس، همان بازداشت شدگان دست‌اندركاران نارنجي است يا در باره موضوع و پرونده ديگري باشد.


کد مطلب: 23455

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/23455/تاييد-تلويحي-بازداشت-عوامل-نارنجی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir