به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۲۳۶۰۰۹

فروش لوازم یدکی خودروهای چینی

گروه اقتصادی:

سایت تیکوما فروشنده انواع لوازم یدکی خودرو بوده و لوازم یدکی خودروهایی از جمله برلیانس، اچ سی کراس و لیفان را با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان عرضه می‌کند.

لوازم یدکی برلیانس
کمپانی خودرو سازی برلیانس یکی از تولید کنندگان خودروهای چینی و لوازم یدکی آن است و از سال 1992 مشغول به تولید و مونتاژ خودرو می‌باشد. موسس این کمپانی خودرو سازی یانگ رونگ است که در ابتدای فعالیت خود با همکاری کمپانی تویوتا، به تولید مینی بوس مشغول بوده است. کمپانی برلیانس در سال 2009  موفق به تولید بیش از 150 هزار خود روی سواری به بازار شد. در حال حاضر این کمپانی در حال عرضه خودروهای خود به کشورهایی از جمله کلمبیا، روسیه، استرالیا، کره جنوبی و بعضی از کشورهای حوزه خلیج فارس است. در سال 2010 کمپانی برلیانس توانست در حدود 800 هزار خودرو تولید کند ولی در سال 2012 تعداد تولید این خودروها تا حد زیادی کم شد زیرا کمپانی برلیانس در این مدت تمرکز اصلی خود را بیشتر بر کیفیت خودروهای خود گذاشته بود. در سال 2011 کمپانی برلیانس به عنوان ده برند تجاری برتر و همچنین جز 25 کمپانی برتر صنعت ماشین سازی چین شناخته شد. سایت تیکوما نمایندگی لوازم یدکی برلیانس در تهران است و تمامی لوازم یدکی خودروی برلیانس به فروش می‌رساند و مشتریان می‌توانند به صورت حضوری یا غیر حضوری این لوازم را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنند.  

سینی جلوی برلیانس ، یکی از محصولات وارداتی از کشور چین بوده و به راحتی در سایت تیکوما قابل خرید است. سینی جلوی این خودرو به نام‌های دیگری همچون سینی فن رادیاتور و سینی جا چراغی نیز شناخته می‌شود. سینی جلوی رادیاتور، از قطعاتی مانند رادیاتور آب و رادیاتور کولر به خوبی محافظت می‌کند و چراغ جلوی برلیانس بر روی سینی قابل نصب است. از پرفروش ترین چراغ‌های جلو برلیانس، چراغ جلو برلیانس H320 است. دینام و باطری از مهم ترین لوازم یدکی خودروی برلیانس هستند که جزئی از سیستم برق خودرو محسوب می‌شوند. باطری، با انرژی الکتریکی می‌تواند برق مورد نیاز خودرو را در هنگام خاموش بودن خودرو تامین نماید. دینام می‌تواند در زمان روشن بودن موتور، انرژی مکانیکی را تبدیل به انرژی الکتریکی نماید.

لوازم یدکی اچ سی کراس
خودروی اچ سی کراس یکی از خودروهای ساخت چین است که در سال 2010 در نمایشگاه خودروی پکن تولید شد. کمپانی اچ سی کراس از سال 95 از طریق شرکت ایران خودرو همکاری خود را در زمینه تولید و مونتاژ خودرو، با کشور ایران شروع کرد. این خودرو بر اساس پلاتفرم پژو 308 تولید شده و موتور TUS و گیربکس اتوماتیک کمپانی AISIN دارد. این خودرو امکانات ایمنی زیادی دارد و به همین دلیل در ایران طرفداران زیادی دارد. خودروی اچ سی کراس مجهز به سان روف، آینه‌های جانبی راهنما دار، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، روکش چرمی فرمان، صفحه نمایش لمسی و 4 کیسه هوا می‌باشد. این خودرو در دو مدل دستی و اتوماتیک ساخته می‌شود و مصرف بنزین آن در نوع اتوماتیک در حدود 7.04 و در نوع دستی 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است. کاپوت اچ سی کراس بزرگ و کشیده است و به همین دلیل خودرو از چیزی که هست بزرگ تر به نظر می‌رسد. قسمت عقبی اچ سی کراس به خاطر وجود چراغ‌های کشیده ایی که در عقب این خودرو است، جذابیت زیادی دارد. این چراغ شیشه‌های عقب خودرو را به طور کامل پوشانده اند. همانطور که اشاره شد، خودروی اچ سی کراس یکی از خودروهای شاسی بلند ساخت کشور چین است که در ایران با همکاری شرکت ایران خودرو مونتاژ و سپس وارد بازار می‌شود. لوازم یدکی این خودرو شامل لوازم جانبی بدنه، جلوبندی و موتور است. چراغ جلو و عقب، چراغ ترمز، مه شکن، سپر عقب و جلو، توری زیر سپر، آینه بغل، کمک فنر، سینی فن، سنسور سپر عقب، شبرنگ سپر عقب، گلگیر جلو و عقب، قالپاق رینگی، چراغ خطر روی ستون، منبع انبساط H30 کراس از لوازم یدکی این خودرو هستند. چراغ‌های ترمز این خودرو در دو نوع LED و‌هالوژنی تولید می‌شوند و چراغ‌های LED به شیشه‌های عقب خودرو چسبیده اند.

لوازم یدکی لیفان
کمپانی لیفان یک کمپانی خودرو ساز چینی است که از سال  1992 در زمینه تولید خودرو فعالیت می‌کند. کمپانی لیفان توسط فردی به نام ین مینگ شان فعالیت خود را در زمینه تولید خودرو سازی آغاز کرد موسس این کمپانی کار خود را با تعمیر موتور سیکلت شروع نمود و سپس بعد از چند دهه به عرصه خودرو سازی وارد شد. شرکت خود رو سازی لیفان تا به حال به بیش از 21 کشور دنیا خودروهای خود را فروخته است و با توجه به این که خودروهای این کمپانی کیفیت بالایی دارند، این کمپانی از طریق  صادرات خودروها به سایر کشورها ، پیشرفت قابل توجهی کرده است. کمپانی لیفان خودروهای خود را به کشورهایی مانند ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، شیلی و برزیل صادر می‌کند. خودروی لیفان در این کشورها به ویژه کشور ایران طرفداران زیادی دارد. شرکت لیفان با شرکت کرمان موتوردر حال همکاری است و تا به امروز خودروهایی مانند لیفان X50 و لیفان 820 را به خط تولید کرمان موتور وارد کرده است. خودروی لیفان 620 یکی دیگر خودروهای پرفروش این کمپانی بوده و از رقبای پژو پارس محسوب می‌شود. بعضی از لوازم یدکی این خودرو شامل قطعات جلوبندی ازجمله کمک فنر جلو و عقب، مه شکن عقب چپ لیفان، چراغ جلو لیفان و چراغ عقب، شبکه سپر بزرگ لیفان، سپر عقب و سپر جلو، قطعات یدکی موتور از جمله فیلتر هوا، فیلتر روغن و صافی بنزین و تسمه تایم هستند. برای آگاهی از قیمت چراغ جلو لیفان با شرکت تیکوما تماس بگیرید. از دیگر لوازم یدکی این خودرو می‌توان به قطعات یدکی بدنه آن مثل دستگیره بیرونی و تیغه برف پاک کن نیز اشاره نمود. چراغ جلوی لیفان X50 از محصولات تولیدی کمپانی لیفان بوده و دارای کیفیت بالایی است. چراغ جلوی لیفان X50 جلوه خاصی به این خودرو می‌دهد و می‌توان گفت از پر فروش ترین نوع چراغ محسوب می‌شود. سپر این خودرو نیز یکی دیگر از مهمترین لوازم یدکی بوده و در برابر ضربه مقاومت زیادی دارد. سپر جلوی لیفان X50 تولید شده از متریال درجه یک است.