به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۲۳۴۸۹۱

ستایش سایت عراقی از بشار رسن

ستایش سایت عراقی از بشار رسن
گروه ورزشی: سایت عراقی از نقش زیاد بشار رسن در صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا سخن به میان آورد.به گزارش ایسنا، پرسپولیس با درخشش بشار رسن توانست در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا  النصر عربستان را شکست دهد.این برای دومین بار است که بشار رسن موفق می شود با پرسپولیس صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند.المدی در ادامه نوشت: بشار نقش بسزایی در درخشش پرسپولیس و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت.  او در این بازی هم درخشید و با ارسالی زیبا پایه گذار گل تساوی تیمش بود.البته سرمربی پرسپولیس در دقایق پایانی بشار را تعویض کرد و در نهایت نماینده ایران در ضربات پنالتی به پیروزی دست پیدا کرد.
بشار رسن بعد از بازی تاکید کرد تیمش با شایستگی توانست النصر را شکست دهد و فینالیست شود. او ابراز امیدواری کرد که پرسپولیس بتواند با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دل هواداران میلیونی خود را در ایران شاد کند.
به گزارش ایسنا، بشار رسن سومین فصل حضور خود را در پرسپولیس پشت سر گذاشت. او قراردادش را یک سال دیگر با سرخ پوشان تمدید کرده است. این بازیکن عراقی همواره از بهترین های پرسپولیس بوده است و بعضی از کارشناسان و رسانه های  عربی او را بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا در غرب دانستند.
برچسب ها: بشار رسن