کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راهپیمایی حمایت از اون در کره شمالی

22 مهر 1399 ساعت 16:40


گروه بین الملل: هزاران تن از مردم کره شمالی در میدان "کیم ایل سونگ" پیونگ‌یانگ جمع شدند تا حمایت خود را از دولت کشورشان ابراز کنند اما برخلاف رژه نظامی اخیر، همه آنها ماسک به صورت داشتند.

 مقامات کره شمالی این راهپیمایی را  همزمان با آغاز "کمپین ۸۰ روزه" برگزار کردند؛ کمپینی که یک بسیج گسترده برای تقویت اقتصاد در آستانه نشست کنگره حزب حاکم در ژانویه ۲۰۲۱ محسوب می‌شود.
یک از جنبه‌های چنین تلاش‌هایی که اغلب به "مبارزات" معروف هستند، افزایش ساعات کاری و وظایف مازاد است و در کره شمالی در آستانه رویدادهای بزرگ امری مرسوم و عادی محسوب می‌شوند.
نیروها، کارگران و دانشجویان که همگی ماسک به صورت داشتند در این میدان جمع شده و شعارهایی چون "با گام‌های رهبر عزیزمان کیم جونگ اون همگام شوید" سر دادند.این تغییری از زمان مانور نظامی روز شنبه محسوب می‌شود که کره شمالی آن را به عنوان بخشی از مراسم گرامیداشت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس حزب حاکم موسوم به حزب کارگران برگزار کرد. در جریان این رژه نه کیم جونگ اون و نه هیچ کس دیگری از شرکت‌کنندگان ماسک به صورت نداشتند.  
پیونگ‌یانگ در ماه ژانویه با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا که از چین آغاز شد، مرزهای خود را بست و در این رژه نظامی هنگامی که کره شمالی موشک‌های جدید خود را به نمایش گذاشت، کیم جونگ اون تاکید کرد که حتی یک مورد ابتلا به کووید- ۱۹ در این کشور وجود ندارد.
کیم جونگ اون به همراه دیگر مقامات کره شمالی نیز  به هنگام تماشای یک اجرای گروهی از حرکات ژیمناستیک به مناسبت گرامیداشت هفتادوپنجمین سالگرد تاسیس حزب حاکم ماسک به صورت نداشت در حالی که دیگر تماشاچیان ماسک به صورت داشتند.این جشن سالگرد تاسیس حزب حاکم در جریان سال دشواری برای کره شمالی برگزار می‌شود چرا که پاندمی ویروس کرونا و توفان‌های اخیر به فشارها بر این کشور اضافه شده‌اند؛ کشوری که هدف تحریم‌های بین‌المللی به دلیل برنامه‌های تسلیحات اتمی و موشک بالستیکی‌اش قرار دارد.
پاک پونگ جو، معاون رئیس کمیسیون امور کشوری در جریان این راهپیمایی گفت: ۸۰ روز آتی زمان بسیار مهمی برای پیشرفت انقلامی ما محسوب می‌شود. اگر ما این فرصت حیاتی را از دست دهیم و پیشرفت‌مان را به تاخیر اندازیم، با چالش‌های وحشتناک و متعددی در مسیرمان مواجه خواهیم شد.


کد مطلب: 236209

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/236209/راهپیمایی-حمایت-اون-کره-شمالی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir