کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فروش بهترین برندهای محصولات صنعتی

21 مهر 1399 ساعت 14:49

گروه اقتصادی: ابزار دقیق معمولا در حوزه نفت و انرژی استفاده می‌شود و معمولا بسیار گران و دارای دقت زیادی هستند. در این مقاله به معرفی معروف ترین برندهای ابزار دقیق می‌پردازیم.



ویکا

کمپانی ویکا یکی از معتبرترین شرکت‌های آلمانی در زمینه تولید ابزار دقیق بوده و تمامی محصولات این کمپانی با کیفیت می‌باشند. کمپانی ویکا در صنایع مختلف از جمله صنایع علمی و پژوهشی و همچنین در حوزه‌های نفتی و پالایشگاه  اهمیت زیادی دارد. کمپانی ویکا در زمینه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق به فعالیت مشغول است. گیج ویکا Wikaیکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین محصولات ابزار دقیق بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این ابزار دقیق برای اندازه گیری فشار در یک سیستم مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل از اهمیت زیادی برخوردار است. به طور کلی می‌توان گفت ابزارهای زیادی برای اندازه گیری فشار در بازار وجود دارد که یکی از معتبرترین آنها گیج فشار ویکا است. گیج فشار ویکا به عنوان نوعی ابزار دقیق برای اندازه گیری فشار مورد استفاده قرار می‌گیرد. گیج فشار ویکا به آسانی می‌تواند فشار موجود در سیستم را اندازه گیری نماید. این گیج بخشی برای اندازه گیری نتایج دارد و نتایج به دست آمده را به وسیله حرکت عقربه یا داده‌های دیجیتالی به اتاق کنترل گزارش می‌دهد. گیج فشار ویکا قسمتی برای اتصال دارد و به وسیله آن به نوعی سیستم وصل می‌شود. در داخل این بخش، یک تویوپ و یک دیافراگم وجود دارد که وضعیت آن با توجه به تغییر وضعیت فشار در سیستم دچار تغییر می‌شود. زمانی که گیج فشار ویکا به یک سیستم متصل می‌شود، تغییرات فشار در سیستم منجر به تغییر وضعیت در پرده دیافراگم یا حسگر می‌شود. به خاطر این تغییراتی که توسط مبدل ایجاد می‌شود، عقربه گیج فشار شروع به حرکت کرده و به عدد آنالوگ تبدیل می‌شود. ترانسمیتر ویکاWika نیز یکی از محبوب ترین محصولات این برند معروف است.

یوکوگاوا
کمپانی یوکوگاوا یک کمپانی ژاپنی در زمینه تولید انواع ابزار دقیق می‌باشد. شرکت یوکوگاوا تجهیزات و ابزارهای مختلفی در زمینه کنترل و اندازه گیری فشار، دما و سطح دارد مانند ترانسمیتر فشار، ترانسمیتر دما و فلومتر یوکوگاواYokogawa دارد.. ترانسمیتر فشار یوکوگاوا یکی از انواع ابزار دقیق است و نقش بسیار مهمی در کنترل شرایط یک پروژه و تغییر در آن ایفا می‌کند. در حقیقت می‌توان گفت ترانسمیتر فشار یوکوگاوا برای کنترل کردن فشار و همچنین اعلام نتیجه آن به اتاق کنترل، مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترانسمیتر فشار یوکوگاوا دارای قابیلت‌های محتلفی است. این ترانسمیتر علاوه بر اندازه گیری فشار، می‌تواند سطح مایعات را نیز به طور دقیق اندازه گیری کند. ترانسمیتر فشار یوکوگاوا، این قابلیت را دارد که فشار تفاضلی بین دو مخزن را اندازه گیری کرده و فشار مطلق را نیز مشخص کند. ترانسمیتر فشار یوکوگاوا در مدل‌های مختلفی در بازار موجود است. برای ساخت ترانسمیتر فشار یوکوگاوا از آلیاژهای مخلفی از جمله، برنج، برنز، آلومینیوم و استیل ضد زنگ استفاده می‌شود.

تمامی این آلیاژهای خصوصیات خاصی دارند ولی ویژگی مشترکی که بین تمام این آلیاژها وجود دارد، مقاومت زیاد آنها در مقابل شرایط خورنده و همچنین فشار مکانیکی است. برای استفاده از ترانسمیتر فشار یوکوگاوا در حوزه‌های مختلف صنعتی محدودیتی وجود ندارد و تمامی مدل‌های آن قابل استفاده است. با توجه به این که این ابزار مقاوت بالایی در برابر فشار دارد و همچنین از استاندارد بالایی برخوردار است، گزینه بسیار مناسبی در بیشتر حوزه‌ها است.  ترانسمیترهای فشار تا حدی شبیه به گیج‌های فشار هستند ولی عملکرد آنها با یکدیگر متفاوت است. یکی از مهمترین مزیت‌های  ترانسمیتر فشار این است که قابل اتصال به سیستم‌های دیگر مانند مدارهای الکتریکی بوده و به راحتی به آنها وصل می‌شود. ترانسمیتر فشار یوکوگاوا در هر محیطی قابل استفاده بوده و به صورت شناور در آب نیز قابل استفاده است. ترانسمیتر فشار یوکوگاوا این قابلیت را دارد که در شرایط مختلف تغییرات فشار را اندازه گیری کند و سپس آنها را به صورت اعداد دیجیتالی گزارش کند. در حقیقت می‌توان گفت قسمتی از ترانسمیتر فشار مربوط به تشخیص فشار و بخش دیگر آن برای انتقال نتایج به دست آمده است.

اندرس‌هاورز
شرکت اندرس‌هاورز یک برند شناخته شده و معروف در زمینه تولید ابزار دقیق است و این تجهیزات را با بهترین کیفیت عرضه می‌کند. به طور کلی فلومتر نوعی ابزار دقیق است که برای اندازه گیری جریان مورد استفاده قرار می‌گیرد. فلومتر اندرس‌هاورز یک ابزار صنعتی بوده و معمولاً در آزمایشگاه‌ها، پالایشگاه‌ها تجهیزات نظامی و خط‌های تولید از آن استفاده می‌شود. این ابزار همچنین در سیستم لوله کشی و انتقال سیالات نیز استفاده شده و سرعت جریان و حجم سیال عبوری را در واحد زمان اندازه گیری می‌کند. فلومتر اندرس‌هاورز در بخش‌های مختلف صنعتی از جمله پالایشگاه‌ها و حوزه‌های نفت، اهمیت بسیار زیادی دارد. در حقیقت می‌توان گفت میزان جریان عبوری سیالات از سیستم‌های لوله کشی به صورت مستقیم و غیر مستقیم به وسیله فلومتر انجام می‌شود.

فلومترهای اندرس‌هاورز در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کنند و همچنین تعمیر و نگه داری آنها بسیار راحت است. فلومترهای اندرس‌هاورز در مناطق خطرناک نیز قابل استفاده هستند و در برابر اسید، ضربه و مواد سوزنده مقاومت بالایی دارند. از دیگر مزیت‌های فلومتر اندرس‌هاورز این است که این فلومترها سازگاری مغناطیسی بسیار بالایی دارند و می‌توانند در زمان قطع برق از داده‌ها محافظت نمایند. علاوه بر این فلومتر اندرس‌هاورز دارای ماکسیمم دمای سیال تا دمای 35 درجه سانتی گراد است و به هیچ عنوان دچار افت فشار نمی شود. فلومتر اندرس‌هاورز دارای نوعی نمایشگر است که می‌تواند تمامی متغیرهای مهم را نشان دهد. به طور کلی استفاده از فلومتر اندس‌هاورز اهمیت زیادی دارد زیرا این ابزار می‌تواند سرعت جریان در داخل لوله‌ها را به خوبی مشخص کند. این فلوتر همچنین می‌تواند تاثیر فاکتورهایی از جمله دما و فشار را در یک سیستم به طور دقیق اندازه گیری کند.
 


کد مطلب: 236024

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/236024/فروش-بهترین-برندهای-محصولات-صنعتی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir