کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تا زمانی که رئیس‌جمهور اجازه ندهد

امام‌جمعه‌اهواز: انتقال آب‌کارون ممكن نيست

14 آذر 1392 ساعت 8:32

گروه جامعه: نماینده ولي فقيه در استان خوزستان گفت: تا زمانی که رئیس جمهور اجازه ندهد آب کارون به هیچ کجا منتقل نمی‌شود.


آيت الله موسوی جزایری در جلسه شورای اداری که برای معارفه معاونان و مشاوران استاندار خوزستان عصر امروز در استانداری خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: مسائل خوزستان برای روحانی مهم است و پیگیر مشکلات استان هستند. نماينده ولي فقيه در استان خوزستان با دعوت مسئولان استاني به اتحاد و برداشتن گام هاي موثر و مثبت در جهت حل مشكلات مردم خوزستان، گفت: من به آينده خوزستان بسيار خوش بينم.

موسوي جزايري خطاب به مدیران استان اظهاركرد: براي توسعه و پيشرفت استان خوزستان از تفرقه برحذر باشيد و براي پيگيري مسايل و مشكلات استان بايد متحد شويد. وي ادامه داد: در اين زمينه كه اكنون براي استان چه بايد كرد، لازم است يك فكر اساسي صورت بگيرد. مي توان در كنار تلاش هايي كه در استان از سوي مسئولان انجام می شود، از نيروهاي خوزستانی ساکن در مرکز که برای مردم این استان دل مي سوزانند و بعضا مسئوليت مهم كشوري هم دارند، كمك گرفت.

آیت الله موسوی جزایری تصريح كرد: بايد سعي كنيم مشكلات اين استان را به صورت فراجناحي پي گيري و حل كنيم و باید از نمايندگان مردم استان در مجلس، شخصيت‌هاي خوزستاني مستقر در مركز كشور، افرادي كه داراي ارزش كار و تجربه بالا هستند، كمك گرفت و از همه بالاتر باید از مقام معظم رهبري كه عنايت ويژه اي هم به اين سرزمين و مردم آن دارند، ياري بخواهیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به بحث انتقال آب كارون اشاره كرد و گفت: اگر قرار باشد كه آب كارون منتقل شود، اگر رييس‌جمهور اجازه ندهد و تا زمانی که در مجلس مصوب نشود، اين کار امكان‌پذير نخواهد بود. مسايل و مشكلات خوزستان براي دكتر روحاني مهم است و بي شك پي گير اين موضوع خواهد بود. همچنين حمايت‌هاي رهبر معظم انقلاب از بالاترين نقاط قوت ماست.


کد مطلب: 23597

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/23597/امام-جمعه-اهواز-انتقال-آب-کارون-ممكن

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir