به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۲۳۶۱۹۹

فعالیت ۵۰۰ شرکت اسرائیلی در امارات

فعالیت ۵۰۰ شرکت اسرائیلی در امارات
گروه بین الملل: یک مسؤول اسرائیلی با اعلام اینکه حدود ۲۵۰ شرکت اسرائیلی در امارات در حال حاضر فعالیت دارند، پیش‌بینی کرد که این تعداد به ۵۰۰ شرکت در پایان سال جاری میلادی برسد.  معاون رئیس شهرداری بیت المقدس و رئیس کارگروه اسرائیلی -اماراتی ،گفت که تعداد شرکت‌های اسرائیلی که قرار است در امارات فعالیت کنند، به ۵۰۰ شرکت تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ خواهد رسید.
فلور حسان ناحوم گفت که حدود ۲۵۰ شرکت تحت تملک اسرائیلی‌ها در حال حاضر در امارات فعالیت می‌کنند. سرمایه گذاران اسرائیلی نیز خواهان برقرای شراکت‌های استراتژیک با همتایان اماراتی خود در زمینه‌های اقتصادی متعددی هستند.وی تصریح کرد: از مهم‌ترین بخش‌هایی که اسرائیلی‌ها خواهان سرمایه گذاری در آن هستند، زمینه تکنولوژی پیشرفته، ابتکارها، کشاورزی، صنایع مدرن،گردشگری و املاک است.ناحوم خواهان تاسیس خط هوایی مستقیم میان ابوظبی و دبی با تل‌آویو شد تا عرصه در مقابل گردشگری میان امارات و اسرائیل باز شود.
وی تاکید کرد که توافق عادی‌سازی به منزله یک استراتژی شراکتی گرم میان دو طرف است و گامی بزرگ برای تغییر وجهه منطقه است. کارگروه اماراتی اسرائیلی که در حال حاضر تاسیس شده است، در آن ۱۰۰۰ تن از بازرگانان دو طرف عضویت دارند و این کارگروه تلاش می‌کند تا روابط اقتصادی، فرهنگی و مردمی برجسته‌ و بی‌مانندی را در دیگر توافق‌های "صلح" اسرائیل با دیگر کشورهای عربی برقرار کند.وی تصریح کرد که مذاکرات ایجاد کارگروه اماراتی اسرائیلی از آوریل گذشته و آن هنگام که مذاکرات میان دو طرف بسیار پیشرفت کرده بود، شکل گرفت.


 
برچسب ها: اسرائیل امارات
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها